Listing 1 - 10 of 45 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Tucht --- Secundair onderwijs --- Klassenmanagement --- 454.22 --- Ordeproblemen --- hoger onderwijs --- Onderwijsstijlen
Choose an application
Lessen in orde in het mbo is geschreven voor (aanstaande) docenten en andere betrokkenen die de kwaliteit van het mbo-onderwijs willen verbeteren. Mbo-onderwijs is de Nederlands versie van het Vlaamse BSO. Het boek biedt een werkklimaat stimulerende aanpak volgens de 'Whole School Approach'. Deze methodiek is uitgewerkt in vijf samenhangende delen: klas, school, leraar, student en ouder. Elk deel bestaat uit hoofdstukken met strategieën en methoden voor praktijksituaties. Het boek bevat onder meer een leerlijn voor het bevorderen van zelfstandigheid van studenten, handvatten om een gezamenlijke aanpak door docenten op te zetten en geeft inzicht in de invloed van straatcultuur op de schoolcultuur. Ook is er aandacht voor zorgleerlingen en groepsprocessen. Uitleg over de Whole School Approach, een visie die ervan uitgaat dat een stevige organisatorische en pedagogische basis op leerkracht-, school- en ouderniveau nodig is om studenten goed te kunnen begeleiden.
Didactics --- Primary education --- Secondary education --- klassenmanagement --- conflicthantering --- ordeproblemen (onderwijs)
Choose an application
Personality development --- Secondary education --- klassfeer --- gedragsstoornissen --- lerarenopleiding --- ordeproblemen (onderwijs)
Choose an application
Teacher education. Teacher's profession --- Educational psychology --- Agressie --- Onoplettendheid --- Schoolproblemen --- ordeproblemen --- pedagogiek
Choose an application
Uitleg over de Whole School Approach, een visie die ervan uitgaat dat een stevige organisatorische en pedagogische basis op leerkracht-, school- en ouderniveau nodig is om studenten goed te kunnen begeleiden.
Didactics --- Primary education --- Secondary education --- klassenmanagement --- conflicthantering --- ordeproblemen (onderwijs) --- Didactiek --- Klassenmanagement --- Tucht --- Gedragsregel --- Orde houden ; beroepsonderwijs
Choose an application
Initial didactic situation --- Primary education --- klassenmanagement --- ordeproblemen (onderwijs) --- lerarenopleiding --- onderwijspraktijk --- Lager onderwijs --- Klassenmanagement --- Tucht --- Gedrag --- 474 --- Basisonderwijs --- Leeromgeving --- didactiek --- Onderwijspraktijk
Choose an application
School management --- Teacher education. Teacher's profession --- Mathematical analysis --- 450.9 --- 454.9 --- Leraren --- Onderwijskunde --- opleiding --- 454.22 --- Onderwijs --- Orde houden --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Onderwijsstijlen --- Tucht (Discipline, Gezag, Orde, Ordeproblemen) --- #gsdbP --- Theses --- Ordeproblemen: leraren --- Ordeproblemen --- leraren --- voortgezet onderwijs --- voortgezet onderwijs. --- Voortgezet onderwijs.
Choose an application
60
Initial didactic situation --- lerarenberoep --- klassenmanagement --- ordeproblemen (onderwijs) --- lerarenopleiding --- didactische werkvormen --- Didactic strategies --- onderwijspraktijk --- PXL-Education 2016 --- onderwijs --- methodiek --- leraren --- 474 --- Basisonderwijs --- Leeromgeving --- didactiek --- Onderwijspraktijk
Choose an application
Praktische leidraad voor docenten hoe om te gaan met agressie en woedeuitbarstingen in de school.
Age group sociology --- Sociology of education --- Pupil counseling. Pupil guidance --- pedagogische psychologie --- agressie --- sociale vaardigheden --- sociale problemen --- gesprekstechnieken --- persoonlijkheidsontwikkeling --- leraren-leerling relatie --- ordeproblemen (onderwijs) --- klasmanagement
Choose an application
School management --- Teacher education. Teacher's profession --- Initial didactic situation --- ordeproblemen (onderwijs) --- 450.9 --- 485.1 --- Conflicten --- Didactiek --- Nederlands --- Ordeproblemen --- 454.22 --- tucht (ler) --- 454.9 --- Onderwijs --- Orde houden --- Overige onderwerpen --- Nederlandse taal- en letterkunde --- "(zie ook: wiskunde (didactiek; s.o.))" --- Lerarenopleiding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- algemeen --- didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken --- Tucht --- 484.22 --- algemeen. --- didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken.
Listing 1 - 10 of 45 | << page >> |
Sort by
|