Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Koloniale Loterij --- Loterie coloniale --- 336.38
Choose an application
Koloniale Loterij --- Loterie coloniale --- 336.38
Choose an application
Choose an application
Choose an application
Fortuna --- Private finance --- Art --- lotteries --- Teniers, David [Younger] --- anno 2000-2009 --- anno 1900-1999 --- spel --- loterij --- kansspelen --- geschiedenis --- Nationale Loterij --- verzameling Nationale Loterij --- 7.045.3 --- 794 --- 794.9 --- Kunst. Ruimtelijke ordening. Architectuur. Sport en spel--?.045.3 --- Bordspelen. Tafelspelen. Denkspelen. Kansspelen. Bekwaamheidsspelen --- Kansspelen. Roulette. Lotto. Kienspel --- Exhibitions --- 794.9 Kansspelen. Roulette. Lotto. Kienspel --- 794 Bordspelen. Tafelspelen. Denkspelen. Kansspelen. Bekwaamheidsspelen --- 7.045.3 Kunst. Ruimtelijke ordening. Architectuur. Sport en spel--?.045.3 --- sociale geschiedenis --- Vinckboons, David (kopie naar:): Dorpskermis, 1610-1610 (495). --- Fortuna. --- Tentoonstellingscatalogus. --- Private financien. --- Kunst. --- Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van Belgie, Brussel: De kunst van het spel: 75 jaar Nationale Loterij 2009/10/16 - 2010/01/31. --- loterijen. --- Teniers, David [Jongere]. --- anno 2000-2009. --- anno 1900-1999. --- kansspelen. --- geschiedenis. --- Nationale Loterij. --- verzameling Nationale Loterij. --- lotteries [contests] --- Société Royale des Beaux-Arts et de Littérature de Gand. --- tentoonstelling Gent (1852). --- 19de eeuw.
Choose an application
Choose an application
343.56 <492> --- #GROL:SEMI-364 --- #KVHB:Gokverslaving --- Delicten i.v.m. wetten op kansspelen, speelgelegenheden, casino, speelhuis, verboden loterij--Nederland --- Klinische psychologie --- Ontwikkelingspsychologie --- specifieke problemen --- speciale problemen --- specifieke problemen. --- speciale problemen. --- 343.56 <492> Delicten i.v.m. wetten op kansspelen, speelgelegenheden, casino, speelhuis, verboden loterij--Nederland --- Ethics and addiction --- gokken --- verslaving --- Specifieke problemen. --- Speciale problemen.
Choose an application
History of Europe --- anno 1500-1799 --- anno 1400-1499 --- anno 1800-1999 --- spel --- loterij --- 1400 - 1999 --- Europa --- geschiedenis --- gokspelen --- 794.9 --- overzicht --- Europa [werelddeel] --- nieuwe tijd (x) --- KADOC (x) --- iconografisch materiaal --- 19de eeuw (x) --- 20ste eeuw (x) --- #A9504A --- loterijen --- geschiedenis algemeen --- 090245.jpg --- Loterijen ; geschiedenis --- Kansspelen. Roulette. Lotto. Kienspel --- loteries --- Europe --- histoire generalite --- 794.9 Kansspelen. Roulette. Lotto. Kienspel --- Lotteries --- History --- kansspelen --- gokspelen. --- Europa. --- 1400 - 1999. --- gokken --- iconografie --- straten --- stadsgezichten --- 20ste eeuw.
Choose an application
Mag ik mezelf in reclame een Rolls Royce noemen? Wat met fluistersolden? Welke tekens kunnen als merk gedeponeerd worden? Zijn lookalikeverpakkingen toegelaten? Mogen werknemers zelf berichten plaatsen via sociale netwerken over hun bedrijf (“Vind ik leuk”)? Het aanbieden van producten en diensten roept vele juridische vragen op. De verpakking, de merknaam, de reclame en de promotieacties: alles moet wettelijk in orde zijn. Naast de verwijzing naar de relevante wetsartikelen in het in juni 2014 in werking getreden Wetboek van Economisch Recht, wordt de tweede herziene editie van het boek 100 marketingvragen juridisch beantwoord aangevuld met recente praktijkvoorbeelden en rechtspraak. Zo gidst advocaat Tom Heremans u doorheen de vele aspecten van het marketingrecht. De vragen zijn gebaseerd op casussen uit de dagelijkse praktijk van de auteur en geven telkens een concrete oplossing. De vragen zijn geordend volgens de onderstaande thema’s: - correcte informatie en misleidende reclame; - vergelijkende reclame; - prijsverminderingen en solden; - loterijen, kansspelen en wedstrijden; - gezamenlijk aanbod of koppelverkoop; - verkoopmethoden buiten de onderneming (postorder en verkoop aan huis); - verkoop met verlies; - auteursrecht; - merken; - sociale media en privacy; - sancties.
Economic law --- kansspelen --- merkenrecht --- auteursrecht --- marketing --- reclame --- verkoop --- economisch recht --- Belgium --- Marketing --- Wetgeving --- Handelsrecht --- Reclamereglementeringen --- België --- Vergelijkende reclame --- Loterijen --- Postorderverkoop --- Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement --- handelsrecht --- marketingrecht --- sociale media --- privacywetgeving --- PXL-Media & Tourism 2018 --- PXL-Ebooks 2018 --- koppelverkoop --- belgie --- recht --- Economisch recht --- 658.8 --- vente jumelée --- jeux de hasard --- belgique --- E-books --- Marketing en recht --- Decision making --- Case studies --- Law and legislation --- Recht, economisch --- Sales --- Advertising laws --- Trademarks --- Vente --- Publicité --- Marques de commerce --- Droit --- Reclamereglementering --- Loterij --- Financiewezen
Choose an application
Mag ik mezelf in reclame een Rolls Royce noemen? Wat met fluistersolden? Welke tekens kunnen als merk gedeponeerd worden? Zijn lookalikeverpakkingen toegelaten? Mogen werknemers zelf berichten plaatsen via sociale netwerken over hun bedrijf (“Vind ik leuk”)? Het aanbieden van producten en diensten roept vele juridische vragen op. De verpakking, de merknaam, de reclame en de promotieacties: alles moet wettelijk in orde zijn. Naast de verwijzing naar de relevante wetsartikelen in het in juni 2014 in werking getreden Wetboek van Economisch Recht, wordt de tweede herziene editie van het boek 100 marketingvragen juridisch beantwoord aangevuld met recente praktijkvoorbeelden en rechtspraak. Zo gidst advocaat Tom Heremans u doorheen de vele aspecten van het marketingrecht. De vragen zijn gebaseerd op casussen uit de dagelijkse praktijk van de auteur en geven telkens een concrete oplossing. De vragen zijn geordend volgens de onderstaande thema’s: - correcte informatie en misleidende reclame; - vergelijkende reclame; - prijsverminderingen en solden; - loterijen, kansspelen en wedstrijden; - gezamenlijk aanbod of koppelverkoop; - verkoopmethoden buiten de onderneming (postorder en verkoop aan huis); - verkoop met verlies; - auteursrecht; - merken; - sociale media en privacy; - sancties.
Economic law --- kansspelen --- merkenrecht --- auteursrecht --- marketing --- reclame --- verkoop --- economisch recht --- Belgium --- Marketing --- Wetgeving --- Handelsrecht --- Reclamereglementering --- België --- Vergelijkende reclame --- Loterij --- Postorderverkoop --- Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement --- Marketing en recht --- koppelverkoop --- belgie --- Recht, economisch --- recht --- Economisch recht --- 658.8 --- vente jumelée --- jeux de hasard --- belgique --- E-books --- Decision making --- Case studies --- Law and legislation --- Bachelor in het bedrijfsmanagement --- Sales --- Advertising laws --- Trademarks --- Vente --- Publicité --- Marques de commerce --- Droit --- Consumer protection --- Competition, Unfair --- Data protection --- Copyright --- Consommateurs --- Concurrence déloyale --- Protection de l'information (Informatique) --- Droit d'auteur --- Protection
Listing 1 - 10 of 20 | << page >> |
Sort by
|