Listing 1 - 10 of 234 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
pronkelijke titel : Simplicity marketing : end brand complexity, clutter and confusion
Marketing --- marketing --- Verkoop --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
l : Gonzo marketing : winning through worst practices
consumentenmarketing --- Marketing --- marketingstrategie --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
In een sterk merkportfolio zijn de merken samen succesvoller dan alleen, omdat de organisatie door het voeren van verschillende merken meer kan doen in de markt. In essentie gaat het om eenvoudige vragen, zoals wat je wel en niet kunt doen met één merk en wat het kost om verschillende merken te voeren.In werkelijkheid worden merkportfoliovraagstukken vaak complex en emotioneel en zijn de oplossingen suboptimaal. Veel analyses stranden in de grindbak van macho-beslissingen om alles om te zetten in één merk, zonder goed doordacht te hebben wat daarmee wordt weggegooid. Of wordt juist besloten om maar niets te veranderen, omdat het zo moeilijk is keuzes te maken waar iedereen gelukkig van wordt.Merkportfolio's zijn veelal niet bedacht maar organisch gegroeid door fusies en nieuwe initiatieven in de markt. De verantwoordelijken en betrokkenen voelen zich vaak sterk verbonden met hun merk en dat kan leiden tot gevoelige dilemma's - moet je aan een kalkoen vragen om beslissen over het kerstmenu ? Tegelijkertijd is het de uitdaging om juist met de kennis en expertise van deze ervaringsdeskundigen te komen tot een optimaal merkportfolio.In dit boek wordt de lezer langs de grindbakken en kalkoenen van merkportfoliovraagstukken gevoerd via de 9 stappen van de Merkrolmethode: een procesmatige aanpak om gezamenlijk en objectief te komen tot een beter merkportfolio. Deze methode is ontwikkeld in de dagelijkse praktijk van Achmea door het integreren van de theorie rond merken, merkportfolio's, marketing, waardeketens visie en strategie. De theorie wordt ondersteund met een case over de conversie van 800.000 klanten van Groene Land Achmea en PWZ Achmea naar Zilveren Kruis Achmea.Bron : http://www.bol.com
Merkbeleid --- Branding --- Merkstrategieën --- Marketingstrategieën --- Merkstrategie --- Marketingstrategie
Choose an application
Passie voor het vak, dat geldt zeker voor de schoonheidsbranche! Maar wat als je een eigen salon wilt starten, hoe doe je dat?Of als je al een eigen salon hebt en de bezoekfrequentie loopt terug? Klanten besteden minder per bezoek? Of je wenst meer nieuwe klanten in de salon?Dit handboek biedt vele marketinghandvatten, voorbeelden, kritische vragen en een case. Alles specifiek voor het schoonheidsinstituut.Uit: http://www.beautybizz.be/product/commercieel-handelen-en-ondernemen/
Schoonheidsspecialisten --- Marketing --- Ondernemen --- Marketingstrategieën --- Schoonheidssalon --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Branding --- Merken --- Marketingstrategieën --- Merkbeleid --- Merk --- Marketingstrategie
Choose an application
Marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingmix --- Merkbeleid --- Positionering --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Marketing --- Branding --- Marketingstrategieën --- Management --- Casestudies --- Marketingstrategie --- Casestudy
Choose an application
III, 322 p.
Strategisch marktmanagement. --- Marketing --- Management --- Strategisch management --- Strategievorming --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Kostenbeheersing
Choose an application
#KVHB:Marketing --- Marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingplanning --- Productontwikkeling --- Marketingcommunicatie --- Accountmanagement --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Choose an application
Hoe bereik je je klanten ? Niet door simpelweg op een andere of steeds nadrukkelijkere manier aanwezig te zijn. En toch kiezen veel organisaties nog altijd voor deze aanpak. Maar stel dat je een markt zou kunnen creëren waarin klanten voor jou kiezen. Dat je met een compleet vernieuwend aanbod zou kunnen komen. Dat je zelf je concurrentie zou kunnen zijn. Wat zou er dan gebeuren ?In De difference map laat Bernadette Jiwa zien hoe merken als Airbnb, Uber en Apple erin zijn geslaagd om deze weg in te slaan. Ze introduceert een doeltreffende methode om je business en je marketing op één A4 te vernieuwen. Zodat je in staat bent om kansen te herkennen die waarde creëren en om producten of diensten te ontwikkelen waar klanten écht op zitten te wachten. Zodat je in staat bent om het verschil te maken.Bron : http://www.vanduurenmedia.nl
Marketing --- Klantenbinding --- Innovatie ; ondernemingen --- Marketingstrategieën --- Productontwikkeling --- Productinnovatie --- Marketingstrategie --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 234 | << page >> |
Sort by
|