Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
We zich wil oriënteren op het geven van communicatieadvies komt doorgaans uit bij literatuur waarin of alleen communicatie of alleen advisering aan bod komt. In dit werkboek brengt Peter 't Lam beide begrippen op evenwichtige en schematische wijze samen. Allereerst wordt het begrip communicatieadvisering in kaart gebracht aan de hand van ervaringen van professionals en richtlijnen van beroepsorganisaties en opleidingen. Daarna komen zowel het werkveld van de communicatie als het begrip advisering in algemene zin aan bod. Dit mondt uit in de presentatie van een praktisch hanteerbaar schema voor communicatieadvies. Vervolgens wordt aan de hand van casussen getoond wat goed advies is op het gebied van interne communicatie, koers en imago van de organisatie en de marketingcommunicatie. Ten slotte komen praktische en zakelijk aspecten van advisering aan bod zoals het adviesgesprek, de adviesrapportage en de implementatie van het advies.
Communicatie in organisaties. --- Communicatieadvies in organisaties. --- Communicatie --- Zakelijke communicatie. --- Organisaties. --- consultants --- zakentaal --- communicatiemanagement --- Organization theory --- Mass communications --- #KVHB:Communicatie --- #KVHB:Organisatiepsychologie --- #KVHB:Marketing --- 65.012.45 --- Ondernemingen : communicatie --- Communicatiebeleid --- Consultants --- Adviesbureaus --- 005.57 --- Consultant --- Adviesbureau
Choose an application
Het opstellen van communicatieplannen behoort tot het vaste takenpakket van communicatieprofessionals. Ook studenten communicatie krijgen vaak de opdracht om zo'n plan te maken. Het geeft vorm en inhoud aan de communicatie rondom een project, product of organisatie. Het communicatieplan bevat een duidelijke systematiek die doelen, doelgroepen en middelen met elkaar verbindt. Het kent ook een analyse en een strategie die aangeeft welke aanpak de voorkeur verdient. Daarnaast moeten opdrachtgevers, uitvoerders en andere betrokkenen uit dit plan kunnen opmaken wie wat wanneer gaat doen en hoeveel het gaat kosten.Het boek gaat uit van het Centraal Schema Communicatieplanning. Op basis van dit schema wordt met behulp van veel praktijkvoorbeelden, kaderteksten, cases, oefeningen en hulpvragen stap voor stap duidelijk gemaakt hoe je een communicatieplan opstelt
Communicatie in organisaties. --- Communicatie. --- Communicatieplan. --- Communicatieplanning in organisaties. --- Communicatie --- Zakelijke communicatie. --- Organisaties. --- communicatiemanagement --- Advertising. Public relations --- Organization theory --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- 366.42 --- communicatieplannen --- communicatie --- 65.012.45 --- Ondernemingen : communicatie --- Organisatieleer --- Massacommunicatie --- Reclame. Public relations --- Communicatieplannen --- Communicatiestrategieën --- Praktijk --- Beleid --- 005.57 --- Communicatieplan --- Communicatiestrategie --- Analyse --- Evaluatie
Choose an application
Computer architecture. Operating systems --- Business communication --- Communicatie in de onderneming --- Communication dans l'entreprise --- Communication dans les entreprises --- Entreprises--Communication --- Logiciels --- Ondernemingen--Communicatie --- Software --- World Wide Web --- World Wide Web (Informatie-retrieval systeem) --- World Wide Web (Information retrieval system ) --- World Wide Web (Système de récupération des informations) --- Intranets (Computer networks) --- Internetworking (Telecommunication) --- Internet --- Web servers --- Information storage and retrieval systems --- Business enterprises --- Computer networks --- 021.63*2 --- Web servers - Software --- Business enterprises - Computer networks
Choose an application
Communicatie vormt en vervormt de werkelijkheid, verleidt en creëert illusies, stimuleert, saboteert, motiveert en wekt enthousiasme of ergernis op. Communicatie zet aan tot actie en reactie. Ondernemingen en organisaties drijven op hun communicatie, bouwen er hun succes op of gaan eraan ten onder. In dit boek worden de technieken en instrumenten waarvan bedrijven en organisaties zich kunnen bedienen om te communiceren met de medewerkers en de buitenwereld, uitgebreid beschreven met voorbeelden, praktische tips, ideeën en waarschuwingen voor de valkuilen.Het boek bestaat uit drie delen: 1. Een pleidooi voor het vak; 2. De theorie, de basiskennis; 3. Verhalen uit de praktijk, hoe de theorie werkt en niet werkt
ondernemingsoverleg --- communicatievaardigheden --- Personnel management --- Mass communications --- Personeelsbeleid --- Massacommunicatie --- 001.9 informatiebeheer --- 007 communicatie --- 32.019.5 publieke opinie --- 334 bedrijven --- 654 media --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- 091 --- bedrijfscommunicatie --- externe communicatie --- interne communicatie --- 005.57 --- Media (Communicatiemedia) --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- communicatietheorie --- Communicatie in en door de onderneming --- 65.012.45 --- Ondernemingen : communicatie --- communicatie --- public relations --- 007 --- Communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Communicatieplannen --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Media --- Bedrijfsleven --- Organisaties --- Ondernemingen --- Communicatieplan --- Organisatie
Choose an application
Bedrijven [Multinationale ] --- Business communication --- Business enterprises [International ] --- Communicatie in de onderneming --- Communication dans l'entreprise --- Communication dans les entreprises --- Communication interculturelle --- Communication interethnique --- Communications interculturelles --- Cross-cultural orientation --- Dialogue interculturel --- Entreprises internationales --- Entreprises multinationales --- Entreprises--Communication --- Intercultural communication --- Interculturalité --- Intercultureel management --- Interculturele communicatie --- Interculturele oriëntatie --- International business enterprises --- Internationale bedrijven --- Management interculturel --- Multinationale bedrijven --- Multinationals --- Ondernemingen--Communicatie --- Orientation interculturelle --- Gestion interculturelle --- Gestion internationale --- Marketing international --- Négociations (Affaires) --- Personnel --- Direction --- Entreprises multinationale --- Marchés d'exportation --- Négociations (Affaires) - Etudes transculturelles --- Personnel - Direction - Etudes transculturelles
Choose an application
Business communication --- Communicatie in de onderneming --- Communicatie in het beheer --- Communicatie in management --- Communication administrative --- Communication dans l'entreprise --- Communication dans les entreprises --- Communication en gestion --- Communication en management --- Communication in industry --- Communication in management --- Entreprises--Communication --- Managementcommunicatie --- Managerial communication --- Ondernemingen--Communicatie --- 65.01 --- 303.62 --- Management --- Administrative communication --- Communication, Administrative --- Communication, Business --- Communication, Industrial --- Industrial communication --- Communication --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Enqueteren. Interviews. Ondervragen --(sociaal onderzoek) --- Business communication. --- Communication in management. --- 303.62 Enqueteren. Interviews. Ondervragen --(sociaal onderzoek) --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization
Choose an application
Guide pour les professionnels de la communication et du marketing souhaitant exploiter de manière efficace les médias et réseaux sociaux en ligne.
Mass communications --- Business communication --- Buzz marketing (Internet) --- Communicatie en technologie --- Communicatie in de onderneming --- Communicatie in organisaties --- Communication and technology --- Communication dans l'entreprise --- Communication dans les entreprises --- Communication dans les organisations --- Communication et technologie --- Communication in organizations --- Communication institutionnelle --- Communication interne --- Communication organisationnelle --- Cyber-marketing --- Cybermarketing --- E-marketing --- Entreprises--Communication --- Internet [Marketing sur ] --- Internet marketing --- Marketing en ligne --- Marketing sur Internet --- Marketing électronique --- Ondernemingen--Communicatie --- Organisations et communication --- Planification stratégique --- Strategic planning --- Strategische planning --- Webmarketing --- Electronic villages (Computer networks) --- Communautés virtuelles --- Communication dans l'entreprise Communicatie (bedrijven) --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Communication externe Externe communicatie --- Web Web --- Réseaux Netwerken --- Communautés virtuelles --- Planification stratégique --- Social networks --- Economic aspects --- réseau social --- Réseaux sociaux --- Aspect économique
Choose an application
Cet ouvrage donne les jalons pour réussir la communication multilingue et explore notamment les sites web consultables en plusieurs langues. Il explique les tenants et les aboutissants de l'interaction nouvelle entre traduction et communication, fruit du besoin croissant d'échanges à destination de publics issus de langues et de cultures différentes. Après avoir proposé des repères communicationnels pour le traducteur, l'auteur explique en détail la spécificité de la communication multilingue et les types d'activités traductionnelles auxquelles elle donne lieu. Il se penche sur la communication commerciale en plusieurs langues, à commencer par la publicité internationale. L'ouvrage se base sur des études de cas concrets illustrant les problématiques majeures de la communication multilingue à l'heure de l'internet, qu'il s'agisse de sites web commerciaux ou institutionnels, voire de sites à caractère social et politique. Cette dernière question donne d'ailleurs lieu à une reflexion approfondie sur les perceptions et les représentations qui déterminent la relation à l'autre dans un monde de plus en plus interconnecté et multiculturel. Face à de tels enjeux, le traducteur ne peut demeurer un homme invisible. Il doit faire des choix et prendre des décisions souvent difficiles que cet ouvrage aide à trancher.
Sociolinguistics --- Translation science --- Mass communications --- Business communication --- Communicatie in de onderneming --- Communication dans l'entreprise --- Communication dans les entreprises --- Communication multilingue --- Entreprises--Communication --- Meertalige communicatie --- Meertalige websites --- Multilingual Web sites --- Multilingual communication --- Ondernemingen--Communicatie --- Polyglot Web sites --- Sites Web multilingues --- Sites Web polyglottes --- Business --- Business communication. --- Multilingual communication. --- Multilingual Web sites. --- Translating. --- Traduction Vertaling --- Communication externe Externe communicatie --- Emploi des langues Taalgebruik --- Internet Internet --- 82.035 --- 800.73 --- #KVHA:Vertaalwetenschap --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- Literatuur. Algemene literatuurwetenschap. Vertalen --- Tweetaligheid. Meertaligheid. Vreemde talen. Vertalen --- Bedrijfswereld --- Langue du commerce et des affaires --- Communication en marketing --- Multilinguisme. --- Communication interculturelle. --- Multiculturalisme. --- Traduction et interprétation. --- Vertalen en meertaligheid --- traduction - théorie. --- publicité (commerce) --- Internet --- Vertalen en interculturele communicatie --- communication interculturelle --- communication --- Intercultural communication. --- Multiculturalism. --- Translating and interpreting. --- Communication. --- Traduction. --- Communication internationale. --- Site Web. --- vertalen --- traduction. --- multilinguisme --- 800.73 Tweetaligheid. Meertaligheid. Vreemde talen. Vertalen --- Vertalen en meertaligheid. --- Meertalige communicatie. --- Vertalen en interculturele communicatie. --- vertalen. --- multilinguisme. --- Communication interculturelle --- Communication --- Publicité (commerce) --- Traduction - théorie. --- Web sites --- Intercultural communication --- Trade --- Economics --- Management --- Commerce --- Industrial management --- Administrative communication --- Communication, Administrative --- Communication, Business --- Communication, Industrial --- Industrial communication --- Translating --- Massacommunicatie --- Sociolinguïstiek --- Vertaalkunde --- Traduction et interprétation --- Multiculturalisme --- Traduction --- Translating and interpreting
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|