Listing 1 - 10 of 59 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
tegiehelden is de langverwachte Nederlandse vertaling van de bestseller Strategy Execution Heroes. Verwacht geen complexe theorieën of mooie praatjes. Dit boek komt meteen tot de essentie en verspilt uw tijd niet.Een strategie bepalen is cruciaal voor elke organisatie. Jeroen De Flander schreef het eerste how-to boek voor succesvolle strategie-uitvoering. De Flander biedt u een compleet overzicht van alle aspecten die cruciaal zijn om elke strategie tot een groot succes te maken. Dat doet hij in klare taal, met meer dan 250 praktische tips en suggesties van senior executives (BT, Coca-Cola, eBay enz.). Bij het boek zijn 27 instrumenten en schema?s als download beschikbaar.Bron : http://www.business-economics.be
Choose an application
Leadership. --- Organizational behavior. --- Management strategie beleid change verandering --- Leadership --- Organizational behavior --- 658.4092 --- Behavior in organizations --- Management --- Organization --- Psychology, Industrial --- Social psychology --- Ability --- Command of troops --- Followership
Choose an application
Choose an application
Samenvatting:The clearly false and destructive theory that a company ought to be greatat everything it does. 2. A mistaken goal in which the predictableoutcome is that the company ends up world-class at nothing-notwell-differentiated and therefore not thought of by consumers at themoment of need.Based on exhaustive research, The Myth of Excellence provides conclusiveevidence of the futility of trying to be excellent in all aspects of acommercial transaction-price, product, access, experience, and service.Instead, the strategy for your products and services should be todominate on one element, differentiate on a second, and be at industrypar (i.e., average) on the rest. Yes, it is okay to be average as long asyour customers know specifically where and how you are superior andworld-class.
Choose an application
Choose an application
Professionele procesregisseurs weten hoe ze een proces op de juiste manier starten en hoe ze tussentijds kunnen interveniëren als er problemen dreigen te ontstaan. Maar dat alleen is niet voldoende. Ze moeten ook in staat zijn om snel tot harde resultaten te komen, om partners in de actieve positie te zetten en om betrokkenen te inspireren, te boeien, in hun energie te houden. Dat vraagt om lef en creativiteit.Deze 'Toolkit' laat zien hoe u bijeenkomsten 'anders dan anders' kunt organiseren, van climate setting tot evaluatie. Aan bod komen verschillende prikkelende technieken die helpen om snel en effectief informatie uit te wisselen en tot maximaal gedragen besluiten te komen, ook als het om grote groepen gaat
samenwerking --- coaching --- Organization theory --- teamwork --- Projecten --- Projectmanagement --- Groepsprocessen --- Leidinggeven --- Technieken --- 65.012.4 --- Management strategie beleid cultuur gedrag --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- Project --- Groepsproces --- Leiderschap
Choose an application
De essentie van het marketingdenken van Philip Kotler in een handig vraag- en antwoordformat.
Marketing --- marketing --- Marketingmanagement --- Klantentevredenheid --- Marketingstrategieën --- Marketinginstrumenten --- Marketingplanning --- Cybermarketing --- Internationale marketing --- Trends --- Effectiviteit --- Management strategie beleid change verandering --- 658.8 --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketingstrategie --- Marketingmix --- Trend --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
In 'De concurrentie voorbij' schetst De Bono hoe u de waarden van uw product of dienst ontdekt en hoe u ze creatief kunt gebruiken. (Bron: covertekst)
Business policy --- 658 --- Economie en technologische innovatie 338:06 --- 65.012.4 --- Management : creativiteit --- E110762.jpg --- Management --- Management strategie beleid concurrentie --- Business management, administration. Commercial organization --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat
Choose an application
Mensen zijn vaak sneller dan organisaties met het adopteren van digitale technologie. Die technologie stelt ze in staat om meer te weten, sneller te reageren, beter samen te werken en meer en betere ideeën, producten en diensten te bedenken.In dit boek laat Menno Lanting zien hoe bedrijven óók slimmer kunnen worden en hun cultuur en organisatie kunnen verbeteren met behulp van de nieuwste technologie. Met veel praktische tips en voorbeelden van onder meer NASA, Google en Philips laat hij zien wat je kunt doen: van virtuele teams en crowdsourcing tot serious games en feedbacksystemen.Wat kunt u zelf morgen al direct aanpakken? Welke langetermijnstrategie is er nodig? Elke leidinggevende, professional of ondernemer moet zich deze vragen stellen. Lanting geeft antwoord en maakt de toekomst helder en bereikbaar. 'De slimme organisatie' is het sluitstuk van Lantings trilogie over digitalisering, leiderschap en organisatie. Eerder verschenen 'Iedereen CEO' en 'Connect!'. 'Connect' werd door Managementboek uitgeroepen tot Managementboek van het Jaar 2011.Bron : http://www.managementboek.nl
Organisatiekunde ; netwerken. --- Organisaties --- Sociale media --- Leidinggeven --- Innovatie --- Technologiemanagement --- AA / International- internationaal --- 658.310 --- 338.043 --- Management strategie beleid change verandering --- Betrekkingen van de arbeiders met de werkgevers: algemeenheden --- Technologische vooruitgang. Automatisering. Computers. Werkgelegenheid en informatica --- Organisatie --- Leiderschap
Choose an application
Bedrijfsorganisatie --- Organisation des entreprises --- Management strategie beleid organisatie conflicten --- 65.012.4 --- 65.012.4 Management. Directorate. Technique and methods of management --- Management. Directorate. Technique and methods of management --- organisatieontwikkeling --- conflicthantering --- Industrial psychology
Listing 1 - 10 of 59 | << page >> |
Sort by
|