Narrow your search
Listing 1 - 6 of 6
Sort by

Book
Starbucks : de vijf principes van het succesverhaal
Author:
ISBN: 9789027457639 Year: 2012 Publisher: Houten Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Monkey business : Kipling, of Hoe een aapje de wereld veroverde
Author:
ISBN: 9789020973891 Year: 2008 Publisher: Tielt : Lannoo,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit boek neemt Paul Van de Velde, medestichter van het bedrijf, ons mee achter de schermen van Kipling. Hij vertelt openhartig over de successen én de momenten dat het bedrijf op de rand van het faillissement stond. Maar Kipling vocht steeds terug en kwam altijd weer bovendrijven. Monkey Business is dan ook vooral een verhaal van passie, creativiteit en ondernemingszin. Van een sterk geloof in eigen kunnen. En van een groot vertrouwen in een sterk merk, verbeeld door dat ene pluchen aapje. Twintig jaar geleden maakt de wereld voor het eerst kennis met het pluchen Kiplingaapje. Al snel ruilt de schoolgaande jeugd zijn saaie lederen boekentas massaal in voor een modieuze en kleurrijke Kiplingtas. De internationale doorbraak laat niet lang op zich wachten en meer dan 55 landen, waaronder Japan en de Verenigde Staten, bezwijken voor de charmes van het ondertussen wereldberoemde aapje. Beroemdheden als Tom Cruise, Sarah Jessica Parker en Robbie Williams worden regelmatig gezien met een Kiplingtas om de schouder. Het is bijna niet te geloven dat dit sprookje begon met drie enthousiaste mensen in een klein appartementje, van waaruit de aap een in de modewereld zelden gezien veroveringstocht startte. In dit boek neemt medeoprichter Paul Van de Velde ons mee achter de schermen van Kipling. Hij vertelt openhartig over de gloriemomenten, maar ook over de donkere periodes, toen het bedrijf op de rand van het faillissement stond. Kipling vocht echter altijd terug en groeide uiteindelijk uit tot het meest succesvolle Belgische modelabel ooit. Monkey Business is dan ook vooral een verhaal van passie, creativiteit en ondernemingszin. Van een sterk geloof in eigen kunnen. En van een aap met zeven levens.


Book
Positioneren : stappenplan voor een scherpe positionering
Authors: ---
ISBN: 9789024415540 9789024424566 9024415543 9024424569 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Boom Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren, de focus op categorisatie in plaats van differentiatie, het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen en praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Praktische handleiding voor het positioneren in de markt van zowel producten als organisaties en zelfs personen door het stelselmatig communicatief begeleiden.


Book
Positioneren : stappenplan voor een scherpe positionering
Authors: --- ---
ISBN: 9789024415540 9789024424566 9024415543 9024424569 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker. Hoe mensen over een merk spreken, bepaalt voor een groot deel het succes van dat merk. Het immer populaire en door veel studenten geroemde boek Positioneren biedt een stapsgewijze aanpak en aansprekende voorbeelden voor het toepassen van deze techniek. Geactualiseerde vierde druk met: de inside-out route van positioneren, de focus op categorisatie in plaats van differentiatie, het idee dat positionering vooral door manifestatie tot leven moet komen en praktische inhoud voorzien van sprekende voorbeelden. Praktische handleiding voor het positioneren in de markt van zowel producten als organisaties en zelfs personen door het stelselmatig communicatief begeleiden.


Book
Transformeren om te overleven : marketing in het nieuwe tijdperk
Author:
ISBN: 9789401401265 Year: 2012 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen.In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's... die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.Bron : http://www.lannooshop.be

Listing 1 - 6 of 6
Sort by