Narrow your search

Library

Hogeschool Gent (9)

LUCA School of Arts (6)

KBR (4)

KU Leuven (4)

Middelheim (4)

AP (3)

EHC (3)

UGent (3)

KMSKA (2)

UAntwerpen (2)

More...

Resource type

book (12)

article (1)


Language

Dutch (7)

English (3)

Undetermined (2)

Multiple languages (1)


Year
From To Submit

2009 (2)

2006 (1)

2005 (1)

2004 (1)

2003 (3)

More...
Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Article
"Als werkelijkheidszin bestaat moet mogelijkheidszin ook bestaan"
Year: 1995

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The interpreted project : Franciska Lambrechts - Honoré d'O.
Year: 2003 Publisher: Amsterdam : Roma Publications Amsterdam,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Manon de Boer en Brussel.
Authors: ---
Year: 2005 Publisher: Eindhoven : Van Abbemuseum Eindhoven,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Storage and display: Art Artists Programa Art Center Mexico City : Danai Anesiadou, Hans Bryssinck & Diederik Peeters, Rodrigo Diaz, Jared Domicio, Nicolas Floc'h, Michel François, Kees Goudzwaard, Franciska Lambrechts & Honoré d' O, Erwan Maheo, Hermann Maier Neustadt, Mark Manders, Batia Suter, Sofia Taboas, Pieter Vermeersch
Authors: ---
ISBN: 9789077459058 Year: 2004 Publisher: S.l. : Roma Publications,


Book
Schoolvoorbeelden : over kunstinterventies in scholen
Author:
ISBN: 9789040302909 Year: 2009 Volume: 2 Publisher: Bruxelles : Vlaams Bouwmeester,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het cahier neemt de ambitieuze inhaaloperatie in de scholenbouw als uitgangspunt om een duidelijker beeld te geven van de mogelijkheden en kansen die kunst in opdracht in een schoolse context kan genereren. De visie dat een school veel meer is dan een onderwijsinstelling, staat hierbij centraal. Een school staat niet op zichzelf en is zeker geen eiland. Het is een ontmoetingsplaats, een inspiratieoord waar mensen elkaar tegenkomen en in interactie treden maar zich ook kunnen terugtrekken indien nodig of gewenst. Een school moet bovendien bekeken worden vanuit een geïntegreerde visie waarbij niet alleen rekening gehouden wordt met het pedagogische en educatieve aspect, maar zeker ook met het inspirerende karakter ervan. Een schoolgebouw dat saaiheid en grijsheid uitstraalt, slaagt er moeilijk in leerlingen en hun ouders te enthousiasmeren. In deze visie is er onmiskenbaar ruimte voor kunstprojecten die de school en de omgeving er rond verrijken. (Bron: website Vlaanderen.be)


Book
Fascinerende facetten van Vlaanderen, 58/98 : twee uur breed of twee uur lang
Authors: --- --- ---
Year: 1998 Publisher: Antwerpen Stad Antwerpen


Book
Storage and display
Authors: --- --- ---
ISBN: 9077459057 Year: 2003 Publisher: s.l. ROMA Publications

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Anesiadou, Danai ; Bryssinck, Hans ; Peeters, Diederik ; Diaz, Rodrigo ; Domicio, Jared ; Floc'h, Nicolas ; François, Michel ; Goudzwaard, Kees ; Lambrechts, Franciska ; d'O, Honoré ; Mahéo, Erwan ; Manders, Mark ; Maier Neustadt, Hermann ; Táboas, Sofia ; Vermeersch, Pieter ; Beltrán, Erick ; Bonillas, Iñaki ; Willems, Roger


Book
58/98 Twee uur breed of twee uur lang

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by