Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Nieuwjaar --- Nieuwjaarsbrief --- Kinderlied --- Liederenbundels
Choose an application
Uit drie stappen bestaat het nieuwjaarsbrievenconcept: schrijven, voorlezen en ontvangen. En geen kind dat daar aan ontkomt. Tenminste, toch niet in Vlaanderen. Want wist je dat dit een typisch Vlaamse traditie is, enig in de wereld? En dat al een paar honderd jaar?
Nieuwjaarsbrieven --- Kleuteronderwijs --- Lager onderwijs --- Basisonderwijs --- Nieuwjaarsbrief
Choose an application
Kleuteronderwijs --- Nieuwjaar --- Nieuwjaarsbrief --- Nederlands --- Voordracht (gedicht)
Choose an application
De taalontwikkeling van peuters en kleuters stimuleren is een essentiële opdracht voor leerkrachten in het kleuteronderwijs. De nieuwe taalontwikkelingsmethode TOK! biedt daarvoor aantrekkelijk, gebruiksvriendelijk materiaal en de nodige didactische ondersteuning.De thema's uit de 2 mappen voor de 3e kleuterklas:We gaan naar school - We proeven fruit - We maken een herfstwandeling - Mijn gezicht spiegelt mijn gevoelens - We stapelen dozen - We vieren feest met oma en opa - We dromen van het Sinterklaasfeest - We wensen iedereen een gelukkig nieuwjaar - We verzorgen een baby - We horen en ruiken - We rusten en verzorgen ons goed - We glijden de winter in - We passen nieuwe kleren - We vieren het carnavalfeest - We kleuren licht en donker - We lezen cijfers en letters - We bezoeken de dierentuin - We planten en zaaien - We verhuizen naar ons droomhuis - We bakken in de oven en de pan - We helpen mama met poetsen en afwassen - We rennen erop los! - Papa is mijn stoere kampioen! - We spuiten met de waterslang - We genieten van de zomerBron: https://www.averbode.be/Pub/tok_vl/toknew-Info.html
Kleuteronderwijs --- Taalopvoeding --- 5-jarige --- Taalverwerving --- Nieuwjaar --- Nieuwjaarsbrief --- Winter
Listing 1 - 10 of 21 | << page >> |
Sort by
|