Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Past jouw verpakking bij het inhoudelijke verhaal dat je wilt vertellen? Realiseer je dat je niet altijd gezien wordt zoals je bent, maar zoals iemand anders je waarneemt, juist op de werkvloer.Hoe maak je zichtbaar wat jou uniek en onderscheidend maakt ten opzichte van collega?s of concurrenten? In 'Verpak je Succes!' werk je aan jouw imago en personal branding op een manier zoals je dat nog niet eerder hebt gezien. Je gaat aan de slag met de drie vormen van zichtbaarheid: appearance, gedrag en stemgebruik. Aan de hand van praktische opdrachten en analyses krijg je inzicht in je verpakking en hoe je deze strategisch inzet om jouw zakelijke doelen te bereiken. Gecombineerd met inspirerende quotes van Wilfred Genee, Cécile Narinx, Ab van der Touw, Mart Visser, Maaike Widdershoven en andere experts afkomstig uit de zakenwereld, media, mode en wetenschap is 'Verpak je Succes!' hét boek waarmee je jezelf succesvol profileert.Of je nu op zoek bent naar een nieuwe baan, gezien wilt worden als de expert of als ondernemer nieuwe opdrachten wilt binnenhalen. Het is belangrijk om iemand te overtuigen dat jij daarvoor de aangewezen persoon bent. 'Verpak je Succes!' helpt je te laten zien wat jouw meerwaarde is ten opzichte van anderen. Zodat je een aantrekkelijke speler bent en blijft op de arbeidsmarkt.Verpak je Succes! combineert goed met Profileren zonder Opscheppen. De boeken vullen elkaar aan, maar zijn ook los van elkaar te lezen. Het eerste is gericht op uiterlijke profilering en het tweede op gedrag.Bron : http://www.managementboek.nl
Personal branding --- Carrièremanagement --- Imagomanagement --- Managementvaardigheden
Choose an application
Wat wordt mijn volgende project of opdracht ? Als zzp'er houdt die vraag je voortdurend bezig. Je weet dat elke klus tijdelijk is en dat je opdrachtgevers steeds weer opnieuw moet zien te overtuigen van wie je bent en wat je doet. Maar hoe pak je dat slim aan ? Met dit boek bewijst Tom Scholte hoe belangrijk personal branding voor zzp'ers is. Hij laat zien hoe je je professionele identiteit stevig neerzet, door de juiste keuzes te maken. Want als je product of dienst en het verhaal dat je uitdraagt naadloos aansluiten op wie je bent, verhoog je direct je toegevoegde waarde voor anderen. Waardoor je hoger gewaardeerd en dus ook vaker gevraagd wordt. Benieuwd hoe je de projecten of opdrachten krijgt die je zo graag wilt? Je leest het in dit boek!Bron : http://www.managementboek.nl
Personal branding --- Ondernemerschap --- Zelfstandige --- Storytelling --- Bedrijfscommunicatie
Choose an application
De wereld verandert in snel tempo. Businessmodellen veranderen, we moeten ?agile? werken en de digitalisering ontwikkelt zich sneller dan ooit. Doordat klanten hogere eisen stellen en de concurrentie toeneemt, vraagt dat ook een heel andere ontwikkeling van jouw talenten. Goed zijn in je vak is niet meer voldoende. Hoe zorg je ervoor dat je zichtbaar blijft, van meerwaarde bent voor je klanten én je organisatie en zo het verschil maakt?Ken je de drijfveren en talenten die jou uniek maken?Weet je hoe je je als professional op de kaart moet zetten?Bouw jij gericht aan een onderscheidend klantportfolio?Verbind jij je met anderen om je ideeën te ontwikkelen?Ben je proactief met je business bezig?Zorg je ervoor dat je lichamelijk fit en mentaal scherp blijft?Ga jij de uitdaging aan om je talenten te ontwikkelen? Dan tref je in dit boek zeven strategieën aan die je helpen om succesvol te zijn!Bron: https://www.anderzdenken.nl/Ean/9789462960794/Hoe_maak_jij_het_verschil
Personal branding --- Marketing --- Ondernemen --- Talent --- Professionalisering
Choose an application
Personal branding. --- Sociale netwerken --- Solliciteren --- Internet. --- Carrièremanagement --- Branding --- Sociale communicatie --- Internet --- Online identiteit --- 316.77 --- 316.47 --- 316.61 --- Sollicitatie
Choose an application
Sensory branding - het toevoegen van sensorische stimuli zoals geur, smaak, en tast aan merkcommunicatie - wordt door veel marketingprofessionals gezien als een aantrekkelijke optie om het palet aan communicatiemogelijkheden te vergroten. Maar wat weten we precies over de de effectiviteit van deze brandingtechnieken? En hoe werken ze eigenlijk? In deze SWOCC-publicatie wordt onderzocht hoe sensory branding verschilt van andere vormen van branding en wordt de soms wat chaotische wetenschappelijke liteeratuur over sensory branding systematische op een rijtje gezet en samengevat in een visueel model. Daarnaast wordt een aantal nieuwe studies gepresenteerd die laten zien hoe sensory brandingtechnieken kunnen bijdragen aan een sterker merk. De resultaten van de bestaande en nieuwe studies geven de lezer handvaten om sensory brandingtechnieken op een effectieve manier in te kunnen zetten in de eigen merkcommunicatie.
Merken. --- E-branding. --- Marketing --- Internet --- Merkbeleid --- Branding --- Cybermarketing --- Webvertising --- Augmented reality. --- Merkcommunicatie. --- Personal branding. --- Internetmarketing --- Financiewezen --- Sensory branding. --- Onlinemarketing
Choose an application
Hoe maak jij als assistent duidelijk dat je niet alleen professioneel maar ook persoonlijk waarde toevoegt aan je werk? Weet jij waar jouw persoonlijk merk voor staat en wat je ermee kunt? Heb jij als 'Personal Brand' plezier en ben je duurzaam inzetbaar?In de huidige arbeidsmarkt draait het niet meer om hetzelfde kunstje nog een keer te laten zien. Er wordt veel meer van jou als assistent gevraagd. Een sterk Personal Brand helpt daarbij: het maakt je zichtbaar en vergroot de kans dat anderen je nieuwe, mooie klussen en projecten gunnen. In deze praktische Wijzer ontdek je waar jouw persoonlijk merk voor staat, hoe anderen je zien, welke impact je live én online kunt uitoefenen en leer je je Personal Brand te checken en continu te verbeteren. Ontsteek je persoonlijke vuurtje en ontdek dat Personal Branding vooral leuk is. Enjoy!
Personal branding. --- secretariaatswerk --- imago --- persoonlijkheidsleer --- Industrial psychology --- organisatiepsychologie --- zelfvertrouwen --- Social psychology --- PXL-Business 2016 --- POP; persoonlijk ontwikkelingsplan --- identiteit --- communicatievaardigheden --- talentontwikkeling --- Carrièremanagement --- Profiel en imago --- Branding --- Imagomanagement --- Identiteit --- 367.2 --- persoonlijke ontwikkeling --- personal branding --- persoonlijkheid --- 369.1 --- marketing --- branding --- merken --- merkenbeleid --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 65.013 --- 65.013 Psychological questions --- Psychological questions --- Profiel --- Imago
Choose an application
- Hoe profileert u zich op de arbeidsmarkt als u in deze woelige tijden toch carrière wilt maken?- Welk beeld krijgen rekruteerders van u als professional via uw cv, sociale media en persoonlijke gesprekken? - Welke perceptie laat u na bij iedereen die een belangrijke rol kan spelen in uw loopbaan? - Waar letten bedrijven en organisaties op wanneer ze op zoek gaan naar nieuw talent?- Hoe vindt u zichzelf steeds opnieuw uit, zodat u zichtbaar blijft en onmisbaar wordt voor uw collega's en werkgever?Bron : http://www.standaardboekhandel.be
Stratégie de marque --- Success in business --- Career development --- 369.1 --- marketing --- personal branding --- merken --- branding --- Loopbaan --- Solliciteren --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- PXL-Business 2014 --- personeelsbeleid : werving en selectie --- recruteren --- solliciteren --- sociale media --- Carrièremanagement --- Sociale media --- Personeelsselectie --- Sollicitatie
Choose an application
Dit boek gaat over vergaderen. Maar het gaat vooral over veel meer dan dat: over hoe vergaderen daadwerkelijk uw organisatie kan helpen om de uitdagingen van de 21ste eeuw aan te kunnen. Creativiteit, betrokkenheid en flexibiliteit zijn daarbij sleutelwoorden. En dat vraagt om een nieuwe manier van vergaderen. Met simpele tips zoals de Taartenschijfmethode (om snel een agenda te maken) tot diepgaande werkvormen als Open Space, leert u meer ideeën, meer betrokkenheid en meer impact uit uw vergaderingen te halen. Om daarmee minder of zelfs helemaal niet meer te hoeven vergaderen
Vergadertechnieken. --- Personal branding. --- Beeldvorming. --- vergaderen --- Mass communications --- Industrial psychology --- Vergaderen --- Vergadertechnieken --- Communicatieve vaardigheden --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Vergaderen --- communicatie --- mondelinge communicatie --- vergadertechnieken --- Nederlands 843 --- Vergadertechniek --- Mondelinge communicatie --- Stijlleer
Choose an application
Emoties zijn overal en bijna ongemerkt sturen ze voortdurend ons gedrag ? zeker ook in organisaties. Gezichtsexpressies maken dit zichtbaar. In onze onderlinge communicatie gebruiken wij er tot tienduizend en we tonen en herkennen ze grotendeels onbewust. De Emotiekaarten helpen emoties te herkennen en benutten.Hoewel emoties niet altijd verwijzen naar feiten, zijn ze een belangrijke bron van informatie. Emoties laten zien wat mensen beweegt, en wat er volgens hen speelt in een organisatie. Als je dat helder krijgt, gaat de energie stromen. Mensen worden gemotiveerd, communiceren helderder en bereiken wat ze willen. Dit geldt niet alleen voor individuen, maar ook voor de samenwerking in een team of de organisatie als geheel.De veertig Emotiekaarten bevatten elk een direct herkenbare emotie en toelichting. De handleiding hierbij biedt een flink aantal uitgewerkte spellen voor individuen en groepen. Alles is gebaseerd op wetenschappelijke theorie en uitgebreid getest in de praktijk.Als coach, trainer of docent, leidinggevende of adviseur kun je de kaarten gebruiken bij je begeleiding van organisaties en professionals, om belangen in kaart te brengen, beslissingen te nemen, rollen te definiëren en processen te sturen. Met de Emotiekaarten wordt motivatie werkbaar.Digitale tool : https://www.faceyouremotions.comhttps://www.vakmedianetshop.nl/management-impact/boeken/emotiekaarten-met-complete-handleiding
Emoties --- Associëren --- Feedback --- Belangenbehartiging --- Identiteit --- Personal branding --- Teambuilding --- Coaching --- Rollenspel --- Werkvormen --- Training --- Emotie --- Werkvorm --- Motivatie --- Evaluatie --- Visie --- Storytelling --- Storyboard (filmtechniek) --- Affective and dynamic functions --- Orthopedagogics --- Industrial psychology --- Training (vorming)
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|