Listing 1 - 10 of 163 << page
of 17
>>
Sort by

Book
Succesvol communiceren in netwerk marketing : leer hoe je snel een persoonlijkheid herkent en meer begrip kunt creëren
Author:
ISBN: 9789077662465 Year: 2015 Publisher: Mountain of Inspiration

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Kiezen voor winst : een bron van inspiratie voor bedrijven met ambitie : methode - cases - tools
Author:
ISBN: 9789024404278 9024404274 Year: 2016 Publisher: Amsterdam : Boom,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Lage economische groei, keiharde concurrentie, disruptieve veranderingen. Ze plaatsen je voor moeilijke dilemma's. Geef je een korting om een crisis te overleven als je daardoor de positie van jouw merk ondergraaft? Laat je kansen liggen op korte termijn om jouw strategie op de lange termijn te volgen? Moet je scherper focussen op jouw doelmarkt of net agressiever groeien buiten jouw oorspronkelijke niche?   Dit boek laat je kennis maken met organisaties die winnen en legt uit hoe ze dat doen. De vele voorbeelden inspireren en versterken jouw ambitie om te sturen naar meer winst. Het toont hoe je de juiste keuzes maakt en hoe je mensen meekrijgt in de juiste richting. Meer informatie vind je op www.kiezenvoorwinst.nl   'FANTASTISCH boek; een inspiratiebron voor mij en hopelijk voor vele anderen!' - Hans Van der Kooij, Directeur-Eigenaar, Caesar Groep   'Stefan schetst zeer herkenbare dilemma's: groot volume of hoge prijs, korte of lange termijn en (zeker bij Randstad) lokaal of globaal. Dit boek is concreet, toepasbaar en compact.' - Jacques van den Broek, CEO Randstad Holding   'Dit boek moet je lezen, om de focus op relevante dilemma's, omdat het tjokvol niet-platgetreden voorbeelden staat, en omdat het je doet nadenken' - Marion Debruyne, Decaan Vlerick Business School en auteur van Customer Innovation

Crossing the chasm : marketing and selling technology products to mainstream customers.
Authors: ---
ISBN: 9780060517120 0060517123 Year: 2006 Publisher: New York Harper Collins

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Purple cow : verander je business door buitengewoon te zijn.
Author:
ISBN: 9789022997444 Year: 2010 Publisher: Utrecht Bruna

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Of je bent een Paarse Koe, of je bent het niet. Of je bent buitengewoon, of je bent onzichtbaar. Maak je keuze. Je kunt het beter onder ogen zien. De P's waar marketeers mee werken - prijs, promotie, publiciteit om er een paar te noemen - werken niet meer. Aan het lijstje moet één bijzondere P worden toegevoegd: de Paarse Koe. Koeien zijn saai, zeker als je er een paar hebt gezien. Maar een paarse koe, dat zou bijzonder zijn. Paarse Koe beschrijft iets fenomenaals, spannends en ongelooflijks dat tegen onze intuïtie ingaat. Elke dag komen consumenten in aanraking met zoveel saaie dingen - veel zwart-wit koeien - dat je zeker weet dat ze een paarse koe nooit zullen vergeten. En het is geen marketingpraat die je op je product of dienst kunt plakken. Het zit er al in. De Paarse Koe is ingebouwd of hij is er niet. In 'Purple Cow' spoort Seth Godin je aan om ervoor te zorgen dat de Paarse Koe in alles zit wat je maakt of doet. Zo wordt het werkelijk opmerkelijk. Het is een manifest voor marketeers die willen helpen producten te creëren die marketing waard zijn. Deze vernieuwde editie bevat nu ook Nederlandse Purple Cows!


Book
Jos Burgers over klantgerichtheid
Author:
ISBN: 9789089653284 9089653287 Year: 2016 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Inleiding tot de marketing
Author:
ISBN: 9789001797096 9789001876135 9001876137 Year: 2015 Publisher: Groningen Noordhoff

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

'Inleiding tot de marketing' gaat in op actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Het belicht bijvoorbeeld uitgebreid de doorbraak van online marketing, de invloed van sociale media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management. Het boek is zeer compleet, maar dankzij de compacte en toegankelijke schrijfstijl van de auteur is het toch beknopt.


Book
De marketing monnik : businessroman
Author:
ISBN: 9789082302905 Year: 2014 Publisher: Z.p. ICT Marketing BV

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De jonge ondernemer Peter van Dijk ontwikkelt de ultieme computer; de internetbril. Zijn oom, een ex-zakenman, geeft hem daarbij wijze raad. Hij doet dat vanuit zijn nieuwe roeping als monnik, waardoor hij eeuwenoude marketinggeheimen weet te onthullen. Een traumatische gebeurtenis uit het verleden verbindt deze mannen op een bijzondere maar ook pijnlijke manier. Wanneer Peters vriendin Amber vooral voor het grote geld wil gaan, moet Peter kiezen. Volgt hij de adviezen voorzien van Bijbelse wijsheden van zijn oom of gaat hij voor de liefde? De Marketing Monnik is een spannende business roman waarin de drie marketinggeheimen van de Bijbel worden onthuld. Het toepassen van deze wijsheden helpt juist in deze tijd om duurzame resultaten te bereiken zonder extra budget.Bron : http://www.standaardboekhandel.be


Book
Marketing : modellen en berekeningen
Authors: ---
ISBN: 9789043015998 9043015997 Year: 2010 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over marketing met het accent op modellen en commerciële berekeningen. Het behandelt deze aan de hand van het planningsproces voor marketing, van interne analyse tot en met evaluatie.De inhoud lijkt vooral bedoeld voor studenten commerciële economie en voor marketing-professionals die structuur in hun beroepspraktijk zoeken. Door de vele voorbeelden van berekeningen kan het boek goed als naslagwerk dienen. Handig is het overzicht van gebruikte modellen en berekeningen. Een combinatie van theorie en praktijk.


Book
Het marketingplan
Author:
ISBN: 9789043024631 Year: 2012 Publisher: Amsterdam Pearson

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Boeken over marketing gaan vaak alleen over de indeling van marketingplannen of behandelen marketingplannen slechts in algemene zin. Het marketingplan vormt hierop een uitzondering.Het boek legt, met behulp van een nieuw conceptueel model van het marketingplanningsproces, uit hoe een gedegen marketingplan opgesteld kan worden. De student wordt, aan de hand van vele voorbeelden, stap voor stap door het gehele planningsproces geleid. Hierbij wordt ook aandacht besteed aan de grondbeginselen van marketing, management en marketingstrategieën. Tenslotte is er een apart hoofdstuk gewijd aan het beheren van de implementatie en het meten van de prestatie. Deze vierde editie is geactualiseerd en besteedt aandacht aan de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatie, zoals social media, klantbeïnvloedingsstrategieën, crowdsourcing en mobiele marketing.bron : http://www.pearsoneducation.nl


Periodical
Retail update magazine : vakblad voor retailmanagers
Author:
ISSN: 17843502 Year: 2007 Publisher: Beveren Editing Media Group

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 163 << page
of 17
>>
Sort by