Listing 1 - 10 of 344 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
#SBIB:309H1016 --- #SBIB:309H103 --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Theses
Choose an application
This book contains chapter contributions written by scholars from around the world who engage in country- and region-specific case studies of social inequalities in media and communication. The volume is a theoretical exploration of the classical, structuralist, culturalist, postmodernist, and postcolonial theoretical approaches to inequality and how these theoretical discourses provide critical understanding of social inequalities in relation to narratives shaped by media and communication experiences. The contributors provide class and gender analyses of media and culture, engage theoretical discourses of inequalities and capitalism in relation to communication technologies, and explore the cyclical relationship of theory and praxis in studying inequalities, media, and communication.
#SBIB:309H103 --- #SBIB:309H1016 --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media)
Choose an application
Mass media --- Social aspects --- Mass communications --- United States --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:AANKOOP --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- United States of America
Choose an application
Choose an application
Europe Europa --- Médias Media --- Union européenne Europese Unie --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:327.7H200 --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Europese Unie: algemeen
Choose an application
#SBIB:309H521 --- #SBIB:309H040 --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:AANKOOP --- Audiovisuele communicatie: inhoudsanalyse: onderzoekingen --- Populaire cultuur algemeen --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media)
Choose an application
Information society --- Information technology --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:309H1720 --- Sociology --- Information superhighway --- Social aspects --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Informatiekunde, informatie management
Choose an application
Philosophical anthropology --- Mass communications --- #SBIB:309H1016 --- #SBIB:309H525 --- #SBIB:032.GIFTCOM --- Identity (Psychology) and mass media --- Mass media --- -Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Mass media and identity --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Sociologie van de audiovisuele boodschap --- Political aspects --- Identity (Psychology) and mass media. --- Political aspects. --- -Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- -Mass media and identity --- Mass communication --- Identity politics --- Communication in politics --- Identity (Psychology) --- Politics of identity --- Political participation --- Mass media Political aspects
Choose an application
Press and politics --- -Television and politics --- -Mass media --- -#SBIB:309H1016 --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Television broadcasting --- Politics and television --- Political science --- Politics and the press --- Press --- Advertising, Political --- Government and the press --- Journalism --- Political aspects --- -Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Mass media --- Television and politics --- #SBIB:309H1016 --- Media: socio-culturele aspecten (massamedia en maatschappij, met inbegrip van cultuurhistorische werken en werken over de maatschappelijke en politieke effecten van de (diverse) media) --- Televisie / en politiek. --- Presse politique. --- Télévision / et politique. --- Pers (Politieke).
Listing 1 - 10 of 344 | << page >> |
Sort by
|