Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Ondernemingsrecht : een inleiding
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789085790396 Year: 2018 Publisher: Oud-Heverlee Alta


Book
Sportmarketingcommunicatie
Authors: --- ---
ISBN: 9789054724063 9054724064 Year: 2018 Publisher: Nieuwegein Arko Sports Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Wie kan zich nog een sportvorm voorstellen die niet gesponsord wordt? Wat is kenmerkend voor de groei en transformatie van zowel sportsponsoring als sponsorwerving? Waarom moet een eigentijdse sportsponsor tegelijk inzetten op zowel conversatie-, belevenis- als terugverdiensponsoring? Niet alleen het (ver)kopen van sportsponsoring, maar ook (en vooral) de conversatie eromheen is een vakgebied op zich geworden. Een gedreven sponsormanager dient dan ook niet alleen onderlegd te zijn in het kopen van sportsponsoring, maar evenzeer in de integratie ervan in conversatie- en belevenismarketing. Tot slot mag een onderzoek naar de terugverdien- en andere effecten én naar de timing van stopzetting van sportsponsoring niet ontbreken in zijn takenpakket.Sportmarketingcommunicatie biedt een volledig inzicht in de toegenomen complexiteit en verschillende invalshoeken van het domein van het (ver)kopen en activeren van sportsponsoring. De theorie wordt daarbij voortdurend getoetst aan de Nederlandse en Belgische dagelijkse sportpraktijk, en wel in de vorm van een hoeveelheid unieke sportcases. Wat is de rol van sport in de transformatie van Red Bull van een producent van een energiedrankje tot een iconisch megamerk? Waarom moet een lokale volleybalclub, om zich optimaal te verkopen tegenover bestaande en kandidaat-sponsors, een stappenplan sponsorwerving volgen? Waarom nam wielersponsor Rabobank bruusk afscheid van het wielrennen en moeten sponsors zich wapenen met professionele crisiscommunicatie? Wat zijn de tien geboden van de nieuwe sponsorcultuur? Sportmarketingcommunicatie is een belangrijk onderdeel van de professionele sportwereld. Via sponsoring en reclamecontracten wordt veel geld binnengehaald; sportverenigingen moeten een goede communicatie toepassen om hiervoor in aanmerking te komen. Dit handboek bestrijkt het brede scala van sportmarketing. Het richt zich op de trends in het verleden, het verkopen van sponsoring, de relaties tussen sportsponsoring en hospitality, persbenadering, reclame-uitingen, direct marketing en verkooppromotie. Tevens wordt aandacht besteed aan de effecten ervan, zoals aan sportsponsoring gerelateerde activiteiten. Er is ook aandacht voor het kopen van sponsoring vanuit het sponsorende bedrijf. Een uitgebreid handboek met cases, per hoofdstuk een samenvatting, begrippenlijsten en bronvermeldingen. De auteur is hoogleraar sportmarketing in België. Hij heeft jarenlang onderzoek gedaan naar sportmarketing en publiceerde hier eerder boeken en artikelen over. Gericht op studenten aan hbo en wo en op sportverenigingen die serieus met sponsoring aan de slag willen. Deze uitgave vormt een geactualiseerde en uitgebreide herdruk van 'Sportsponsering activeren'* van dezelfde auteur.


Book
Meta profesional 1 : libro del alumno
Author:
ISBN: 9789460309465 9789460309472 Year: 2018 Publisher: Antwerpen IntertaaL

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met het libro de ejercicios kunnen de cursisten het geleerde zelfstandig thuis of in de les oefenen. Ook wordt er in elke unidad aandacht besteed aan de uitspraak van het Spaans. Het werkboek bevat ook vijf Etapas, Etapa 2 en 5 zijn voorbeelden van examens op A1-niveau en A2-niveau. Achter in het werkboek staan de transcripties van de luisterteksten, oplossingen bij de oefeningen en een Tabla de recursos met idioom voor zakelijke gesprekken.Bron : http://www.intertaal.beAudiofragmenten downloadbaar op https://www.intertaal.be/uitgeverij/artikel/meta-profesional-eentalig-1-libro-de-ejercicios-descarga-mp3


Book
Basisgrammatica Duits
Author:
ISBN: 9789062833061 Year: 2004 Publisher: Bussum Coutinho

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Nederlands en Duits zijn nauw met elkaar verwant en veel Nederlandstaligen kunnen het Duits wel globaal begrijpen. Maar om zich correct in het Duits uit te drukken is meer nodig. Dat ligt in de eerste plaats aan de grote vormenrijkdom van het Duits. Daar komt bij dat juist de taalverwantschap veel Nederlandstaligen geregeld op het verkeerde been zet, wat zich uit in forse aantallen neerlandismen. Daarom wordt in deze basisgrammatica voornamelijk aandacht besteed aan de Duitse vormleer en aan de specifieke problemen die Nederlanders en Vlamingen ondervinden bij het gebruik van het Duits.https://www.coutinho.nl/en/basisgrammatica-duits-9789062833061


Book
Kontext. Woordenschat met oefeningen Duits.
Authors: ---
ISBN: 9789460300165 9460300162 Year: 2011 Publisher: Antwerpen Intertaal

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leerboek Duitse woordenschat voor beginners en halfgevorderden (niveau A1 tot B2); met cd-rom.


Book
Grammaire 2000
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789030138006 Year: 2012 Publisher: Mechelen Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Grammaire 2000 is hét standaardwerk voor Franse spraakkunst. Het is op maat geschreven voor Nederlandstaligen die Frans studeren en houdt rekening met de specifieke moeilijkheden waarmee ze te maken krijgen. Het boek heeft alle troeven voor divers gebruik: de leerkracht of docent kan het als instrument in de klas hanteren; leerlingen en studenten kunnen er ook autonoom en zelfstandig mee werken, thuis of in de klas.


Multi
Grammaire progressive du Français des affaires A2 B1 Intermédiaire : avec 350 exercises
Author:
ISBN: 9782090380682 Year: 2018 Publisher: Paris : Clé international,


Book
Business grammar builder. : Intermediate to upper-intermediate: clear explanations for real situations.
Author:
ISBN: 9780230732520 9780230732544 Year: 2010 Publisher: London Macmillan Education


Book
Fundamentals of corporate finance
Authors: --- ---
ISBN: 9781260566093 1260566099 Year: 2019 Publisher: New York McGraw-Hill Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Fundamentals of Corporate Finance, 10e, is an introduction to corporate finance and focuses on how companies invest in real assets, how they raise the money to pay for the investments, and how those assets ultimately affect the value of the firm. It also provides a broad overview of the financial landscape. The book offers a framework for systematically thinking about most of the important financial problems that both firms and individuals are likely to confront. Fundamentals is organized around the key concepts of modern finance. These concepts, properly explained, simplify the subject. They are also practical. The tools of financial management are easier to grasp and use effectively when presented in a consistent conceptual framework. This text provides that framework.Bron : http://www.amazon.com

Listing 1 - 10 of 18 << page
of 2
>>
Sort by