Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Teaching --- #gsdbP --- 454.2 ) Onderwijsstrategieën --- evaluatietechnieken --- onderwijsdoelstellingen --- onderwijsplanning --- onderwijsprocessen --- onderwijsstrategieën --- onderwijsvormen --- Didactiek
Choose an application
Educational planning --- -#SBIB:316.334.1O150 --- Education --- Planning --- Onderwijsplanning --- #SBIB:316.334.1O150 --- Educational planning - Great Britain
Choose an application
Education --- School management and organization --- #SBIB:316.334.1O150 --- #SBIB:316.334.1O212 --- #SBIB:HIVA --- Finance --- Onderwijsplanning --- Onderwijsbeleid: nationaal --- School management --- Corporate finance
Choose an application
Beroepsonderwijs --- Education [Planification de l'] --- Education [Planning ] --- Educational planning --- Enseignement -- Planification --- Enseignement [Politique de l' ] --- Enseignement professionnel --- Onderwijsplanning --- Planification de l'éducation --- Politique de l'enseignement --- Régime professionnel --- Vocational education --- Éducation -- Planification --- Education, Secondary --- Enseignement secondaire --- Curricula --- Education, Secondary.
Choose an application
Basisonderwijs --- Enseignement primaire --- Opvoedkunde --- Pédagogie --- Basisonderwijs didactiek --- Onderwijskunde basisonderwijs --- Beginsituatie didactiek --- Didactiek basisonderwijs algemeen --- Didactische werkvormen basisonderwijs --- Differentiërend onderwijs basisonderwijs --- Evaluatie basisonderwijs --- Klas groepsdynamiek --- Leerdoelen basisonderwijs --- Onderwijsleermiddelen basisonderwijs --- Basisonderwijs ; didactiek --- Onderwijskunde ; basisonderwijs --- 373.3 --- 373.3.014.542 --- #GROL:SEMI-371.01 --- #PEDA *1.3 --- Academic collection --- basisonderwijs --- didactiek --- 474 --- 450.4 --- Basisschool --- Beginsituatie --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Didactische beginsituatie --- Didactische werkvormen --- Differentiatie --- Evaluatie --- Leerinhoud --- Leerinhouden --- Leerprocessen --- Media --- Media en onderwijs --- Onderwijs --- Onderwijsdoelen --- Onderwijzen --- 454 ) Didactiek - algemeen --- didactiek : basisonderwijs (ler) --- didactische principes --- didactische werkvormen --- gedifferentieerd onderwijs --- leerinhouden --- leerprocessen --- leerstrategieën --- Didactiek --- Onderwijs: didactiek: doelstellingen --- lagere school --- 371.3 --- 373.3.014.542 Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs . --- Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs . --- 373.3 Basisonderwijs --- 373.3 Lager onderwijs --- Lager onderwijs --- Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs --- Onderwijskunde --- Didactiek basisonderwijs; algemeen --- Teacher education. Teacher's profession --- didactische processen --- Primary education --- AVM (audiovisuele materialen) --- gedifferentiëerd onderwijs --- ontwikkelingspsychologie --- leerpsychologie --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactische theorieën.
Choose an application
Sociology of education --- Educational sociology --- #SBIB:316.334.1O310 --- #SBIB:316.334.1O150 --- Education and sociology --- Social problems in education --- Society and education --- Sociology, Educational --- Sociology --- Education --- Sociologisch onderzoek i.v.m. doelstellingen in het onderwijs (onderwijssystemen) --- Onderwijsplanning --- Aims and objectives --- Educational sociology.
Choose an application
Elke basisschool moet een schoolwerkplan kunnen voorleggen: het werkplan waarmee een school haar pedagogisch project realiseert. Maar de praktijk verloopt vaak anders. Het schoolwerkplan is vaak een dood document dat bij een nakende inspectie wordt gereanimeerd, met enkel veel acuut schrijfwerk tot gevolg. Vele scholen zien het als ballast en zijn het liever kwijt dan rijk. Dit is een gemiste kans. Het schoolwerkplan kan immers een stappenplan zijn om goed beleid mee te installeren, te evalueren en bij te sturen. Dit boek geeft de school een gebruiksklaar instrument in handen om echt wat met het schoolwerkplan te doen. Na een uiteenzetting over de meerwaarde en de valkuilen van een schoolwerkplanning geeft de auteur vele praktische tips die scholen moeten inspireren om een eigen visie en werking op te bouwen rond het schoolwerkplan. Het boek is bedoeld als leidraad en inspiratiebron bij het evalueren en verbeteren van het eigen schoolwerkplan, zodat dit de plaats krijgt die het eigenlijk verdient: als motor van de integrale kwaliteitszorg, als ondersteuning bij de ontwikkeling van de school, als hulpmiddel voor stabiliteit en innovatie. (Bron: covertekst)
Education [Planification de l'] --- Education [Planning ] --- Educational planning --- Enseignement -- Planification --- Enseignement [Politique de l' ] --- Onderwijsplanning --- Planification de l'éducation --- Politique de l'enseignement --- Éducation -- Planification --- 472.3 --- Schoolwerkplannen --- Onderwijs; Vlaanderen --- Onderwijsstrategieën --- Schoolwerkplannen ; basisonderwijs --- Schoolwerkplannen; algemeen --- departement Lerarenopleiding 10 --- basisonderwijs --- pedagogiek --- onderwijsstrategie --- schoolwerkplan
Choose an application
Basisvaardigheden--Onderwijs voor volwassenen --- Beroepsopleiding --- Connaissances de base--Enseignement pour adultes --- Education [Planification de l'] --- Education [Planning ] --- Educational planning --- Enseignement -- Planification --- Enseignement [Politique de l' ] --- Enseignement professionel --- Fundamental education --- Onderwijsplanning --- Planification de l'éducation --- Politique de l'enseignement --- Vocational education --- Vocational education and training --- Éducation -- Planification --- E-books
Choose an application
Educational planning --- Education --- -#SBIB:316.334.1O150 --- Children --- Education, Primitive --- Education of children --- Human resource development --- Instruction --- Pedagogy --- Schooling --- Students --- Youth --- Civilization --- Learning and scholarship --- Mental discipline --- Schools --- Teaching --- Training --- Planning --- Economic aspects --- Onderwijsplanning --- Educational planning. --- Economic aspects. --- #SBIB:316.334.1O150
Choose an application
Public economics --- Capital humain --- Education [Planification de l'] --- Education [Planning ] --- Education and industry --- Educational planning --- Enseignement -- Planification --- Enseignement [Politique de l' ] --- Enseignement et industrie --- Human assets --- Human beings -- Economic value --- Human capital --- Human resources --- Income --- Industrie en onderwijs --- Industrie et enseignement --- Industry and education --- Inkomen --- Menselijk kapitaal --- Onderwijsplanning --- Planification de l'éducation --- Politique de l'enseignement --- Ressources humaines --- Revenu --- Éducation -- Planification --- Education --- Business and education --- Economic aspects --- Business and education. --- Educational planning. --- Human capital. --- Income. --- Lerarenopleiding --- Economic aspects. --- naslagwerken --- naslagwerken. --- Education - Economic aspects
Listing 1 - 10 of 15 | << page >> |
Sort by
|