Listing 1 - 10 of 52 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Consumer behavior --- textielindustrie --- duurzaamheid --- sociale ongelijkheid --- consumentengedrag --- consumptie --- overconsumptie
Choose an application
Voeding is de verbindende lijm in een gefragmenteerde maatschappij: het kan mensen, bedrijven, maar ook onze hele gezondheidszorg en economie verbeteren door de transitie in te zetten naar duurzame consumptie. In die transitie speelt elke schakel een belangrijke rol: landbouwers, voedingsbedrijven, retailers en supermarkten, maar ook consumenten en overheden. True Cost of Food is de eerste stap naar een gezamenlijke actie om beter te produceren, om beter te verkopen, beter te consumeren, en samen naar een concrete duurzame consumptiemaatschappij.
Voeding --- Voedselketen --- Duurzaamheid --- Koopkracht --- Gezondheid --- Economie --- Social Sciences and Humanities. Development Studies -- Food Policy --- Overconsumptie
Choose an application
330.567 --- 658.89.013 --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Consumentengedrag. Koopgewoonten. Psychologie van de consument --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten
Choose an application
Consumption (Economics) --- -Materialism --- -330.567 --- Physicalism --- Animism --- Philosophy --- Positivism --- Dualism --- Idealism --- Mechanism (Philosophy) --- Monism --- Realism --- Social aspects --- -Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Materialism --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- 330.567 --- United States
Choose an application
National consumption --- Consumption (Economics) --- Consumers --- 330.567 --- 659 --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Publicity. Information work. Public relations --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Consumer demand --- Consumer spending --- Consumerism --- Spending, Consumer --- Demand (Economic theory) --- Customers (Consumers) --- Shoppers --- Persons
Choose an application
Consumer behavior. --- 330.567 --- 659 --- Consumer behavior --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Publicity. Information work. Public relations --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten
Choose an application
Futures market --- Consumption (Economics) --- 330.567 --- 659 --- Futures exchanges --- Market, Futures --- Markets --- Consumer demand --- Consumer spending --- Consumerism --- Spending, Consumer --- Demand (Economic theory) --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Publicity. Information work. Public relations --- Futures market. --- Consumption (Economics). --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten
Choose an application
330.567 --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Consumption (Economics) --- Families --- #SBIB:316.356.2H2370 --- Gezin en levensstandaard, gezinsbudget --- Consumption (Economics) - United States --- Families - United States
Choose an application
658.115 --- 330.567 --- Public, state and nationalized enterprises --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Theses --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- 658.115 Public, state and nationalized enterprises
Choose an application
The most widely cited social welfare statistics in the United States are based on tabulations of family income. The picture that emerges gives cause for concern: median family income has hardly changed over the last twenty-five years while inequality has increased and poverty remains persistently high. Yet consumption-based statistics as employed in this work yield rigorous and quite different estimates of real individual and social welfare. Closely linked to economic theory, Professor Slesnick's examination of standards of living, inequality, and poverty reveal that the standard of US living has grown significantly while inequality and poverty have decreased to relatively low levels. His assessment is drawn from extended period data in order to chart long-run trends. The work will be of interest to economists, sociologists, economic historians, political scientists, and other readers in the social and policy sciences. Designed to be accessible to non-economists, technical details are relegated to appendices.
Consumption (Economics) --- Cost and standard of living --- Income distribution --- 330.567 --- 330.567 Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- Bestedingen. Consumptie. Verbruik. Overconsumptie. Onderconsumptie. Koopkracht. Bestedingsmotieven. Huishoudelijke uitgaven. Gebruik van diensten --- United States --- Economic conditions --- Business, Economy and Management --- Economics
Listing 1 - 10 of 52 | << page >> |
Sort by
|