Listing 1 - 10 of 17 << page
of 2
>>
Sort by

Dissertation
Mobile marketing. Invloeden op de consument
Author:
Year: 2008 Publisher: Mariakerke Arteveldehogeschool - bacheloropleiding grafische en digitale media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
L'instant mobile : deux minutes pour convaincre votre client mobile
Authors: --- ---
ISBN: 9782874963063 2874963062 Year: 2015 Volume: 13 Publisher: Liège Edi.pro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Winnen met uw website : 102 tips en technieken voor meer interactie en meer respons op uw website.
Authors: ---
ISBN: 9076051046 Year: 1998 Publisher: Woerden Beerens

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Mobiele eenheid : van disruptie naar digitale strategie
Author:
ISBN: 9789492221339 Year: 2017 Publisher: Amsterdam Futuro

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De online groei komt op dit moment uit mobiel. Je loopt enorm veel inkomsten mis wanneer jouw bedrijf geen 'mobile first' digitale strategie heeft. Voor nu en in de toekomst.In sneltreinvaart is de wereld in de eenentwintigste eeuw mobiel geworden. De introductie van de smartphone zorgde voor disruptie en nooit eerder heeft een innovatie ons dagelijkse leven en de wereld zo snel op z'n kop gezet.De klant is helemaal 'mobile ready' en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat niet te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Ondertussen wordt het digitale speelveld snel steeds complexer.In Mobiele Eenheid helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Dit boek zorgt ervoor dat jij je organisatie zo kunt inrichten dat je de kansen die mobiel biedt, optimaal kunt grijpen. Jouw mobiele strategie zorgt ervoor dat jouw totale digitale strategie naar een hoger plan getrokken wordt. Zo kom je tot een echte Mobiele Eenheid!Bron http://www.futurouitgevers.nl


Book
Scoren met google: zoekmachinemarketing met Adwords
Author:
ISBN: 9080665347 Year: 2005 Publisher: Amsterdam Entopic

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Responsible responsive design
Author:
ISBN: 9781937557164 1937557162 Year: 2014 Publisher: New York A book apart

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Responsive design has immeasurably improved multi-device, multi-browser visual layout?but it?s only the first step in building responsively. Learn how to turn a critical eye on your designs as you develop for new contexts (what does mobile really mean?) and screen features, speedy and lagging networks, and truly global audiences. Serve the right content across platforms, and tune for performance. Scott Jehl tackles those topics and more, ensuring that the sites and apps you build today last far into the future.Bron: https://abookapart.com/collections/books


Dissertation
Locatiegebaseerde adverteerdiensten Gepercipieerde effectiviteit van push versus pull en SMS versus applicatie LBA-diensten
Authors: --- ---
Year: 2012 Publisher: Gent : s.n.,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

InleidingMobiele communicatie heeft het laatste decennium een spectaculaire evolutie gekend. Door de recente technologische ontwikkelingen samen met de snelle proliferatie van de smartphone en het mobiele internet zijn er heel wat nieuwe adverteermogelijkheden ontstaan. Deze masterproef behandelt één van die mogelijkheden, namelijk locatiegebaseerde adverteerdiensten (LBA). Dit zijn diensten die inspelen op de locatie van de consument, in die zin dat de consument automatisch promoties ontvangt als hij in de buurt komt van een winkel of dat hij zelf promoties kan opvragen. De opmars van locatiegebaseerde advertisingdiensten is onmiskenbaar. Zowel de grote internetgiganten zoals Facebook met Check-in deals, Groupon met Now!, Google met Offers en sinds 15 december 2011 Google Plus met Check-in, als de grote mobiele providers zoals Orange en O2, nemen hun posities in voor wat zich aankondigt als een titanenstrijd van de bovenste plank.OnderzoeksvraagIn deze thesis werd onderzoek gedaan naar de wijze waarop de consument het best kan benaderd worden. De berichtgeving kan immers geduwd worden door de marketeer (opt-in push) of opgevraagd worden door de consument (pull). Daarnaast kan de communicatie gebeuren per SMS (MNO) of via applicaties (3P).Bijgevolg luidt de onderzoeksvraag als volgt: Is er een verschil in acceptatie van opt-in push en pull LBA-diensten? Is er bovendien een verschil indien deze LBA-diensten per SMS of per applicatie plaatsvinden?OnderzoeksopzetVia een experimentele within-subject design werd bij 123 respondenten tussen 18 en 29 jaar gezocht naar de gepercipieerde kosten en baten, de gepercipieerde waarde en de gedragsintentie bij deze vier condities. Hierbij werden voor de baten rekening gehouden met de utilitaire en hedonistische voordelen, en voor de kosten met de privacybezorgdheid en de irritatie.ResultatenUit de verschiltoets bleek dat LBA-diensten waarbij promoties geduwd worden na ar de consument gepaard gaan m


Book
Crashkurs Digitales Marketing : Social. Local. Mobile.
Author:
ISBN: 3648147870 3648147854 Year: 2021 Publisher: Freiburg : Haufe Lexware Verlag,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Long description: Dieser Crashkurs geht vertieft auf die Bereiche Social-Media-Marketing, Local-Online-Marketing und Mobile-Marketing ein und analysiert das Zusammenspiel der drei zentralen Säulen des digitalen Marketings. Er vermittelt kompaktes Praxiswissen und zeigt, wie Sie neue Potenziale für Ihre Marketingstrategie erschließen können. Alle Maßnahmen lassen sich auch ohne allzu großes Budget und ohne ein spezialisiertes Marketingteam umsetzen. Sie erhalten einen fachlich fundierten Leitfaden für digitale Marketingstrategien, die wirken.Neu in der 2. Auflage:TikTokDie neuen Möglichkeiten mit Facebook- und Google-AdsTools, wie das Creator StudioInstagram ShoppingAktuelle Tipps für Local SEO und lokale Facebook AdsDie neuen Möglichkeiten für Mobile Websites (Progressive Web Apps)Arbeitshilfen online:Ausführliche Leitfäden für erfolgreiches SoLoMo-MarketingFragebogen für die Social Media StrategieVorlage für ein einfaches Webcontrolling zur Überprüfung der Social Media ErfolgeCheckliste zur Vermeidung möglicher Fallstricke   Biographical note: Felix Beilharz Felix Beilharz ist einer der bekanntesten Experten für Online-Marketing (Rhein Main Presse). Als Keynote Speaker tritt er fortlaufend auf Messen, Tagungen und Konferenzen auf. Neben seinem Beratungs- und Trainingsgeschäft liegt Felix Beilharz die Förderung von Nachwuchskräften und die wissenschaftliche Untermauerung seiner Arbeit sehr am Herzen. Daher übt er ständige Lehraufträge an mehreren Universitäten und Hochschulen aus. Von Felix Beilharz sind bisher zwölf Bücher und Buchbeiträge zum Online- und Social Media-Marketing erschienen. Seine Bücher hielten/halten sich monatelang in der Amazon-Kategorie Online-Marketing unter den Top 5.


Book
Me the media : verleden, heden en toekomst van de derde mediarevolutie
Authors: --- ---
ISBN: 9789075414219 Year: 2008 Publisher: Groningen Verkenningsinstituut Nieuwe Technologie


Book
Content strategy for mobile
Author:
ISBN: 9781937557089 9780134433967 0134433963 9781937557201 1937557200 0134464974 9780134464978 9781937557218 1937557081 Year: 2012 Publisher: New York A book apart

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

You don?t get to decide which platform or device your customers use to access your content: they do.Mobile isn?t just smartphones, and it doesn?t necessarily mean you are on the move. It?s a proliferation of devices, platforms, and screensizes ? from the tiniest ?dumb? phones to the desktop web. How can you be sure that your content will work everywhere, all the time?Karen McGrane will teach you everything you need to get your content onto mobile devices (and more). You?ll first gather data to help you make the case for a mobile strategy, then learn how to publish flexibly to multiple channels. Along the way, you'll get valuable advice on adapting your workflow to a world of emerging devices, platforms, screen sizes, and resolutions. And all in less time than it takes you to fly from New York to Chicago.Bron: https://abookapart.com/collections/books

Listing 1 - 10 of 17 << page
of 2
>>
Sort by