Listing 1 - 10 of 464 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
How to get more traffic to your Website? How to get more leads? How to better convert your prospects? How to send multiple e-mails without being a spammer? How to leverage the power of Social Media in a profitable way? Do you already have a website or an online presence or are you just getting started? Either way, in this book, Thierry Moubax will explain today's radical changes in marketing and sales, and will reveal a simple step-by-step plan to help you build a successful online business . You will learn: The impact of the new digital world on customer behaviour The 10 marketing myths and what you can do about them How to use Social Media in an effective way How to get more traffic to your Website The foundations of designing a successful online marketing roadmap A step-by-step framework to convert a lead into a customer How to get your existing customers to come back How to speed up the processes and automate your marketing and sales flows This book will be your shortcut and it will be your guide to understand and develop a successful online marketing strategy. It goes in enough depth so that you will feel confident and will be able to take advantage of the online opportunities. You will discover the important changes that affect your business and learn what has changed in marketing and sales and how to adapt to it You 'll discover the DO's and DON'T's. You will also get a framework that explains step-by-step WHAT and HOW to set up your online marketing. Even if you're not yet part of the Facebook community, not Tweeting or just getting started, after reading this book you should know more than 99% of your peers. Be open-minded. The only ingredient that you need is the desire to learn and implement what you learn. The book is structured in three parts: Part 1 is an introduction to the new disruptive world and explains the digital changes and why and how the new connected customer and the new competition affect your business model. In Part 2, covers how things have changed in sales and marketing. I'll also explain what I call the Ten Marketing Myths-how marketing used to be in the past but does not work anymore today, and what you really should do about it to be successful. Part 3 is the core of this book. Here I will give you a step-by-step framework of what you have to do. The ABC foundation to start with before you go to Market The Six-step sales funnel: going from sending traffic to your Website, converting leads, educating and nurturing them, having them buy for the first time, make the core offer and maximise sales opportunities. The leverage phase: how to get your clients to come back and help you find more customers. It continues with Marketing Automation. Speed of implementation is crucial these days, so finding ways to automate and increase your marketing is crucial. This will enable you to grow your business quickly, but more importantly it will allow you to scale without extra sales resources. This model can be used in many industries regardless of the size of the company, and it will allow you to better identify, acquire, and grow customers. If you want to contact the author or get free stuff: go to www.bluecompass.eu and leave your name and email. there you can also get more information on Marketing Automation. Thierry is also a Certified Infusionsoft Partner."
Choose an application
Webmarketing wordt het interessantste werkterrein van de bedrijfskunde in de 21e eeuw. Vrijwel alle Nederlandse huishoudens beschikken inmiddels over een (breedband) verbinding met internet. De drempels die het betalen en aankopen via internet in de weg stonden zijn grotendeels weggenomen door de introductie van iDEAL, en het totaal aantal aankopen via internet neemt met de dag toe. Traditionele marketingtechnieken zagen een (potentiële) klant altijd als onderdeel van een segment. Maar via internet kan men een klant veel efficectiever en e ciënter benaderen: namelijk als individu. Daarbij kan veel meer interactiviteit worden gezocht en kan de klant zeer speci ek worden bediend op zijn of haar eigen speci eke wensen. Webmarketing is geen technisch boek dat gaat over programmeer- en communicatietechnieken. Het is een praktisch en handzaam boek voor het hbo dat ingaat op de manier waarop je instrumenten voor webmarketing kunt inzetten in het proces. De nadruk ligt daarbij steeds op de bedrijfskundige en creatieve benadering van webmarketing. (Bron: covertekst)
Choose an application
Cet ouvrage est un guide complet sur les concepts, les techniques et les meilleures pratiques pour servir tout le processus du marketing numérique. Basé sur les nouveaux modèles académiques et les meilleures pratiques des adeptes de premier plan des médias numériques, ce manuel vise à aider étudiants et professionnels à appréhender et exploiter les opportunités offertes par le numérique dans une stratégie marketing tout en minimisant les risques.
Choose an application
Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is daarbij onontbeerlijk. Daarom schreef Patrick Petersen het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping. Het praktische Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (#HCC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins, cases en wetenschappelijke onderzoeken op gebied van online en het begrijpen van de moderne Customer Journey. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. In het HCC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engage), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat (Nurture) centraal.
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
"Cet ouvrage collectif apporte un regard pluridisciplinaire sur les stratégies digitales : sociologie, marketing, stratégie d'entreprise, RH et regroupe les contributions de sept enseignants-chercheurs du laboratoire de recherche de PPA Business School. Organisé en deux sections, la première porte sur l'individu, consommateur et réseauteur. Yann Levy y aborde la question des communautés virtuelles, des identités multiples que nous pouvons y avoir, ainsi que la façon dont les nouvelles pratiques les impactent. Laurent Tarnaud nous dévoile comment la digitalisation s'installe dans nos assiettes pour faire du mangeur, un mangeur digitalisé. Audrey Rochas nous explique le rôle de la gamification dans l'employee advocacy et le rôle de la digitalisation dans nos engagements. La seconde section porte sur l'entreprise, acteur digital. Jean-Baptiste Igonetti s'intéresse aux changements amenés par la digitalisation dans les pratiques RH. Puis deux approches sectorielles sont traitées : la première par Agathe Dementhon, porte sur le lien potentiellement paradoxal qui unit les stratégies digitales et le luxe ; la seconde par Nicolas Anne, traite de l'industrie musicale et des grands enjeux que représentent la révolution numérique pour l'écosystème. Le dernier chapitre de l'ouvrage, porté par Christophe Piar, jette un regard nouveau sur les stratégies et techniques d'influence digitale en marketing politique."
Listing 1 - 10 of 464 | << page >> |
Sort by
|