Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
1. La clé du changement - 2. La clé du service - 3. La clé de la stratégie - 4. La clé de l'initiative - 5. La clé du management - 6. La clé relationnelle -7. La clé du développement humain - 8. La clé du leadership - 9. Les conditions de réussite du passage vers une entreprise humanisée - Conclusions - Remerciements - Bibliographie - Annexes
Choose an application
I. Introduction - II. Législation relative au statut syndical des services publics - IV. Réglementation relative aux chantiers temporaires ou mobiles - V. Législation relative à la sécurité des produits et des services - VI. Législation relative aux substances dangereuses
Choose an application
1. Construire et mettre en œuvre les cartes heuristiques - 2. Décider et atteindre nos objectifs - 3. Prendre les bonnes décisions - 4. Piloter son quotidien - 5. Prendre des notes efficaces - 6. Optimiser ses réunions - 7. Conduire ses projets - 8. Mettre en œuvre les cartes heuristiques avec un ordinateur - 9. Dessiner - 10. La démarche heuristique - Epilogue - Bibliographie
Choose an application
I. Les fondamentaux - II. Les outils du management
Choose an application
1. Soyez heureux ! - 2. Le bonheur est-il aussi un moyen ? - 3. Le facteur humain, quel lien avec le management bienveillant ? - 4. Et maintenant comment fait-on ? - Conclusion - Bibliographie
Choose an application
Als leidinggevende sta je voortdurend onder druk. Aan de ene kant heb je te maken met je baas, die resultaten wil zien, aan de andere kant met je teamleden, die zich willen ontplooien. Hoe lever je toegevoegde waarde voor beide partijen? Een vraag waar veel leidinggevenden mee worstelen. Geleefd door de waan van de dag kiezen ze vaak voor beheersing en controle enerzijds, en stilzwijgend opgeven anderzijds. Heel begrijpelijk, maar het is niet de oplossing. Dit boek is een wake-upcall voor alle leidinggevenden in Nederland. Kees Gabriëls beschrijft op een prikkelende manier hoe je tegelijkertijd op de belangen van je organisatie én je team kunt sturen, door een talentafdeling te creëren. Een afdeling waarin de focus op je eigen talent en dat van je teamleden ligt. Hij introduceert een verbluffend eenvoudige maar zeer krachtige aanpak om je afdeling in kleine, concrete stappen naar een talentafdeling te bewegen. Zo laat je je team én resultaten groeien!Bron : http://www.bol.com
Leadership Leadership --- Compétences Bevoegdheden --- Teamwerk --- Leidinggeven --- Talentontwikkeling --- Talenten --- Personeelsmanagement --- Competentiemanagement --- Personen RIZIV : Welzijn op het werk (personen) --- Personnes de l'INAMI : Bien-être au travail (personnnes) --- Leiderschap --- Talent
Choose an application
Introductie - In vier stappen naar resultaatgerichte besluitvorming - Decision design canvas - Design en groepsproces
Choose an application
Inleiding- 1. De rol van de teamcoach - 2. Teamcoaching : methoden en technieken - 3. Uitdagingen bij teamcoaching - 4. Teamwerk voor teamcoaches - 5. Teamproces voor teamcoaches - 6. Teamleiderschap voor teamcoaches - 7. Teamklimaat voor teamcoaches - 8. Teamcoaching voorbij de grenzen van het team - Aanbevolen literatuur voor teamcoaches
coaching --- 658.31 --- E-books --- Personen RIZIV : Welzijn op het werk (personen) --- Personnes de l'INAMI : Bien-être au travail (personnnes) --- Coaching --- Teambegeleiding
Choose an application
1. Employee experience : You' re in or you ' re out ! - 2. Happy cultuur - 3. Energiegevende werkplekken - 4. Agile leiderschap en organiseren - 5. Redesign de employee journey - 6. Technologie die voor je werkt - 7. Aan de slag met employee experience - Overzicht HEART voor de beste employee experience - Verder lezen ?
Choose an application
1. Een blik op de geschiedenis - 2. Medewerker in de organisatie - 3. Groepen en teams in de organisatie - 4. Organisatiestructuur en klimaat - 5. Performantiemanagement - 6. Uitdagingen - Dankwoord - Referenties
Listing 1 - 10 of 29 | << page >> |
Sort by
|