Narrow your search
Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
De customer delight strategie : enthousiaste klanten en promoters door excelleren in klantgerichtheid
Author:
ISBN: 9789013110159 Year: 2012 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Customer Delight is de overtreffende trap in klanttevredenheid. Uw klanten zijn uiterst tevreden en enthousiast over uw organisatie. U hebt klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. Te mooi om waar te zijn? Jean-Pierre Thomassen wijst u de weg met De Customer Delight Strategie.Het boek beschrijft twee basisstrategieën om Customer Delight te realiseren: - het overtreffen of zelfs overstijgen van de verwachtingen van klanten- warmte en egostreling Aan de hand van praktijkervaringen van meer dan veertig binnen- en buitenlandse organisaties en vele onderzoeken leest u hoe organisaties werken aan Customer Delight. Uit die ervaringen blijkt dat de succesvolste organisaties niet de processen, ICT en productiviteitsdoelstellingen centraal stellen bij hun bedrijfsvoering, maar de gewenste ervaring en beleving van de klant. Zij werken niet met processen, maar met klantreizen. De Customer Delight Strategie prikkelt u om op een heel andere manier naar uw organisatie, klantgerichtheid, klanten en klanttevredenheid te kijken. Tegenwoordig zijn 'tevreden' en 'goede service' immers niet meer goed genoeg. Succesvolle organisaties streven naar een excellente klantgerichtheid. Naar Customer Delight dus!Bron : http://www.kluwershop.nl


Book
When digital becomes human
Author:
ISBN: 9789082033762 9082033763 Year: 2014 Publisher: Leuven Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld bevindt zich in een enorme fase van digitalisering. Klantenrelaties moeten mee evolueren in deze trend.Een digitale klantenrelatie is noodzakelijk om als bedrijf te overleven, maar het is niet genoeg: Digitalisering zal op termijn een commodity zijn. Het verschil zal op dat moment opnieuw gemaakt worden door de menselijke toets.Vandaar de noodzaak om bij het bepalen van een digitale strategie de menselijke factor niet uit het oog te verliezen en zelfs prominent mee te nemen.When digital becomes human doet precies dit. Het is een boek over een extreme digitalisering van het klantencontact, maar maakt van het menselijke de differentiërende factor in een digitalecommodity.Bron : http://www.lannooshop.be

Listing 1 - 2 of 2
Sort by