Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Succesvolle offertes: handleiding bij het schrijven van offertes en projectvoorstellen
Author:
ISBN: 9052611327 Year: 2005 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Succesvolle offertes' biedt u onmiddellijk bruikbare praktijkadviezen, tips en checklists bij het schrijven van offertes die uw commerciële kansen vergroten. U krijgt antwoord op vragen als: &#13;- Hoe sluit ik in mijn offerte het beste aan bij het verkoopgesprek? &#13;- Hoe maak ik van mijn offerte een commercieel instrument? &#13;- Wat zijn de kenmerken van winnende offertes? &#13;- Op welke wijze kan ik mij het beste voorbereiden? &#13;- Hoe kom ik tot een heldere indeling van mijn offerte? &#13;- Hoe kom ik tot een vlotte, goed leesbare stijl? &#13;- Wat zijn de mogelijkheden en valkuilen van het werken met standaard brieven? &#13;- Hoe kan ik met relatiebrieven mijn commerciële kansen vergroten?&#13;&#13;


Digital
Handboek commerciële vaardigheden : de basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Author:
ISBN: 9789024429370 9789024429387 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Boom uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

‘Handboek commerciële vaardigheden’ behandelt alle vaardigheden die je als moderne verkoper nodig hebt. De theorie wordt ondersteund door vele voorbeelden, heldere modellen en praktische cases. Deze nieuwe editie is uitgebreid met digitale onderdelen die het voor u en uw studenten nog eenvoudiger maakt om gespreksvaardigheden te trainen en te toetsen.&#13;&#13;Studenten krijgen bij aanschaf: een exemplaar van het boek, toegang tot de online trainingen van TrainTool en toegang tot de bijbehorende website met het online boek, oefeningen, video's en een geactualiseerde lessenreeks voor docenten. De combinatie van het boek, TrainTool en de bijbehorende website zorgt voor een volledige blended leerlijn.&#13;&#13;Over ‘Handboek commerciële vaardigheden’&#13;Er wordt veel aandacht besteed aan de inzichten uit de psychologie en hoe je deze als verkoper in de verschillende fasen van het koopproces kunt inzetten. Daarnaast leert de student met behulp van groth hacking zijn of haar acquisitievaardigheden te verbeteren en wordt in het hoofdstuk over adviseren de challenger sale besproken. Het boek is bedoeld voor hbo-studenten die een commerciële opleiding volgen. Maar ook voor de beginnende professional bevat het veel bruikbare informatie.&#13;&#13;‘Dit is het enige studieboek dat ik leuk vind om te lezen. Het leest als een roman.’ -student Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.&#13;&#13;Wat is TrainTool?&#13;TrainTool is de software van Faculty of Skills met digitale trainingen die naadloos aansluiten bij de theorie van het boek. In TrainTool kunnen studenten communicatieve vaardigheden oefenen met behulp van online video roleplays. Ze bekijken een video van een gesprekssituatie en nemen vervolgens hun eigen reactie op video op. Dat filmpje kan worden bekeken en van feedback voorzien door een mede-student, of de docent. Ook biedt de tool ruimte voor extra instructievideo's, multiplechoicevragen en tips.&#13;&#13;Voordelen&#13;-Volledige blended leerlijn | De digitale trainingen sluiten naadloos aan bij de theorie in het boek.&#13;-Efficiënt | Studenten kunnen gedurende het gehele studiejaar waar en wanneer zij dit willen onbeperkt de training volgen. Zowel voor, tijdens als na de (online)les.&#13;-Effectief | Studenten nemen de getrainde vaardigheden mee in de (online) les. Zij zijn beter voorbereid en hebben een gelijk startniveau. U kunt zich als docent volledig richten op de integratie van de vaardigheden en de interactie tussen studenten en met u.&#13;-Train Tool is beschikbaar voor gebruik in zowel een webbrowser, als in een app voor smartphone of tablet.


Book
Handboek commerciële vaardigheden
Author:
ISBN: 9789024457854 9024457858 Year: 2024 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In Handboek commerciële vaardigheden worden alle vaardigheden behandeld die je als moderne verkoper nodig hebt: commercieel telefoneren, adviseren, presenteren en onderhandelen, maar ook nieuwe vaardigheden zoals social selling, storytelling, netwerken en creatieve technieken. De theorie in het boek wordt ondersteund door vele voorbeelden, heldere modellen en praktische cases. (bron: uitgever)


Book
Succesvolle offertes schrijven
Author:
ISBN: 901409549X Year: 2002 Publisher: Alphen aan den Rijn : Kluwer,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De serie 'Hoe formuleer ik het?' richt zich op communicatie in bedrijven. Dit deel gaat in op offertes. Een offerte is een 'brief' naar een klant die de prijs van een aanbod geeft, maar tevens de argumenten benoemt en onderbouwt waarom die specifieke klant juist bij een bepaald bedrijf moet kopen. Elk hoofdstuk bestaat uit een vier componenten: de situatie, de reactie, het effect, de aanpak. Zo gaat het boek in op aankoopmotieven, verkoopmotieven, de offerte-indeling en formuleringen. Speciale aandacht is er voor de langere offerte, aangezien die aan indeling extra eisen stelt. De auteur is directeur van een bureau dat zich richt op verbale en non-verbale communicatie. Een boekje dat de onervaren verkoper tips aanreikt om de offertes beter te formuleren en vorm te geven.


Book
Praktisch accountmanagement : offerteopvolging voor binnen- en buitendienst
Authors: ---
ISBN: 9789045531489 Year: 2010 Volume: 2 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In deze module ligt de nadruk op de principes van een geslaagde offerteopvolging. Het omzetten van offertes in orders blijkt immers een echt struikelblok voor heel wat verkopers. Daarom komen o.a. volgende onderwerpen aan bod : hoe moet ik offerteopvolging aanpakken? hoe moet ik omgaan met bezwaren van de klant? hoe zorg ik ervoor dat de klant niet het gevoel krijgt dat ik me opdring? wanneer stel ik voor om de offerte te bespreken?


Book
Haal binnen die opdracht : de winnende methode voor het schrijven van offertes.
Author:
ISBN: 9789012121408 Year: 2007 Publisher: Den Haag SDU


Book
Projectvoorstellen en offertes die scoren
Author:
ISBN: 9062834086 Year: 2004 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

00 p.


Multi
Handboek commerciële vaardigheden : de basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Author:
ISBN: 9789058757890 9789058757906 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Boom uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. Over de inhoud Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: * Telefoneren * Adviseren * Presenteren * Onderhandelen * Social selling * Storytelling * Netwerken * Creatieve technieken Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. Uniek aan dit boek * Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?] * Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld * Aandacht voor eigentijdse technieken Extra materiaal Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. * Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?] * Beginnende professionals in het commerciële vak


Book
Handboek commerciële vaardigheden : de basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Author:
ISBN: 9789058757890 9789058757906 Year: 2017 Publisher: Amsterdam : Boom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wat is de waarde die jij de klant komt brengen? Als je dat helder onder woorden kunt brengen, leg je een stevige basis voor commercieel succes. Telefoneren, adviseren, onderhandelen - commerciële vaardigheden zijn belangrijker dan ooit. Want ook al speelt 60% van het koopproces van klanten zich online af: de meeste koopbeslissingen worden genomen na persoonlijk contact. Dit boek leert je hoe je je klanten kunt binnenhalen én behouden. Over de inhoud Het Handboek commerciële vaardigheden is de eerste complete lesmethode waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld. Zowel klassieke als moderne vaardigheden komen uitgebreid aan bod: * Telefoneren * Adviseren * Presenteren * Onderhandelen * Social selling * Storytelling * Netwerken * Creatieve technieken Dit boek geeft je niet alleen inzicht in het koopproces van klanten. Het leert je ook salesvaardigheden onder de knie te krijgen. De methode is toegankelijk geschreven. De theorie wordt ondersteund door voorbeelden, heldere modellen en cases. Uniek aan dit boek * Complete lesmethode met speciaal ontwikkeld ondersteunend materiaal [wordt dit bedoeld?] * Het eerste salesboek waarin alle salesvaardigheden zijn gebundeld * Aandacht voor eigentijdse technieken Extra materiaal Op de website bij dit boek vind je speciaal ontwikkelde opdrachten en cases. Hiermee leer je de theorie praktisch toe te passen. * Hbo-studenten binnen een commerciële opleiding (CE, Marketing, Business Studies, Commercieel Management, SBRM)[specifieke opleidingen benoemen?] * Beginnende professionals in het commerciële vak


Book
Handboek commerciële vaardigheden : de basis voor plezier en succes in het commerciële vak
Author:
ISBN: 9789024429370 9789024429387 Year: 2020 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In een wereld die steeds digitaler wordt, neemt het belang van menselijk contact juist toe. Deze ogenschijnlijke tegenstelling geldt ook voor het salesvak. Bij simpele producten en diensten wordt de verkoper steeds vaker vervangen door een applicatie, maar bij complexe producten en diensten is er juist meer behoefte aan de expertise van de verkoper. Tenminste, als deze waarde kan toevoegen! Bij het toevoegen van waarde zijn commerciële vaardigheden voor een verkoper onmisbaar. Aan de telefoon, op papier, via sociale media en aan tafel bij de klant.In Handboek commerciële vaardigheden worden alle vaardigheden behandeld die je als moderne verkoper nodig hebt: commercieel telefoneren, adviseren, presenteren en onderhandelen, maar ook nieuwe vaardigheden zoals social selling, storytelling, netwerken en creatieve technieken.Nieuw in deze tweede druk is o.a. de uitgebreide aandacht voor inzichten uit de psychologie en hoe je deze als verkoper in de verschillende fasen van het koopproces kunt gebruiken. Daarnaast leer je hoe je je acquisitievaardigheden kunt verbeteren met behulp van growth hacking, en wordt in het hoofdstuk over adviseren de challenger sale besproken.De theorie in het boek wordt ondersteund door vele voorbeelden, heldere modellen en praktische cases. Op de website vind je daarnaast toetsen en video?s. Door gebruik te maken van boek en website versnel je je leercurve als verkoper dan ook enorm!Dit vlot en toegankelijk geschreven boek is bedoeld voor hbo-studenten die een commerciële opleiding volgen. Maar ook voor de beginnende professional bevat het veel bruikbare informatie.Bron : http://www.adformatie.nl

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by