Narrow your search

Library

KBR (16)

KU Leuven (10)

ULB (9)

UCLouvain (8)

UGent (5)

ULiège (5)

UMons (4)

VUB (4)

UAntwerpen (3)

Thomas More Kempen (2)

More...

Resource type

book (17)

dissertation (1)


Language

French (10)

English (6)

Dutch (2)


Year
From To Submit

2014 (1)

2013 (1)

2012 (1)

2011 (1)

2009 (1)

More...
Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Le service volontaire européen pour les jeunes.
Year: 1999 Publisher: Luxembourg : Office des publications officielles des communautés européennes = Office for official publications of the European communities = OPOCE,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Dissertation
La coopération européennee en matière d'enseignement : 1958 - 1987
Authors: ---
Year: 1997 Publisher: Liège : Université de Liège [ULg], Faculté de droit,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Les adolescents à la croisée des chemins: enseignements et formations
Author:
ISBN: 9264231757 9789264231757 Year: 1989 Publisher: Paris: OCDE,


Book
Jean-Jacques Rousseau on adult education and revolution : paradigma of radical, pedagogical thought
Author:
ISBN: 3631326556 Year: 1997 Publisher: Bern ; Frankfurt ; Wien Peter Lang


Book
Schoolwerkplanning.
Author:
ISBN: 9789044123555 Year: 2009 Publisher: Antwerpen Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Elke basisschool moet een schoolwerkplan kunnen voorleggen: het werkplan waarmee een school haar pedagogisch project realiseert. Maar de praktijk verloopt vaak anders. Het schoolwerkplan is vaak een dood document dat bij een nakende inspectie wordt gereanimeerd, met enkel veel acuut schrijfwerk tot gevolg. Vele scholen zien het als ballast en zijn het liever kwijt dan rijk. Dit is een gemiste kans. Het schoolwerkplan kan immers een stappenplan zijn om goed beleid mee te installeren, te evalueren en bij te sturen. Dit boek geeft de school een gebruiksklaar instrument in handen om echt wat met het schoolwerkplan te doen. Na een uiteenzetting over de meerwaarde en de valkuilen van een schoolwerkplanning geeft de auteur vele praktische tips die scholen moeten inspireren om een eigen visie en werking op te bouwen rond het schoolwerkplan. Het boek is bedoeld als leidraad en inspiratiebron bij het evalueren en verbeteren van het eigen schoolwerkplan, zodat dit de plaats krijgt die het eigenlijk verdient: als motor van de integrale kwaliteitszorg, als ondersteuning bij de ontwikkeling van de school, als hulpmiddel voor stabiliteit en innovatie. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by