Listing 1 - 10 of 113 << page
of 12
>>
Sort by
The marketing plan
Author:
ISBN: 047175529X 9780471755296 Year: 2006 Publisher: Hoboken, NJ : J. Wiley & Sons,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketingplan.


Book
Analysis for marketing planning
Authors: ---
ISBN: 9780071263634 Year: 2008 Publisher: Boston : McGraw Hill,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketingplan.


Book
Marketing planning and strategy
Authors: ---
ISBN: 9781426639074 Year: 2009 Publisher: Mason : Cengage Learning,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketingplan.


Book
Strategische marketingplanning : theorie, technieken, toepassingen
Authors: ---
ISBN: 9789001765057 Year: 2009 Publisher: Groningen : Wolters-Noordhoff,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketingplan.


Book
Essential guide to marketing planning
Author:
ISBN: 9781292117522 Year: 2017 Publisher: Harlow Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- marketingplan

Essential guide to marketing planning
Author:
ISBN: 9780273713234 Year: 2007 Publisher: Harlow Pearson Education Limited

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- marketingplan


Digital
Zo maak je een marketingplan
Authors: ---
ISBN: 9789001303938 9789001844387 Year: 2008 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De nieuwe serie "Zo maak je een plan" ondersteunt studenten bij het maken van beroepsproducten. Het is daarmee een ideale praktische aanvulling op de bestaande literatuur, maar vervangt deze niet. Zowel de compacte boekjes als de websites geven studenten concrete instrumenten in handen voor het maken van beroepsproducten. Volgens een vast format met voorbeeldmodellen, oefeningen en korte casu stiek kunnen studenten zelfstandig aan de slag.&#13;&#13;Zo maak je een marketingplan is opgebouwd uit korte stappen die aan de hand van een stappenplan beginnen bij het bepalen van de missie en de visie, waarna de student zowel een externe als een interne analyse uitvoert om via een SWOT tot strategische opties te komen. Dit leidt uiteindelijk tot een advies of plan, waarbij meteen de begroting is meegenomen, een voorzet tot een communicatieplan, met aandacht voor de planning en de implementatie.

Keywords

Marketing --- marketingplan


Book
Strategische marketingplanning : koncepten bij het ontwikkelen van een marketingstrategie en marketingplan
Authors: --- ---
ISBN: 9014031416 Year: 1982 Publisher: Alphen aan de Rijn Brussel [Amsterdam] Samsom Nive

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketingplanning
Author:
ISBN: 9039521212 Year: 2004 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Marketingplanning geeft systematisch alle stappen van het marketingplanningsproces weer. Aan bod komen marktde nities, analyses, strategische organisatiekeuzes en strategische, tactische en operationele marketingkeuzes, in de vorm van marketingplannen. Daarnaast is er aandacht voor de uitvoering, evaluatie en terugkoppeling (PDCA-cyclus). Deze derde druk is geheel geactualiseerd aan de hand van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van online kanalen in het algemeen en sociale media in het bijzonder en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Daarnaast is er meer aandacht voor de klantenanalyse, accountability, algemene wetmatigheden in marketing, het blauweoceaanstrategiemodel en internationalisering. Behalve een gedegen beschrijving van de theorie bevat deze uitgave veel uitstapjes naar de praktijk. Het boek benadrukt het belang van het analyseproces en het onderbouwen van beslissingen. Heldere structuurschemas maken de student daarbij duidelijk in welk deel van het proces hij of zij zich bevindt. Marketingplanning is bestemd voor hbo-studenten met enige voorkennis van marketing. Na bestudering van deze uitgave is de student in staat een verantwoord marketingplan samen te stellen. Door de opzet is dit boek ook zeer geschikt voor gebruik bij stages en afstudeeropdrachten. Online ondersteuning Op de website www.academicservice.nl is een grote hoeveelheid ondersteunend materiaal beschikbaar, in de vorm van extra hoofdstukken, casuïstiek, sheets, voorbeelden, overzichten, alternatieven en aanvullingen.&#13;&#13;


Book
The marketing plan handbook
Author:
ISBN: 9780137053506 0137053509 9780132237574 0132237571 Year: 2011 Publisher: Boston, Mass. Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 113 << page
of 12
>>
Sort by