Listing 1 - 10 of 66 << page
of 7
>>
Sort by

Book
Media en maatschappij
Authors: ---
ISBN: 9789054870456 Year: 1991 Publisher: Brussel VUB Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Medialand 2000: een empirische en typologische beschrijving van de nieuwe media
Author:
Year: 1982 Publisher: Leuven KUL, Centrum voor Communicatiewetenschappen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De krant moet kiezen : de toekomst van de kwaliteitsjournalistiek.
Authors: ---
ISBN: 9789044612080 Year: 2008 Publisher: Amsterdam Prometheus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Hoe zet je jezelf te kijk : schandalen: hoe ontstaan ze en wat maakt ze zo aantrekkelijk
Author:
ISBN: 9789025435530 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Laten we eerlijk zijn: we kunnen allemaal genieten van een goed schandaal. Hoe belangrijker de persoon (een astronaut, een president!) en des te schokkender de details (een luier, een sigaar!), des te beter. Maar hoe kan het dat ze in die positie terecht komen, en waarom hebben we er zóveel plezier van, terwijl we geen seconde aarzelen ze te veroordelen ?Vlijmscherp en geestig ontrafelt Laura Kipnis enkele dramatische gevallen om te laten zien wat schandalen te zeggen hebben: over de mensen die erin terecht komen, maar ook over ons. Wraak, verraad, liefde en waanzin: het zijn de menselijke emoties die we allemaal kennen, maar zelden zo breed uitmeten dat de hele wereld op tv zit mee te smullen. In Hoe word je een schandaal vormen de misdragingen van onze prominenten het uitgangspunt voor een vlijmscherpe analyse van onze eigen zwakheden.


Book
Persuasive Copywriting : using psychology to influence, engage and sell
Author:
ISBN: 9780749473990 Year: 2015 Publisher: London KopanPage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
De media-explosie : trends en issues in massacommunicatie
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789024406838 9789024406845 Year: 2018 Publisher: Amsterdam Boom Uitgevers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
A self-help guide for copywriters : a resource for writing headlines and building creative confidence
Author:
ISBN: 9781777783501 Year: 2021 Publisher: Place of publication unknown Dan B. Nelken

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Junior : writing your way ahead in advertising
Author:
ISBN: 9781576879122 Year: 2019 Publisher: New York, N.Y. Powerhouse Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Natural audiences: qualitative research of media uses and effects
Author:
Year: 1987 Publisher: Norwood, N.J. Ablex

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
"Oh nee! Gewassen op 40° en toch verkleurd": analyse van de gedrukte reclameboodschap
Author:
Year: 2002 Publisher: Leuven Garant

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 66 << page
of 7
>>
Sort by