Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Marketing digital --- Mobile marketing --- Handbooks, manuals, etc.
Choose an application
#A0012A --- 691 Internet --- 654 --- 658.88 --- Internet en mobile marketing --- Internet (e-mail, website)
Choose an application
De online groei komt op dit moment uit mobiel. Je loopt enorm veel inkomsten mis wanneer jouw bedrijf geen 'mobile first' digitale strategie heeft. Voor nu en in de toekomst.In sneltreinvaart is de wereld in de eenentwintigste eeuw mobiel geworden. De introductie van de smartphone zorgde voor disruptie en nooit eerder heeft een innovatie ons dagelijkse leven en de wereld zo snel op z'n kop gezet.De klant is helemaal 'mobile ready' en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat niet te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Ondertussen wordt het digitale speelveld snel steeds complexer.In Mobiele Eenheid helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Dit boek zorgt ervoor dat jij je organisatie zo kunt inrichten dat je de kansen die mobiel biedt, optimaal kunt grijpen. Jouw mobiele strategie zorgt ervoor dat jouw totale digitale strategie naar een hoger plan getrokken wordt. Zo kom je tot een echte Mobiele Eenheid!Bron http://www.futurouitgevers.nl
Digitalisering --- Cybermarketing --- Marketingstrategieën --- Internet --- Elektronische handel --- M-commerce --- Mobile marketing --- Marketingstrategie --- Onlinemarketing
Choose an application
Marketing --- Advertising. Public relations --- zoekmachines --- reclamecampagnes --- online advertising --- 693 Handelsreclame --- 658.88 --- 681.324 --- Google --- Internet en mobile marketing
Choose an application
Responsive design has immeasurably improved multi-device, multi-browser visual layout?but it?s only the first step in building responsively. Learn how to turn a critical eye on your designs as you develop for new contexts (what does mobile really mean?) and screen features, speedy and lagging networks, and truly global audiences. Serve the right content across platforms, and tune for performance. Scott Jehl tackles those topics and more, ensuring that the sites and apps you build today last far into the future.Bron: https://abookapart.com/collections/books
Web Design --- grafisch design --- grafisch ontwerp --- grafische vormgeving --- 766.02 --- webdesign --- websites --- E-books --- Webdesign --- Responsive design --- Content management --- Mobile advertising --- Mobile marketing --- Contentmanagement
Choose an application
InleidingMobiele communicatie heeft het laatste decennium een spectaculaire evolutie gekend. Door de recente technologische ontwikkelingen samen met de snelle proliferatie van de smartphone en het mobiele internet zijn er heel wat nieuwe adverteermogelijkheden ontstaan. Deze masterproef behandelt één van die mogelijkheden, namelijk locatiegebaseerde adverteerdiensten (LBA). Dit zijn diensten die inspelen op de locatie van de consument, in die zin dat de consument automatisch promoties ontvangt als hij in de buurt komt van een winkel of dat hij zelf promoties kan opvragen. De opmars van locatiegebaseerde advertisingdiensten is onmiskenbaar. Zowel de grote internetgiganten zoals Facebook met Check-in deals, Groupon met Now!, Google met Offers en sinds 15 december 2011 Google Plus met Check-in, als de grote mobiele providers zoals Orange en O2, nemen hun posities in voor wat zich aankondigt als een titanenstrijd van de bovenste plank.OnderzoeksvraagIn deze thesis werd onderzoek gedaan naar de wijze waarop de consument het best kan benaderd worden. De berichtgeving kan immers geduwd worden door de marketeer (opt-in push) of opgevraagd worden door de consument (pull). Daarnaast kan de communicatie gebeuren per SMS (MNO) of via applicaties (3P).Bijgevolg luidt de onderzoeksvraag als volgt: Is er een verschil in acceptatie van opt-in push en pull LBA-diensten? Is er bovendien een verschil indien deze LBA-diensten per SMS of per applicatie plaatsvinden?OnderzoeksopzetVia een experimentele within-subject design werd bij 123 respondenten tussen 18 en 29 jaar gezocht naar de gepercipieerde kosten en baten, de gepercipieerde waarde en de gedragsintentie bij deze vier condities. Hierbij werden voor de baten rekening gehouden met de utilitaire en hedonistische voordelen, en voor de kosten met de privacybezorgdheid en de irritatie.ResultatenUit de verschiltoets bleek dat LBA-diensten waarbij promoties geduwd worden na ar de consument gepaard gaan m
Applicaties. --- Facebook Check-in deals. --- Google Plus. --- Groupon Now!. --- Location-based advertising (LBA). --- Location-based services (LBS). --- MMS. --- Mobiele promoties. --- Mobile marketing. --- SMS.
Choose an application
Long description: Dieser Crashkurs geht vertieft auf die Bereiche Social-Media-Marketing, Local-Online-Marketing und Mobile-Marketing ein und analysiert das Zusammenspiel der drei zentralen Säulen des digitalen Marketings. Er vermittelt kompaktes Praxiswissen und zeigt, wie Sie neue Potenziale für Ihre Marketingstrategie erschließen können. Alle Maßnahmen lassen sich auch ohne allzu großes Budget und ohne ein spezialisiertes Marketingteam umsetzen. Sie erhalten einen fachlich fundierten Leitfaden für digitale Marketingstrategien, die wirken.Neu in der 2. Auflage:TikTokDie neuen Möglichkeiten mit Facebook- und Google-AdsTools, wie das Creator StudioInstagram ShoppingAktuelle Tipps für Local SEO und lokale Facebook AdsDie neuen Möglichkeiten für Mobile Websites (Progressive Web Apps)Arbeitshilfen online:Ausführliche Leitfäden für erfolgreiches SoLoMo-MarketingFragebogen für die Social Media StrategieVorlage für ein einfaches Webcontrolling zur Überprüfung der Social Media ErfolgeCheckliste zur Vermeidung möglicher Fallstricke Biographical note: Felix Beilharz Felix Beilharz ist einer der bekanntesten Experten für Online-Marketing (Rhein Main Presse). Als Keynote Speaker tritt er fortlaufend auf Messen, Tagungen und Konferenzen auf. Neben seinem Beratungs- und Trainingsgeschäft liegt Felix Beilharz die Förderung von Nachwuchskräften und die wissenschaftliche Untermauerung seiner Arbeit sehr am Herzen. Daher übt er ständige Lehraufträge an mehreren Universitäten und Hochschulen aus. Von Felix Beilharz sind bisher zwölf Bücher und Buchbeiträge zum Online- und Social Media-Marketing erschienen. Seine Bücher hielten/halten sich monatelang in der Amazon-Kategorie Online-Marketing unter den Top 5.
Marketing --- Digitalisierung --- Social Media --- SEO --- Mobile --- Fallbeispiele --- Kleinunternehmen --- Instagram --- Crashkurs --- Local --- Social-Media-Marketing --- Local-Marketing --- Mobile-Marketing --- SoLoMo --- digitales Marketing --- SEA --- Beilharz --- Felix Beilharz --- Tik Tok
Choose an application
informatietechnologie --- massamedia --- Computer. Automation --- virtuele communicatie --- nieuwe media --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- Mass communications --- Internet en mobile marketing --- Media --- Virtuele realiteit --- Informatietechnologie --- Communicatiemiddelen --- Massamedia --- Netwerkvorming --- Trends --- Virtual reality --- IT --- Communicatiemiddel --- Netwerk (relationeel) --- Trend
Choose an application
You don?t get to decide which platform or device your customers use to access your content: they do.Mobile isn?t just smartphones, and it doesn?t necessarily mean you are on the move. It?s a proliferation of devices, platforms, and screensizes ? from the tiniest ?dumb? phones to the desktop web. How can you be sure that your content will work everywhere, all the time?Karen McGrane will teach you everything you need to get your content onto mobile devices (and more). You?ll first gather data to help you make the case for a mobile strategy, then learn how to publish flexibly to multiple channels. Along the way, you'll get valuable advice on adapting your workflow to a world of emerging devices, platforms, screen sizes, and resolutions. And all in less time than it takes you to fly from New York to Chicago.Bron: https://abookapart.com/collections/books
Mobiel internet --- CSS --- Webdesign --- grafisch design --- grafisch ontwerp --- grafische vormgeving --- 766.02 --- smartphones --- mobiles --- gsm's --- webdesign --- websites --- E-books --- CSS3 --- Responsive design --- Content management --- Mobile advertising --- Mobile marketing --- Cascading Style Sheets --- Contentmanagement
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|