Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Explique, dans une première partie, comment les industriels font pour commercialiser leurs produits. La deuxième partie traite des techniques mises en oeuvre dans la gestion des entreprises du commerce de détail, en particulier des techniques que les magasins utilisent pour mettre les produits en valeur et atteindre leurs objectifs de rentabilité (merchandising).
AA / International- internationaal --- 381.50 --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Kleinhandel: algemeenheden --- Distribution
Choose an application
Mail-order business --- Telephone selling --- -Consumer protection --- Telemarketing --- Vente par correspondance --- Vente par téléphone --- Consommateurs --- Télémarketing --- Protection --- AA / International- internationaal --- 381.50 --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Vente par téléphone --- Télémarketing --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Retail trade --- Commerce de détail --- Statistics --- Statistiques --- European Economic Area --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- 381.52 --- 381.50 --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Commerce de détail --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Retail trade --- Commerce de détail --- Statistics --- Statistiques --- European Economic Area --- EEC / European Union - EU -Europese Unie - Union Européenne - UE --- 381.52 --- 381.50 --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Commerce de détail --- Grootwarenhuizen. Winkelcentra --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Retail trade --- Retail trade. --- Management. --- Technological innovations. --- Distribution strategy --- 381.50 --- Retail industry --- Retailing --- Commerce --- Marketing --- Shopping centers --- Wholesale trade --- Management --- Technological innovations --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Domestic trade --- 339.3 --- FR / France - Frankrijk --- 381.50 --- Binnenlandse handel. Binnenlandse markt --(z.o {658.81} distributie) --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Trade, internal --- 339.3 Binnenlandse handel. Binnenlandse markt --(z.o {658.81} distributie) --- Trade, internal. --- Commerce --- Handel. --- Kleinhandel: algemeenheden --- Geographie des activites tertiaires --- Commerce de detail
Choose an application
Franchises (Retail trade) --- Marketing, Vertical --- Restraint of trade --- Antitrust law --- Concessions (Commerce de détail) --- Marketing vertical --- Concurrence --- Law and legislation --- Droit --- Restrictions --- concurrence --- franchising --- AA / International- internationaal --- 380.22 --- 381.50 --- concurrentie --- Concurrentie. Monopolie, duopolie, oligopolie. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Concessions (Commerce de détail) --- Concurrentie. Monopolie, duopolie, oligopolie --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Commercial law. Economic law (general) --- Distribution strategy --- Store hours --- 381.50 --- NL / Netherlands - Nederland - Pays Bas --- Shopping hours --- Retail trade --- Stores, Retail --- Sunday legislation --- Law and legislation --- Kleinhandel: algemeenheden
Choose an application
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopenen de sterke macht van leveranciers. Kopen op internet, 24/7, is een volwaardigalternatief geworden voor de lokale winkel met strikte openingstijden en een beperkt assortiment.Is er nog wel een toekomst voor winkels ? Welke ontwikkelingen volgen elkaarop en hoe zijn deze te vertalen naar interessante Business Models ?Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen enmogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren. Hij behandelt het nieuwe koopgedragvan consumenten (het nieuwe winkelen), de evolutie van de retail (hoe het was, hoe hetis en hoe het moet worden) en laat zien hoe de toekomst voor de winkel er daadwerkelijkuit gaat zien.Winkels moeten anders worden, opnieuw hun toegevoegde waarde gaan bepalen en opeen andere manier samenwerken met leveranciers en klanten om te overleven. Vaak wordteen webshop als de oplossing gezien, maar is dat echt zo ?Ook op internet gaat er nog veel veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen of eenkwijnend bestaan hebben, alleen de grote aanbieders en webwinkels die optimaal gebruikmaken van de kansen van internet zullen overleven.Bron : http://www.bol.com
Firms and enterprises --- business marketing --- Distribution strategy --- Marketing ; detailhandel --- Klantenbinding --- E-commerce --- Consumentenedrag --- 380.50 --- 381.2 --- 381.50 --- 381.56 --- AA / International- internationaal --- 339.1 --- retailmarketing --- webwinkel --- Structuur en organisatie van de handel (algemeenheden). --- Plaats waar de handel wordt gedreven. --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Rechtstreekse verkoop aan de verbruiker. --- algemene handelsvraagstukken --- Structuur en organisatie van de handel (algemeenheden) --- Plaats waar de handel wordt gedreven --- Kleinhandel: algemeenheden --- Rechtstreekse verkoop aan de verbruiker --- Detailhandel --- Winkelformules --- Internet --- Koopgedrag --- Retailmarketing --- Distributiekanalen --- Winkelformule --- Consumentengedrag --- Distributiekanaal
Choose an application
Distribution strategy --- AA / International- internationaal --- 381.50 --- 380.53 --- 339.320 --- Kleinhandel: algemeenheden. --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing. --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie. --- Retail trade. --- Retail trade --- Retail industry --- Retailing --- Commerce --- Marketing --- Shopping centers --- Wholesale trade --- Consumptie: algemeenheden. Wet van de vraag in verband met de consumptie. Consumptiebehoefte. Behoeftetheorie --- Analyse van de markten en verkooppolitiek. Handelsvooruitzichten. Marketing --- Kleinhandel: algemeenheden
Listing 1 - 10 of 24 | << page >> |
Sort by
|