Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
The choice is clear and this comprehensive guide on Pepsi-Cola memorabilia is the only one collectors will need. Divided into four sections - signs, containers, novelties and toys, and paper collectibles - collectors will find everything from early Pepsi trays to cardboard signs, and matchbooks to toys. The Encyclopedia of Pepsi-Cola Collectibles features 2,000 individual items with current values, accurate descriptions, rarity ratings, and full-color photographs, and also presents a fascinating historical perspective of the Pepsi-Cola Company, including the evolution of their famous
Choose an application
Choose an application
This title focuses on the feud between the companies Coke and Pepsi while offering information related to their histories, combative relationships, and the legacies they leave behind. This hi-lo title includes photographs, simple text, glossary, and an index. Aligned to Common Core Standards and correlated to state standards.
War --- PepsiCo, Inc. --- Coca-Cola Company
Choose an application
Music in advertising --- Advertising --- Popular music --- History. --- Soft drinks --- History and criticism. --- PepsiCo, Inc.
Choose an application
Chief executive officers --- Women chief executive officers --- Nooyi, Indra --- PepsiCo, Inc
Choose an application
Doelstellingen: Door beschrijvend onderzoek wordt bekeken of Coca-Cola Company en PepsiCo Inc. hun televisiespots vanuit de context van de Verenigde Staten van Amerika aanpassen aan Vlaanderen en Rusland. Middelen of methode: Via de websites: www.youtube.com, www.yandex.ru en rutube.ru zijn er in totaal 80 televisiespots gevonden, waarvan 59 gebruikt zijn in de Verenigde Staten van Amerika, 1 in Vlaanderen en 20 in Rusland. 53 televisiespots zijn gemaakt door Coca-Cola Company en 27 aan PepsiCo Inc. De televisiespots van de desbetreffende multinationals worden met elkaar vergeleken en besproken door middel van de volgende categorieën: (i) taal en logo, (ii) design (voorgrond, achtergrond, gebruikte kleuren en slogan), (iii) gebruikte reclameappeals en (iv) thema's die verwijzen naar de culturele dimensies van Hofstede. Resultaten: Beide multinationals volgen de strategie "standaardisering" wanneer we naar Vlaanderen kijken. De reclameboodschappen die Vlamingen te zien krijgen zijn dezelfde als degene die Amerikanen te zien krijgen. Coca-Cola company maakt spots, waar zowel alledaagse mensen als fantasiefiguren worden afgebeeld. Wanneer er in een spot fantasiefiguren worden afgebeeld, wordt deze geïmplementeerd in andere doelculturen. In de reclameboodschappen is het product de ster. Coca-Cola Company zal zo min mogelijk aanpassen aan andere doelculturen en volgt daarbij de strategie "standaardisering." De multinational gebruikt het vaakst emotionele appeals in hun televisiespots. PepsiCo Inc. probeert om de televisiespots zo veel mogelijk aan te passen aan de doelcultuur van Rusland. Zij maken gebruik van lokale beroemdheden, gebruiken andere slogans en implementeren beelden van de doelcultuur. Zij maken vooral gebruik van humoristische appeals in hun televisiespots, soms met een vergelijking met Coca-Cola. PepsiCo Inc. volgt vooral de strategie "lokalisering" voor Rusland.
Adaptatie. --- Coca-Cola Company. --- Localisatie. --- PepsiCo inc. --- Rusland. --- Studie in de meertalige communicatie. --- Televisiespots. --- Verenigde Staten van Amerika. --- Vlaanderen.
Listing 1 - 7 of 7 |
Sort by
|