Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by

Book
The experience economy : a new perspective
Authors: --- ---
ISBN: 9789043012683 Year: 2007 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Inleiding marketing : een introductie in een dynamisch vakgebied
Author:
ISBN: 9789024424849 Year: 2019 Publisher: Amsterdam Boom onderwijs

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Complete beschrijving van het vakgebiedInleiding Sales van Stefan Renkema behandelt het complete vakgebied. Aan bod komen de volgende onderwerpen: de fases van het salesproces, lead generation, waardeproposities, de salesfunnel, deklantenpiramide en accountmanagement. Extra aandacht is er voor aanbestedingen en netwerken.Inleiding Sales is gericht op beginnende hbo-studenten van opleidingen als Commerciële Economie en Small Business en Retail Management. Daarnaast is het geschikt voor deelnemers van NIMA A Sales.Wat is er nieuw in deze tweede druk?? Nog kernachtiger en scherper;? Met compleet nieuwe aanvullende website.Heldere inleiding in sales? Bevat alle benodigde informatie voor het vakgebied sales; ? Concreet en handzaam;? Sluit uitstekend aan bij de lespraktijk. Exclusief studiemateriaal op de bijbehorende website? Extra tentamenvragen;? Filmpjes over goede salesgesprekken en meer;? Toetsen om mee te oefenen;? Actuele cases.Bron : http://www.bol.com

Six degrees : the science of a connected age
Author:
ISBN: 0099444968 9780099444961 Year: 2004 Publisher: London Vintage Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De 22 onwrikbare wetten van de marketing: overtreding op eigen risico!
Authors: ---
ISBN: 9052611556 Year: 1994 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

pronkelijke titel : The 22 immutable laws of marketing

Principles & practice of marketing
Author:
ISBN: 9781844801206 1844801209 Year: 2006 Publisher: London Thomson


Book
De A tot Z van marketing : 80 thema's voor iedereen die aan marketing doet
Author:
ISBN: 9027480907 Year: 2003 Publisher: Utrecht Het Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Philip Kotler vertelt hoe marketing de afgelopen jaren drastisch is veranderd. Aan de hand van tachtig onderwerpen leert Kotler ons bekende marketingconcepten te herdefiniëren en op een nieuwe manier te gebruiken. De lemma's variëren van 'behoeften van de afnemer' tot 'zaken- en marketingtechniek', en van 'doelmarkten' tot 'successen en mislukkingen'. Elk lemma kan de aanzet zijn tot een debat. (Bron: covertekst)


Book
Virtuele tomaten en conceptuele pindakaas : Hoe interactiviteit, zelforganisatie en bewustzijnsverruiming de marketing op z'n kop zetten : Waarom ?, Waar?, Wat ?. Technologie en denken en doen. Dynamiek, interactiviteit, flexibiliteit. Patronen, verbanden, contexten. Concept, idee, visie. Leren = proberen = doen. nieuwe wetenschap uit het Westen
Author:
ISBN: 9026720017 Year: 1994 Publisher: Deventer Kluwer Bedrijfswetenschappen

Essentials of marketing communications
Author:
ISBN: 9780273702054 027370205X Year: 2006 Publisher: Harlow Pearson Education


Book
Kotler over marketing: over het creëren, winnen en domineren van markten
Author:
ISBN: 9052613060 Year: 1999 Publisher: Schoonhoven Academic Service


Book
Brugboek marketing : opgaven
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789039520376 9039520372 9039521506 Year: 2003 Publisher: Schoonhoven Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Brugboek Marketing bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat onder meer stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing. Voorbeelden hiervan zijn de verschuiving van producten naar diensten, transacties naar relaties en concurrent naar 'concullega', en uiteraard de opkomst van internet. Het Brugboek Marketing integreert deze ontwikkelingen met de theorie van de klassieke marketing. Dit betekent dat naast de klassieke marktinstrumenten (de vier P's) ook veel ruimte is voor onderwerpen zoals het verstevigen van de band met de klant, het op de markt brengen van innovaties, het meetbaar maken van marketingprestaties en het gebruik van ICT in het contact met klanten. Bovendien wordt ruime aandacht geschonken aan dienstenmarketing, business-to-business marketing en internationale marketing. Het Brugboek Marketing is bovenal een inleidende titel. Het boek biedt op een zeer toegankelijke manier een breed inzicht in alle voor de moderne marketing relevante onderwerpen, waarbij ook expliciet wordt stilgestaan bij de relaties met andere bedrijfsfuncties. (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 11 << page
of 2
>>
Sort by