Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|
Choose an application
Geen enkele methode sluit optimaal aan bij een hele schoolbevolking, een totale groep of iedere individuele leerling. Wie denkt beter passend onderwijs te kunnen geven door dan maar de methode aan de kant te zetten, gooit ook de didactische houvast weg. Met alle gevolgen van dien.Minder ingrijpend is het om losser met de methode om te gaan. Dit betekent echter wel dat je twee zaken moet borgen; wat je de leerlingen aanleert, en hoe je hun dat aanleert. Het eerste verwijst naar de cruciale leerdoelen, het tweede naar de didactische strategie. Over dit laatste gaat deze uitgave. Die bevat de meest voorkomende didactische strategieën voor acht vakgebieden in de basisschool, aangevuld met voorbeelden van hoe je kunt intensiveren of verrijken.De didactische strategieën in deze handige uitgave kun je gebruiken bij gesprekken met je collega?s om te komen tot teambrede afspraken over hoe alle leerlingen in jouw school de nodige kennis en vaardigheden verwerven.Bron: https://www.uitgeverijpica.nl/titels/nieuw/zo-werken-wij-pica
Didactische werkvormen --- Basisonderwijs --- Leerdoelen --- Basisonderwijs; didactiek --- Didactiek --- Onderwijsstrategieën ; basisonderwijs --- Leerdoelen ; basisonderwijs --- School management --- Didactic strategies --- schoolbeleid --- didactiek
Choose an application
Basisonderwijs --- Enseignement primaire --- Methodologie --- Méthodologie --- Opvoedkunde --- Pédagogie --- Education, Elementary --- -#GSDBP --- 474 --- didactiek : basisonderwijs (ler) --- Beginsituatie didactiek --- Didactiek basisonderwijs algemeen --- Evaluatie basisonderwijs --- Leerdoelen basisonderwijs --- lagere school: didactiek --- Children --- Elementary education --- Primary education (Great Britain) --- School children --- Education --- Education (Elementary) --- Elementary school teaching --- #GROL:SEMI-371.02 --- Education, Elementary. --- Elementary school teaching. --- 473 ) Vernieuwing van het basisonderwijs --- Academic collection --- Teaching --- Beginsituatie ; didactiek --- Didactiek ; basisonderwijs ; algemeen --- Evaluatie ; basisonderwijs --- Leerdoelen ; basisonderwijs --- #GSDBP --- Teacher education. Teacher's profession --- lager onderwijs --- Didactics of primary education --- Flanders --- Pedagogiek en onderwijskunde --- didactiek naar onderwijsniveau en leerlingkenmerken.
Choose an application
Basisonderwijs --- Enseignement primaire --- Opvoedkunde --- Pédagogie --- Basisonderwijs didactiek --- Onderwijskunde basisonderwijs --- Beginsituatie didactiek --- Didactiek basisonderwijs algemeen --- Didactische werkvormen basisonderwijs --- Differentiërend onderwijs basisonderwijs --- Evaluatie basisonderwijs --- Klas groepsdynamiek --- Leerdoelen basisonderwijs --- Onderwijsleermiddelen basisonderwijs --- Basisonderwijs ; didactiek --- Onderwijskunde ; basisonderwijs --- 373.3 --- 373.3.014.542 --- #GROL:SEMI-371.01 --- #PEDA *1.3 --- Academic collection --- basisonderwijs --- didactiek --- 474 --- 450.4 --- Basisschool --- Beginsituatie --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Didactische beginsituatie --- Didactische werkvormen --- Differentiatie --- Evaluatie --- Leerinhoud --- Leerinhouden --- Leerprocessen --- Media --- Media en onderwijs --- Onderwijs --- Onderwijsdoelen --- Onderwijzen --- 454 ) Didactiek - algemeen --- didactiek : basisonderwijs (ler) --- didactische principes --- didactische werkvormen --- gedifferentieerd onderwijs --- leerinhouden --- leerprocessen --- leerstrategieën --- Didactiek --- Onderwijs: didactiek: doelstellingen --- lagere school --- 371.3 --- 373.3.014.542 Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs . --- Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs . --- 373.3 Basisonderwijs --- 373.3 Lager onderwijs --- Lager onderwijs --- Lager onderwijs. Personeelsplanning. Onderwijsplanning. Personeel bij basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs --- Onderwijskunde --- Didactiek basisonderwijs; algemeen --- Teacher education. Teacher's profession --- didactische processen --- Primary education --- AVM (audiovisuele materialen) --- gedifferentiëerd onderwijs --- ontwikkelingspsychologie --- leerpsychologie --- Pedagogiek en onderwijskunde --- Didactische theorieën.
Listing 1 - 3 of 3 |
Sort by
|