Listing 1 - 10 of 95 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Ethiek --- Morale --- Education morale --- Morele opvoeding --- 17
Choose an application
Ethiek --- Morale --- Bantoeethiek --- Bantous --- Education morale --- Morele opvoeding --- 17 ( = 963)
Choose an application
Chimie --- Ethiek --- Morale --- Education morale --- Morele opvoeding --- 177
Choose an application
Ethiek --- Morale --- Bantoue --- Bantous --- Education morale --- Morele opvoeding --- 17 ( = 963)
Choose an application
Dit leuke communicatiespel sluit aan bij de visie van het Ontwikkelingsplan, het werkplan Godsdienst en het leerplan Godsdienst. Aan de hand van maar liefst vijftig onderwerpen blijven leerkrachten en kinderen stilstaan bij levenservaringen. De leerkracht kan putten uit 250 vragen om kinderen dichter bij hun ervaringen en gevoelens te brengen.Bron: https://curriculum-basisonderwijs.katholiekonderwijs.vlaanderen/content/ik-ben-ik-communicatiespel
Emotie --- Levenservaring --- Morele opvoeding --- Kleuteronderwijs --- Basisonderwijs --- Levensbeschouwing --- Communicatie --- Godsdienst
Choose an application
Didactics of social education --- General ethics --- France --- Education morale --- Moral education --- Morele opvoeding --- Education --- Ethics --- Morale
Choose an application
Personality development --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactische theorieën --- 433.2 --- morele opvoeding (ler) --- didactische theorieën. --- Didactische theorieën.
Choose an application
3e druk
Historische en vergelijkende pedagogiek. --- Morele Opvoeding. --- pedagogiek --- Educational sciences --- ethische opvoeding --- General ethics --- Waardevorming --- Opvoeding --- 37.017 --- #GBIB:IDGP --- 433.2 --- morele opvoeding --- morele vorming --- 37.017 Opvoedingsidealen --- Opvoedingsidealen --- morele en religieuze opvoeding --- Morele- en religieuze opvoeding --- Morele opvoeding --- Morele opvoeding: kleuters --- Waardenopvoeding --- 37.013 --- Ethiek --- Kinderen --- Samenleving
Choose an application
In een wereld in transitie, zoals we die sinds enkele jaren meemaken, veranderen ook de religieuze vormingsprocessen. Soms is die verandering zo diepgaand dat er sprake is van een radicale onderbreking, zoals in tijden van corona. Dan ontstaat de behoefte aan vernieuwde reflectie en oriëntatie. In dit boek komen zeven generatieve thema?s uit de praktijk en theorie van religieuze vorming aan bod, die de crisis schijnen overleefd te hebben. Het kader waarin ze gepresenteerd worden, is biografisch van aard. In de vorm van een reisgids ontplooit de auteur zijn inzichten, gebaseerd op ontmoetingen met betekenisvolle plaatsen en personen in het internationale veld van de godsdienstpedagogiek. Zeven vakdidactische concepten, die op school hun diensten hebben bewezen, krijgen in dit kader een nieuwe oriëntatie.https://shop.acco.be/nl-be/items/9789033402050/Godsdienstpedagogische-cartografie?_ga=2.259845647.440508464.1710258039-1557525961.1706709536
Didactics of religion --- godsdienst --- Godsdienst --- Didactiek --- Reisgids --- Pedagogie --- COVID-19 --- Toekomst --- Inclusie --- Morele opvoeding --- Spiritualiteit
Listing 1 - 10 of 95 | << page >> |
Sort by
|