Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|
Choose an application
Product strategy --- Merken --- Merkbeleid --- Merkartikelen --- Merkstrategieën --- Verpakking --- Logo's --- Kritieke succesfactoren --- Crisiscommunicatie --- Merk --- Merkartikel --- Merkstrategie --- Logo --- Kritieke succesfactor
Choose an application
Krachtig communiceren voor bedrijven in een nieuw tijdperk. Maak het verschil met communicatie: tien kritische succesfactoren van Jan Withofs en Noël Slangen Gebaseerd op interviews met CEO's, managers en communicatiemensen. Een verrassend pleidooi voor beslissen na een verlammende periode: communicatie is de key factor die organisaties na een crisis weer in beweging krijgt. Hoe maak je als onderneming of organisatie het verschil in het nieuwe tijdperk van The New Normal? En wat is de rol van communicatie hierin? Bron : http://www.boekenbank.be
Communicatiemanagement. --- marketingcommunicatie --- bedrijfscommunicatie --- Mass communications --- Corporate governance --- Industrial management --- Organizational behavior --- Massacommunicatie --- Communicatie --- Kritieke succesfactoren --- Economische crisis --- Stakeholders --- Duurzaam ondernemen --- Communicatiemanagement --- Communicatiestrategieën --- Stakeholder --- Communicatiestrategie --- Kritieke succesfactor
Choose an application
Law of obligations. Law of contract --- Business policy --- Management --- Facility management --- Kritieke succesfactoren --- Outsourcing --- Logistiek --- Trends --- Uitbesteding --- Facilitair management --- Trend --- Kritieke succesfactor
Choose an application
De valkuil waar organisaties telkens opnieuw intrappen, is dat ze - weliswaar goed bedoeld en zonder dat ze het vaak weten - via Kritische Prestatie Indicatoren (KPI's) barrières opwerpen voor effectieve uitvoering van de strategie. Klanten worden daarvan de dupe en veel tijd gaat verloren aan het herstellen van fouten. KPI's leiden niet tot de gewenste prestatieverbetering. De waan van de dag blijft regeren. Dat hoeft niet.In dit boek leest u concreet en praktisch hoe het anders kan. Een innovatieve aanpak die zich in de praktijk heeft bewezen. U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen, uw klanten beter bedienen en waarmee u 'knoppen' krijgt waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren.Bron : http://www.vakmedianetshop.nl
politique de l'entreprise --- management --- audit --- Indicateurs Indicatoren --- Performance Prestatie --- Qualité Kwaliteitszorg --- Kwaliteitszorg: ondernemingen --- ondernemingsbeleid --- Key Performance Indicators --- Management --- Strategisch management --- Prestatiemetingen --- Kritieke succesfactoren --- 338.93 --- 65.012.4 --- 331.024 --- onderneming --- management - leidinggeven --- arbeidsvermogen, menselijk - prestaties --- Kritieke prestatie-indicator --- Prestatiemeting --- Kostenbeheersing --- Kritieke succesfactor
Choose an application
De mantra van de vergrijzing is ondertussen welgekend. Steeds minder mensen op de arbeidsmarkt moeten zorgen voor steeds meer mensen op rust. Op die arbeidsmarkt wordt de groep 50+ bovendien steeds groter. De auteurs kiezen niet voor de klaagzang, maar voor het positieve lied. Niet om de problemen te minimaliseren, wel om te vertrekken van de krachten van 50+ers. Want die zijn er ondubbelzinnig. Waar zestig jaar geleden mannen gemiddeld stierven op 65, beginnen 65+ers nu met zeilen of een cursus Spaans. Daarom is de stelling in dit boek dan ook dat dé uitdaging voor de arbeidsmarkt niet de vergrijzing is, maar de ontgrijzing!Zoals de kanarie in de mijn aangeeft wanneer er gevaar dreigt, gaan de auteurs ervan uit dat signalen van individuen cruciale inzichten geven in de nodige veranderingen voor de organisatie. En net zoals het geen goed idee is om de kanarie gewoon te verwijderen en door te werken in de mijn, moeten op dezelfde manier de signalen van 50+ers in de organisatie worden aangegrepen om veranderingen door te voeren.Zoals de hofnar de interne keuken van het paleis kent en op vele manieren de waarheid kan zeggen en een spiegel kan voorhouden, zo ook kan/moet het personeelsbeleid het voortouw nemen in de onderneming
vergrijzing --- oudere werknemers --- personeelsmanagement --- Personnel management --- HRM (human resource management) --- #KVHB:Personeelsbeleid --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- 097 Personeelsbeleid --- 331.121 --- 331.3 --- Age Leeftijd --- Gestion des ressources humaines Personeelsbeleid --- personeelsbeleid --- arbeidsmarkt --- arbeid, motivatie --- competenties --- human resources management --- kennismanagement --- leiding geven --- organisaties, verandering --- outplacement --- pensioen --- personeelsselectie --- personeelswerving --- S20090191.JPG --- loopbaanplanning --- 658.312 --- 658.313 --- 658.313 Dismissal, resignation, reinstatement etc. --- Dismissal, resignation, reinstatement etc. --- 658.312 Induction, deployment, promotion etc. --- Induction, deployment, promotion etc. --- eindeloopbaan --- Personeelsbeleid. Human resources management. Strategisch HRM --- gestion du personnel --- vieillissement --- marche du travail --- 331.1 --- 331.05 --- 658.3 --- 362.6 --- Belgium --- Handbooks, manuals, etc. --- Personeelsmanagement --- Vergrijzing --- Leeftijd --- Kritieke succesfactoren --- Verhalen --- Bejaarden --- Loopbaanbeleid --- Verhaal --- Oudere --- Gemeenschap --- School --- Buurt --- Kritieke succesfactor
Choose an application
In dit boek analyseren de auteurs hoe met behulp van het BSC-concept de missie, de doelstellingen en de strategie van de onderneming vertaald kunnen worden in prestatiemaatstaven. Ze reiken ideeën en ervaringen aan om in de praktijk een betere invulling aan de BSC te kunnen geven. Er wordt vooral aandacht geschonken aan nieuwe vormen van prestatiemeting op financieel vlak en op het vlak van integrale bedrijfsprocessen.Verder komt het meten van klanten- en personeelstevredenheid en het lerend en innovatief vermogen van de onderneming expliciet aan bod. Er wordt ook aandacht besteed aan het meten van de milieuprestaties van een onderneming. Het boek is ook doorweven met voorbeelden van indicatoren en implementaties van de BSC in diverse organisaties (industrie, dienstensector en non-profit).
Arbeids- en organisatiepsychologie --- management. --- BSC (balanced scorecard) --- bedrijfsorganisatie --- Business policy --- prestatiemetingsystemen --- 65.01 --- management --- balanced scorecard --- innovatiemanagement --- prestatiemeting --- strategisch management --- value management --- 65.01 Methods and methodology. Theory and practice of organization --- Methods and methodology. Theory and practice of organization --- (zie ook: bsc) --- #SBIB:316.334.2A552 --- #SBIB:35H202 --- #SBIB:001.HIVA --- #A9906A --- Orientation du personnel Personeelsorientatie --- Balanced scorecard Balanced scorecard --- Client Klant --- Mesure Maat --- Organisation en apprentissage Lerende organisatie --- Contrôle Controle --- Appréciation des prestations du personnel Prestatiebeoordeling --- Valeurs (personnel) Waarden (personeel) --- Management (cas concrets) Concreet management --- Comportement psychologique du personnel Psychologisch gedrag van het personeel --- 658.012.123 --- AA / International- internationaal --- 650 --- Kwaliteitszorg --- Managers --- e070345.jpg --- Partijen en strategieën in de onderneming: scientific management, tijds- een bewegingsstudies, beoordelingstechnieken, Taylorisme, kwaliteitsmanagement --- Overheidsmanagement: prestatiemanagement --- Systeemanalyse binnen het bedrijf --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Scorecard --- Managementtechnieken --- Prestatiemetingen --- Prestatie-indicatoren --- Kritieke succesfactoren --- Value based management --- Klantentevredenheid --- Arbeidsvreugde --- Management. --- Prestatiemeting --- Prestatie-indicator --- Kritieke succesfactor --- Bedrijfsadministratie
Listing 1 - 6 of 6 |
Sort by
|