Narrow your search
Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by

Book
De eindeloze frustraties van kassamedewerkers
Author:
ISBN: 9789045315751 Year: 2014 Publisher: Amersfoort BBNC Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Als caissière kun je het maar zelden goed doen &Voor klanten geldt dat echter ook. Caissières en kassiers worden regelmatig doodgegooid met grapjes over bonnen en de Belastingdienst, krijgen dagelijks te maken met klanten die de pinautomaat benaderen alsof ze een bom moeten ontmantelen en zijn bovendien zeer bedreven in het uitvouwen van briefgeldorigami en het wegmoffelen van producten die ze opeens niet meer willen afrekenen. In dit boek zijn de meest frustrerende (en helaas alledaagse) situaties waar je als caissière in verzeild kunt raken, gevat in memes, dialogen, anekdotes, foto's, tegelwijsheden, et cetera. Wilt u het bonnetje erbij ?Bron : http://www.bbnc.nl


Book
Verkoopkunst : het afwijkende gedrag van professionals
Author:
ISBN: 9789059722804 Year: 2008 Publisher: Delft Eburon

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Waarom het tussen mij en de klant wél klikt
Author:
ISBN: 9789088503009 Year: 2012 Publisher: Amsterdam SWP

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Je zit bij de klant en het gesprek loopt niet. Het is alsof je geen klik hebt met de klant. Je hebt moeite om hem te overtuigen. 'Benader ik hem verkeerd ?' vraag je jezelf af. Uiteindelijk gunt de klant jou de opdracht niet. Hij had er geen goed gevoel over. Je vraagt je af wat je anders had kunnen doen en twijfelt over je toekomst - Herken je dit ? Waarom het tussen mij en de klant wél klikt gaat je helpen om meer inzicht in de klant en jezelf te geven. Het maakt duidelijk met wat voor gedrag je te maken hebt en hoe je hier op in kunt spelen zonder je eigen gedrag onnatuurlijk te maken. Middels de LIFO- methode krijg je veel inzicht waarmee je eerder dingen gedaan krijgt van je gesprekspartner(s). Dit zal een zeer positieve invloed op het behalen van succes zijn.Kortom, Waarom het tussen mij en de klant wél klikt zorgt ervoor dat je nog succesvoller zult zijn in je verkoop- of klantgesprekken.Bron : http://www.swpbook.com


Book
Schizofrene marketing : integratie van online- en offline-marketing
Author:
ISBN: 9789055948857 Year: 2012 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In gesprekken met CEO's, marketeers, onderzoekers, managers voor e-commerce en mediamanagers komt de volgende vraag met stip het vaakst op tafel: 'Hoe integreer ik online- en offline-kanalen, zodat ze elkaar versterken ?'Elk bedrijf moet zichzelf deze vraag stellen. Niet één keer, maar steeds opnieuw. De ontwikkeling van het internet creëert doorlopend nieuwe marketingmogelijkheden, maar marketing en reclame worden er niet eenvoudiger op. De waarheid is: onze marketingorganisaties zijn nog ver verwijderd van een naadloze integratie van online- en offline-kanalen.Hoe vaak maakt u het mee, dat een verkoper in een winkel u aanbeveelt ook eens de online-shop te bezoeken - bijvoorbeeld als de winkel het kledingstuk dat u zoekt niet op voorraad heeft ? Dit gebeurt zelden. Door de gescheiden manier waarop online- en offline-kanalen georganiseerd zijn, concurreren ze met elkaar. Een groei in het verkoopkanaal online wordt dikwijls als kannibalisatie ervaren. Zie hier de schizofrene aard van onze marketingorganisaties: we spreken tot onze consument met meerdere stemmen, terwijl die consument allang geïntegreerd koopt en handelt.Dit boek helpt online- en offline-marketeers om van elkaar te leren, dezelfde taal te spreken en beter samen te werken. In de nabije toekomst zullen alleen die bedrijven succesvol zijn, die het beste van beide werelden weten te benutten. De integratie van online- en offline-marketing zal meestal niet vanzelf gaan. Het senior management zal er dus gericht, vanuiteen duidelijke visie, op moeten aansturen.Bron : http://www.scriptum.nl


Book
Sales is sexy : tips en inspiratie voor vrouwen die meer willen verkopen
Authors: ---
ISBN: 9789461260901 Year: 2014 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vrouwen zijn succesvolle verkopers, maar wist jij dat zelf al? Je bent enthousiast, transparant en betrouwbaar, en dat is precies wat jouw klant zoekt. Geloof in jezelf en reken af met de twijfels die je dwarszitten:- Ben ik echt zoveel geld waard ?- Kan ik die klant zomaar benaderen ?- Onderhandelen, moet dat nou ?Ontdek hoe je als vrouw je sterke kanten kunt benutten om nieuwe klanten aan te trekken en even succesvol als respectvol te verkopen.Bron : http://www.haystack.nl


Book
Help ! Ik ben verkoper
Author:
ISBN: 9789079399635 Year: 2014 Publisher: Beilen Pharos

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Help! Ik ben Verkoper wil afrekenen met de vele vuist dikke en nodeloos opgeklopte verkoop- en marketingboeken die de markt overspoelen. Met behulp van krachtige beelden en korte statements worden verkoopprincipes uiteengezet die voor iedereen en in elke situatie toepasbaar zijn. Daarbijgaat het vooral om de wijze waarop je mensen tegemoet treedt. Want, zo zegt de schrijver 'In deze tijd van social media bereikt de informatie je veel sneller dan vroeger, dat is zeker waardevol. Maarhet mag niet in de plaats komen van persoonlijk contact, want mensen doen zaken met mensen.'Toen Leo Koppelaar van de HTS kwam waren er twee dingen die hij absoluut zeker wist: Hij wilde geen verkoper worden en ook niet in de software werken. We zijn nu dertig jaar verder en Leo is Commercieel Directeur bij AFAS een van de grootste software bedrijven van Nederland.Over de oorzaak van die wonderlijke ommekeer vertelt hij in dit boek dat een must is voor allen die direct of indirect met verkopen te maken hebben. En dat is eigenlijk iedereen die betrokken is bij het maatschappelijk proces. Want wie daarin succesvol wil functioneren, zal allereerst zichzelf goed over het voetlicht moeten kunnen brengen. Anders gezegd alles begint bij het verkopen van jezelf.Bron : http://www.bol.com


Book
Red de salestijger : aanvallen of uitsterven
Author:
ISBN: 9789402600247 Year: 2014 Publisher: Tiel Aerial Media Company

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het managementboek Red de salestijger van Marc Dijk, is de leidraad om de tijgers van de sales te redden. Dit boek, bedoelt voor de salesmanager en verkoper, gaat over het ontdekken & ont-wikkelen van ieders sales talent. Hoe stel je een optimaal verkoopteam samen en hoe ontwikkel en train/verbeter je dit team door middel van excellente communicatie? Het boek geeft de managers en hun verkooptijgers weer de drive om klanten recht in hun koop- hart te raken. Volgens Marc Dijk sterft de echte salestijger uit omdat verkopers in een dierentuincultuur belanden. De honger om te jagen ontbreekt en regels en procedures van grote bedrijven zorgen ervoor dat ze in hun hok blijven liggen. Werving en selectiebureaus zorgen voor de gouden kettingen, waardoor ze na een jaar dood ongelukkig worden. En de klant..? De consument wil begrepen en geholpen worden. Tijgers die in hun hok blijven, zijn zelfs in een dierentuin saai. Na één keer heb je het wel gezien. Dit boek Red de salestijger is ingedeeld in duidelijke hoofdstukken die de lezer stap voor stap leiden door alle cruciale onderwerpen van sales: voorbereiding, coaching, training en selectie, het lezen van cijfers en anticiperen hierop. Verder besteedt de auteur veel aandacht aan bedrijfsculturen in verschillende soorten organisaties. Red de Salestijger is het boek dat elke salesmanager en verkoper moet lezen!Bron : http://www.bol.com


Book
Passie, emotie en liefde voor de klant : het handboek voor excellente klantbediening in 7 minuten
Author:
ISBN: 9789082853506 Year: 2018 Publisher: Baarn Lopes Slot BV

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het verlenen van Excellente Klantbediening wordt steeds belangrijker. Richard Lopes-Slot, sinds 20 jaar professioneel adviseur en specialist in excellent klantcontact, geeft met dit praktijkgerichte boek alle adviseurs en verkopers de mogelijkheid ook een pro te worden op dit gebied!De kunst om tijdens je klantcontact een Excellente Klantbediening te realiseren in 7 minuten staat centraal in alle hoofdstukken. Lopes-Slot wijst je de weg om via, zoals hij dat noemt, de Cloud en de Tornado ook jouw klant excellent te bedienen. Zijn sleutelwoorden daarbij zijn passie, emotie en liefde voor de klant.Je leert snel de diverse klantprofielen te herkennen zodat je 'op maat' kunt reageren in een gesprek. Aan de hand van het Tornadomodel krijg je tal van oefeningen en tips om je gesprekken nóg beter te laten verlopen. Je gaat je Cloud vullen met competenties en ervaringen, zodat je voldoende tools hebt om ook de Excellente Klantbediening te realiseren! Je krijgt tips en oefeningen om het gesprek goed voor te bereiden en een goede gespreksstructuur te hanteren. Zo zorg je voor een goed gevoel bij jezelf en bij de klant: een win-win situatie! Ervaar ook het tornado-effect en raak het hart van je klant!Eén hoofdstuk van dit boek is geheel gewijd aan jouw persoonlijke coachingplan en talloze oefeningen, zodat ook jij een pro in Excellente Klantbediening kunt worden.Met veel praktijkvoorbeelden en een persoonlijk coachingplan is dit HET handboek voor Excellente Klantbediening.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Personal salesmanagement : verbeter de prestaties van je salesteam
Author:
ISBN: 9789077881484 Year: 2009 Publisher: Zaltbommel Haystack

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De kracht van zacht : de menselijke factor in verkopen
Author:
ISBN: 9058710475 Year: 2006 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 28 << page
of 3
>>
Sort by