Listing 1 - 10 of 59 << page
of 6
>>
Sort by

Book
Strategiehelden : de uitvoering bepaalt het succes ! : 250 praktische tips
Author:
ISBN: 9789048609598 9789047004103 Year: 2011 Publisher: Brugge Die Keure

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

tegiehelden is de langverwachte Nederlandse vertaling van de bestseller Strategy Execution Heroes. Verwacht geen complexe theorieën of mooie praatjes. Dit boek komt meteen tot de essentie en verspilt uw tijd niet.Een strategie bepalen is cruciaal voor elke organisatie. Jeroen De Flander schreef het eerste how-to boek voor succesvolle strategie-uitvoering. De Flander biedt u een compleet overzicht van alle aspecten die cruciaal zijn om elke strategie tot een groot succes te maken. Dat doet hij in klare taal, met meer dan 250 praktische tips en suggesties van senior executives (BT, Coca-Cola, eBay enz.). Bij het boek zijn 27 instrumenten en schema?s als download beschikbaar.Bron : http://www.business-economics.be

Silos, politics, and turf wars : a leadership fable about destroying the barriers that turn colleagues into competitors
Author:
ISBN: 0787976385 9780787976385 9786610311941 1280311940 0787984906 Year: 2006 Publisher: San Francisco Jossey-Bass


Book
Projectmatig werken
Authors: --- ---
ISBN: 9027433283 Year: 1997 Publisher: Utrecht Spectrum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The myth of excellence : why great companies never try to be the best at everything.
Authors: ---
ISBN: 0609810014 Year: 2001 Publisher: New York Three rivers press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Samenvatting:The clearly false and destructive theory that a company ought to be greatat everything it does. 2. A mistaken goal in which the predictableoutcome is that the company ends up world-class at nothing-notwell-differentiated and therefore not thought of by consumers at themoment of need.Based on exhaustive research, The Myth of Excellence provides conclusiveevidence of the futility of trying to be excellent in all aspects of acommercial transaction-price, product, access, experience, and service.Instead, the strategy for your products and services should be todominate on one element, differentiate on a second, and be at industrypar (i.e., average) on the rest. Yes, it is okay to be average as long asyour customers know specifically where and how you are superior andworld-class.


Book
De neurotische organisatie : irrationele onderstromingen van het management.
Authors: ---
ISBN: 9071475867 Year: 1990 Publisher: Amsterdam De Management Bibliotheek


Book
Toolkit procesregie
Authors: ---
ISBN: 9789089651587 Year: 2013 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Professionele procesregisseurs weten hoe ze een proces op de juiste manier starten en hoe ze tussentijds kunnen interveniëren als er problemen dreigen te ontstaan. Maar dat alleen is niet voldoende. Ze moeten ook in staat zijn om snel tot harde resultaten te komen, om partners in de actieve positie te zetten en om betrokkenen te inspireren, te boeien, in hun energie te houden. Dat vraagt om lef en creativiteit.Deze 'Toolkit' laat zien hoe u bijeenkomsten 'anders dan anders' kunt organiseren, van climate setting tot evaluatie. Aan bod komen verschillende prikkelende technieken die helpen om snel en effectief informatie uit te wisselen en tot maximaal gedragen besluiten te komen, ook als het om grote groepen gaat


Book
Philip Kotler's FAQs over marketing
Author:
ISBN: 9055943770 Year: 2005 Publisher: Schiedam Scriptum Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De essentie van het marketingdenken van Philip Kotler in een handig vraag- en antwoordformat.


Book
De concurrentie voorbij : de weg naar succes met sur/petitie.
Authors: ---
ISBN: 9025402887 Year: 1993 Publisher: Amsterdam Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In 'De concurrentie voorbij' schetst De Bono hoe u de waarden van uw product of dienst ontdekt en hoe u ze creatief kunt gebruiken. (Bron: covertekst)


Book
De slimme organisatie : de toekomst van werk, leiderschap en innovatie
Author:
ISBN: 9789047005278 Year: 2013 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Mensen zijn vaak sneller dan organisaties met het adopteren van digitale technologie. Die technologie stelt ze in staat om meer te weten, sneller te reageren, beter samen te werken en meer en betere ideeën, producten en diensten te bedenken.In dit boek laat Menno Lanting zien hoe bedrijven óók slimmer kunnen worden en hun cultuur en organisatie kunnen verbeteren met behulp van de nieuwste technologie. Met veel praktische tips en voorbeelden van onder meer NASA, Google en Philips laat hij zien wat je kunt doen: van virtuele teams en crowdsourcing tot serious games en feedbacksystemen.Wat kunt u zelf morgen al direct aanpakken? Welke langetermijnstrategie is er nodig? Elke leidinggevende, professional of ondernemer moet zich deze vragen stellen. Lanting geeft antwoord en maakt de toekomst helder en bereikbaar. 'De slimme organisatie' is het sluitstuk van Lantings trilogie over digitalisering, leiderschap en organisatie. Eerder verschenen 'Iedereen CEO' en 'Connect!'. 'Connect' werd door Managementboek uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2011.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Conflicthantering en organisatie-ontwikkeling
Author:
ISBN: 9014041322 Year: 1991 Publisher: Alphen Samsom

Listing 1 - 10 of 59 << page
of 6
>>
Sort by