Listing 1 - 10 of 66 << page
of 7
>>
Sort by

Book
Leerstof verwerken is een persoonlijke zaak
Author:

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Krachtig anders leren : met de Kernvisie methode
Author:
ISBN: 9789490520007 Year: 2012 Publisher: Veenendaal Wizard Wise

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Cirkelen rond Kolb : begeleiden van leerprocessen
Author:
ISBN: 9024417049 Year: 2006 Publisher: Soest Nelissen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Object
Play it again, teacher! : teacher eduction playing cards
Authors: ---
ISBN: 9789518302868 Year: 2013 Publisher: JAMK University of applied sciences

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The Teacher Education College of JAMK University of Applied Sciences defines four competence areas: facilitating learning, developing the educational environment, cooperation and interaction, and continuous learning. The playing cards are based on these competence areas.Different learning games are new methods in teacher education, and they have been seen very popular among students. Playing helps teacher students to learn cooperation, interaction, new concepts and new methods to their study, and to teacher´s work life. The cards are also a useful method of counselling. Teachers can reflect and compare their competences to their own concepts. The traditional playing cards are an easy and joyful method.The goal of the playing cards is:- to share together with participants different concepts of teaching and professionalism in teaching with participants from different teaching cultures- to share together with participants a new creative method to teacher education- to discuss with participants about teaching and teacher competencesBron: https://www.jamk.fi/fi/Tutkimus-ja-kehitys/JAMKin-julkaisut/Julkaisuja/160-Play-it-again-Teacher/

10 best teaching practices : how brain research, learning styles and standards define teaching competencies
Author:
ISBN: 1412914728 Year: 2005 Publisher: Thousand Oaks (Cal.) Corwin Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The kinesthetic classroom : teaching and learning through movement
Authors: --- ---
ISBN: 9781412979542 Year: 2010 Publisher: California Corwin

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Wat is goed onderwijs? 2 : bijdragen uit de psychologie
Authors: ---
ISBN: 9789059312050 Year: 2009 Publisher: Den Haag Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Object
Leercoaching spel : coachen is ... een spel voor het ontwikkelen van je coachvaardigheden
Authors: ---
ISBN: 9789031361984 Year: 2009 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het "Leercoaching: coachen is?" spel verhoogt op speelse wijze de afspraken die studenten met zichzelf en hun team maken om coachvaardigheden te ontwikkelen. Samen met medestudenten uit de leercoachgroepen gaan zij na welke coachvaardigheden ze belangrijk vinden bij het coachen. Vanuit die discussie formuleren studenten hun leervragen, en maken zij een plan van aanpak om de coachvaardigheden te ontwikkelen. Dit plan van aanpak wordt opgenomen in het professioneel ontwikkelingsplan


Object
Visiekit : formuleer stap voor stap jullie visie op onderwijs
ISBN: 6090919417468 Year: 2022 Publisher: Helmond Vernieuwenderwijs OMJS (Onderwijs Maak Je Samen)

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

VisieKit is een prikkelend en praktisch kaartspel om samen met je collega's uit de vakgroep of je teamleden te werken aan jullie visie op onderwijs. Doorloop verschillende fasen en denk na over de functie van jullie onderwijs, het leren van studenten of leerlingen en welke ontwerpprincipes hierbij passen. Zo formuleren jullie samen een sterke visie.De VisieKit is een toolkit om jullie als team te helpen met het scherp krijgen van jullie visie op onderwijs en leren en op de ontwerpprincipes die daarbij passen.Deze toolkit daagt jullie uit om in gesprek te gaan en scherpe keuzes te maken over belangrijke visie-aspecten, zoals als het doel van onderwijs, de rol van de docent, de belangrijkste ontwerpprincipes en de tijd en plaats van het leren. Het eindresultaat is een blauwdruk voor jullie visie, die handvatten geeft om de visie verder uit te werken. Daarnaast werken jullie spelenderwijs aan het creëren van een gemeenschappelijke taal.De VisieKit is gemaakt voor alle soorten onderwijs. Overal waar 'student' staat kan ook 'leerling' staan. Tot slot is de VisieKit speelbaar voor iederereen in of rondom het onderwijs.Om de VisieKit te spelen heb je, naast de inhoud van de doos, het volgende nodig:- Ongeveer 3 uur- 3 tot 8 personen- Een grote tafel (en stoelen)- Het canvas, geprint op A3- Post-its en pennen of potloden- Een open blik: denk aan de toekomst en niet het heden(https://shop.onderwijsmaakjesamen.nl/visiekit.html)Meer info: https://www.vernieuwenderwijs.nl/visiekit/


Dissertation
Begeleiding bij het beschouwen van beelden : didactische principes om via beeldanalyses aan te zetten tot kritische reflectie
Authors: ---
Year: 2014 Publisher: Gent Arteveldehogeschool Campus Kattenberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 66 << page
of 7
>>
Sort by