Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De historische en conceptuele terreinafbakening staat centraal in hoofdstuk 1. Het volgende hoofdstuk gaat hierop door aan de hand van een feitenanalyse. Hoofdstuk 3 geeft een kritische interpretatie van het onderwijsbeleid en -maatregelen. Tenslotte wordt nagegaan of in dit alles bepaalde tendensen zijn te onderscheiden en worden er conclusies getrokken.
School management --- internationalisering --- onderwijs --- onderwijs in het buitenland --- European Union --- Europese Unie --- Onderwijsbeleid --- Politique en matière d'enseignement --- Union européenne --- 37 <4> --- Academic collection --- #SBIB:316.334.1O211 --- #SBIB:327.7H231 --- #SBIB:AANKOOP --- #A9712A --- Onderwijs 37 --- EG / Europese Unie 339.543EC/EU --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- 351.3 --- 470 --- Onderwijsbeleid ; EU --- Onderwijs: Europese Unie --- Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--Europa --- Onderwijsbeleid: internationaal --- Europese Unie: sociaal-economisch beleid, landbouw-, milieu-, cultuur- en communicatiebeleid --- Openbaar bestuur: onderwijs. --- Openbaar onderwijs: algemeenheden. --- Pedagogiek en onderwijskunde --- onderwijsbeleid --- onderwijsbeleid. --- 37 <4> Opvoeding en onderwijs --(algemeen)--Europa --- Onderwijsbeleid. --- Openbaar bestuur: onderwijs --- Openbaar onderwijs: algemeenheden
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|