Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Advertising. Public relations --- Overtuigen (Psychologie) --- Persuasion (Psychologie) --- Persuasion (Psychology) --- Propaganda --- Propagande --- Propaganda. --- Persuasion (Psychology).
Choose an application
Choose an application
Iedereen verkoopt iets. Of we nu ideeën pitchen bij onze collega's, geldschieters willen interesseren voor ons bedrijfje of onze kinderen aan hun huiswerk proberen te krijgen, we zijn allemaal bezig anderen in beweging te brengen of enthousiast te maken.Dat verkopen een wetenschap én een kunst is, laat Daniel Pink zien in dit boek. Hij legt uit waarom extraverte mensen niet per se de beste verkopers zijn en waarom je het meest bereikt door je in de ander in te leven. En passant vat hij zijn inzichten samen in heldere regels. Net als in zijn vorige boeken weet Pink wetenschap, ervaring en praktische toepasbaarheid weer tot een fascinerend geheel te smeden. Verkocht! zal bij iedereen onvermoede talenten aanboren.Bron : http://www.businesscontact.nl
Influence (Psychologie) --- Influence (Psychology) --- Invloed (Psychologie) --- Overtuigen (Psychologie) --- Persuasion (Psychologie) --- Persuasion (Psychology) --- Marketing --- Verkopen --- Sales management --- Verkooptechnieken --- Beïnvloeding --- Verkopers --- Selling --- Psychological aspects --- Salesmanagement --- Verkooptechniek --- Verkoper
Choose an application
Overtuigen (psychologie). --- Overtuigen (retoriek) --- Overtuigen (retoriek). --- Persuasieve gesprekken --- Persuasion (Psychology) --- Persuasion (Rhetoric). --- İkna (Psikoloji) --- İkna (Sözbilim). --- Turkse taal. --- Social aspects. --- Sosyal açıdan.
Choose an application
Law of civil procedure --- Eloquence judiciaire --- Forensic oratory --- Gerechtelijke welsprekendheid --- Harangues judiciaires --- Overtuigen (Psychologie) --- Persuasion (Psychologie) --- Persuasion (Psychology) --- Éloquence du barreau --- Communication in law --- United States --- Trial practice --- Communication in law - United States. --- Trial practice - United States.
Choose an application
Nudging won de laatste jaren sterk aan belangstelling. Verschillende overheden en organisaties maken er reeds gebruik van. Maar wat houdt nudging nu concreet in? En hoe kan je het zelf toepassen? Een ‘nudge' betekent letterlijk een duwtje geven. Het is een eenvoudige psychologische techniek die ons leidt naar een bepaalde keuze, zonder dat hierbij onze keuzevrijheid wordt afgenomen. Onderzoek laat zien dat nudging een effectieve methode kan zijn voor gedragsverandering. Zo resulteerde het bijvoorbeeld al in gezonder eetgedrag, gemotiveerde werknemers en zelfs meer orgaandonoren. Nudges zijn vaak kleine aanpassingen, maar toch zorgen ze voor een grote impact op ons gedrag. Dit boek geeft een overzicht van de belangrijkste nudgetechnieken en maakt deze herkenbaar aan de hand van meer dan honderd voorbeelden en concrete inzichten. Zowel wetenschappelijke onderzoeken als praktische toepassingen komen aan bod. Je ontdekt dus niet alleen wat nudging inhoudt, maar ook hoe die wordt toegepast in de praktijk en hoe je er zelf mee aan de slag kan. Omdat de grens tussen nudging en andere vormen van gedragsbeïnvloeding soms dun kan zijn, worden ook enkele bekende overtuigingstechnieken en ethische vraagstukken besproken. Na het lezen van dit boek kan je dus beter verschillende nudgetechnieken en overtuigingspogingen detecteren. De vele voorbeelden en de heldere tekst maken het boek voor iedereen toegankelijk. Er is geen voorkennis vereist.
Overtuigen (psychologie). --- 159.947 --- 316.77 --- Comportement psychologique du personnel Psychologisch gedrag van het personeel --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel). --- Pouvoir (relations humaines) Macht (menselijke relaties). --- Psychologie van de wil. Wilskracht. --- Communicatiesociologie. --- Comportement ps. --- Social psychology --- Mass communications --- communicatie --- gedragsverandering --- gedragspsychologie --- Pouvoir (relations humaines) Macht (menselijke relaties) --- Motivation (personnel) Motivatie (personeel) --- comportement ps
Choose an application
Professional specialists, using market research and promotional campaigns, have come to dominate public communication. The modern public of the Enlightenment, based on free discussion, has, in Leon Mayhew's terms, been replaced by a 'New Public,' subject to mass persuasion through systematic advertising, lobbying, and other forms of media manipulation. Mayhew examines this sociological development in terms of discourse and social influence, offering an original theory which bridges Talcott Parsons and Jurgen Habermas. Most importantly, he shows how the rhetorical techniques of the professional communicators are designed to avoid having to defend their claims, thereby precluding meaningful discussion of public issues. As a result, institutions providing forums for good-faith, two-way discourse no longer exist, community through communication cannot be achieved, and the social order is unstable.
Advertising. Public relations --- Mass communications --- Behavior [Manipulative ] --- Comportement manipulateur --- Influence (Psychologie) --- Influence (Psychology) --- Invloed (Psychologie) --- Manipulatief gedrag --- Manipulation (Psychologie sociale) --- Manipulation (Psychologie) --- Manipulation (Psychology) --- Manipulation de l'opinion --- Manipulations psychologiques --- Manipulative behavior --- Overtuigen (Psychologie) --- Persuasion (Psychologie) --- Persuasion (Psychology) --- Public relations --- Relations publiques --- Communication --- Social aspects --- Aspect social --- Social Sciences --- Sociology --- Public relations. --- Manipulative behavior. --- Conformity --- Psychology, Applied --- Propaganda --- Behavior, Manipulative --- Human behavior --- Psychology --- Example --- Communication and culture --- Business --- Industries --- PR (Public relations) --- Advertising --- Industrial publicity --- Mass media and business --- Publicity --- Social aspects. --- Communication - Social aspects --- Influence (psychologie) --- Manipulation (psychologie) --- Persuasion (psychologie)
Choose an application
Pragmatics --- Social psychology --- Communication orale --- Gesproken taal --- Langage -- Aspects sociaux --- Langage -- Sociologie --- Langage et société --- Language and languages -- Social aspects --- Language and languages -- Sociological aspects --- Language and society --- Langue parlée --- Langues -- Aspects sociaux --- Langues -- Sociologie --- Mondelinge communicatie --- Oral communication --- Overtuigen (Psychologie) --- Persuasion (Psychologie) --- Persuasion (Psychology) --- Pragmatiek --- Pragmatique --- Society and language --- Sociolinguistics --- Sociolinguistique --- Sociolinguïstiek --- Sociologie des langues --- Sociologie du langage --- Sociology of language --- Société et langage --- Spreektaal --- Taal [Gesproken ] --- Conversation analysis --- Conversation analysis. --- Oral communication. --- Pragmatics. --- Persuasion (Psychology). --- Pragmalinguistics --- General semantics --- Language and languages --- Logic, Symbolic and mathematical --- Semantics (Philosophy) --- Communication --- Conformity --- Influence (Psychology) --- Propaganda --- Psychology, Applied --- Oral transmission --- Speech communication --- Verbal communication --- Analysis of conversation --- CA (Interpersonal communication) --- Conversational analysis --- Philosophy
Choose an application
Cognitive psychology --- Primary groups --- Advertising. Public relations --- Communicatie --- Communication --- Communication [Primitive ] --- Communication humaine --- Mass communication --- Overtuigen (Psychologie) --- Overtuigen (Retorica) --- Persuasion (Psychologie) --- Persuasion (Psychology) --- Persuasion (Rhetoric) --- Persuasion (Rhétorique) --- 316.772.11 --- 316.773.35 --- Attitude (Psychology) --- #SBIB:309H505 --- Attitudes (Psychology) --- Psychology --- Public opinion --- Stereotypes (Social psychology) --- Conformity --- Influence (Psychology) --- Propaganda --- Psychology, Applied --- Forensics (Public speaking) --- Oratory --- Rhetoric --- Psychologie, psychoanalyse van de communicatie en van de communicatiecodes--(communicatiesociologie) --- Persuasieve, overtuigende boodschap. Reclame--(communicatiesociologie) --- Code en boodschap: psychologische, psycho-analytische benadering --- Attitude (Psychology). --- Persuasion (Psychology). --- Persuasion (Rhetoric). --- 316.773.35 Persuasieve, overtuigende boodschap. Reclame--(communicatiesociologie) --- 316.772.11 Psychologie, psychoanalyse van de communicatie en van de communicatiecodes--(communicatiesociologie)
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|