Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by

Book
Los medios publicitarios : prensa, radio, televisión, exterior
Author:
ISBN: 8474881366 Year: 1986 Publisher: Bellaterra : Servicio de Publicaciones de la Universidad Autónoma de Barcelona,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Advertising worldwide: concepts, theories and practice of international, multinational and global advertising
Author:
ISBN: 0132885980 Year: 1994 Publisher: New York Prentice Hall

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Media planning
Author:
ISBN: 0220663378 0220663351 Year: 1977 Publisher: London Business Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
La publicité
Author:
ISBN: 9782100521364 Year: 2008 Publisher: Paris : Dunod,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La publicité est ici envisagée sous l'angle opérationnel et technique : conception, gestion et réalisation d'une campagne publicitaire, objectifs de l'annonceur et de l'agence, différents supports utilisés.


Book
Analyse publicitaire : fiches pratiques
Authors: ---
ISBN: 9782843476433 Year: 2008 Publisher: Chambéry : Génie des glaciers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dans cet ouvrage, les auteurs livrent leurs outils et ceux qui font référence dans la discipline pour apprendre à analyser les publicités au coeur de l'espace public.


Book
Analyse publicitaire : fiches pratiques
Authors: ---
ISBN: 9782843478185 Year: 2011 Publisher: Chambéry : Génie des glaciers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dans cet ouvrage, les auteurs présentent leurs outils et les acteurs qui font référence dans la discipline pour apprendre à analyser les publicités selon différents axes.


Book
Les fondamentaux de la publicité
Authors: --- ---
ISBN: 9782350171456 2350171450 Year: 2009 Publisher: Paris : Pyramyd,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Comment sont élaborées, planifiées et produites les campagnes publicitaires les plus efficaces ? Quel est le support le plus approprié à telle campagne et à telle cible ? Présentation de l'étude du fonctionnement d'une équipe créative. Exemples de campagnes publicitaires, tous médias confondus, accompagnés de textes décryptant leurs subtilités.


Book
Digital advertising
Author:
ISBN: 9780230222410 0230222412 Year: 2009 Publisher: New York Palgrave Macmillan

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

"Digital media offer exciting potential for advertising and marketing. This text looks at the cultural, commercial and creative practices of advertising in these environments. Combining industry and critical perspectives, it analyses key theory, concepts and trends in the field. This is ideal reading for students of Media Studies and Advertising"--Provided by publisher.


Book
Effective frequency : the relationship between frequency and advertising effectiveness
Author:
Year: 1979 Publisher: New York : Association of National Advertisers,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
L'esprit média : pour choisir et utiliser les médias en publicité
Author:
ISBN: 2729602399 9782729602390 Year: 1989 Publisher: Paris : InterEditions,

Listing 1 - 10 of 26 << page
of 3
>>
Sort by