Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Organization theory --- Applied marketing --- motivatie --- personeelstraining --- merkimago --- arbeidstevredenheid --- Starbucks --- Producten : marketing --- Productontwikkeling --- 658 --- 659
Choose an application
In dit boek neemt Paul Van de Velde, medestichter van het bedrijf, ons mee achter de schermen van Kipling. Hij vertelt openhartig over de successen én de momenten dat het bedrijf op de rand van het faillissement stond. Maar Kipling vocht steeds terug en kwam altijd weer bovendrijven. Monkey Business is dan ook vooral een verhaal van passie, creativiteit en ondernemingszin. Van een sterk geloof in eigen kunnen. En van een groot vertrouwen in een sterk merk, verbeeld door dat ene pluchen aapje. Twintig jaar geleden maakt de wereld voor het eerst kennis met het pluchen Kiplingaapje. Al snel ruilt de schoolgaande jeugd zijn saaie lederen boekentas massaal in voor een modieuze en kleurrijke Kiplingtas. De internationale doorbraak laat niet lang op zich wachten en meer dan 55 landen, waaronder Japan en de Verenigde Staten, bezwijken voor de charmes van het ondertussen wereldberoemde aapje. Beroemdheden als Tom Cruise, Sarah Jessica Parker en Robbie Williams worden regelmatig gezien met een Kiplingtas om de schouder. Het is bijna niet te geloven dat dit sprookje begon met drie enthousiaste mensen in een klein appartementje, van waaruit de aap een in de modewereld zelden gezien veroveringstocht startte. In dit boek neemt medeoprichter Paul Van de Velde ons mee achter de schermen van Kipling. Hij vertelt openhartig over de gloriemomenten, maar ook over de donkere periodes, toen het bedrijf op de rand van het faillissement stond. Kipling vocht echter altijd terug en groeide uiteindelijk uit tot het meest succesvolle Belgische modelabel ooit. Monkey Business is dan ook vooral een verhaal van passie, creativiteit en ondernemingszin. Van een sterk geloof in eigen kunnen. En van een aap met zeven levens.
33 --- 658 --- 659 --- Bedrijfseconomie --- Kipling --- Producten : marketing --- Productontwikkeling --- 369.4 --- marketing --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Bags --- History --- Kipling Company --- Trademarks --- Belgium
Choose an application
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren, de focus op categorisatie in plaats van differentiatie, het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen en praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Praktische handleiding voor het positioneren in de markt van zowel producten als organisaties en zelfs personen door het stelselmatig communicatief begeleiden.
Marketing --- positionering (economie) --- merkbeleid --- productstrategie --- Reclame --- Merk --- Merkbeleid --- Merkstrategie --- Positionering --- Branding --- Producten : marketing --- Merken --- Marketing : strategieën --- 658.8
Choose an application
Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren, de focus op categorisatie in plaats van differentiatie, het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen en praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Praktische handleiding voor het positioneren in de markt van zowel producten als organisaties en zelfs personen door het stelselmatig communicatief begeleiden.
Marketing --- positionering (economie) --- merkbeleid --- productstrategie --- Reclame --- Merken --- Merkbeleid --- Merkstrategieën --- Positionering --- Branding --- PXL-Business 2019 --- reclame --- marketingstrategie --- merken --- marketingcommunicatie --- Producten : marketing --- Marketing : strategieën --- 658.8
Choose an application
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen.In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.Bron : http://www.lannooshop.be
Innovatie. --- Applied marketing --- marketing --- merkentrouw --- merkimago --- merken --- 658.8 --- marketingstrategie --- merkenbeleid --- trendwatching --- verkoopkunde --- marketingstrategieën --- merkbeleid --- psychologie van de consument --- 369.1 --- Marketing : strategieën --- Marketing --- Merken --- Producten : marketing --- Verkoopbeleid --- Verkopen --- marketing, verkoop, distributie --- Trendwatching --- Marketingstrategieën --- Psychologie van de consument --- Merkbeleid --- Marketingstrategie --- Consumentenpsychologie --- Financiewezen
Choose an application
Production management --- marketingbeleid --- Product strategy --- productbeleid --- United States --- New products --- Design, Industrial --- 658.81 --- 65.018 --- 658.512.2 --- 658.8 --- Producten : marketing --- Producten : ontwerp --- Sales organization --- Descriptions, quality, grade (of business, work, products etc.) --- Industrial design --- New products. --- 65.018 Descriptions, quality, grade (of business, work, products etc.) --- 658.81 Sales organization --- New product development --- NPD (Marketing) --- Product development --- Products, New --- Commercial products --- Design, Industrial - United States --- United States of America
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|