Listing 1 - 10 of 116 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
658.8 --- klantgerichtheid --- klantenbinding --- marketing, verkoop, distributie
Choose an application
PXL-Business 2020 --- retail --- klantgerichtheid --- consumentengedrag --- retailmarketing
Choose an application
PXL-Research 2018 --- marketing --- klantenmanagement --- klantentevredenheid --- klantgerichtheid
Choose an application
PXL-Research 2018 --- marketing --- klantenmanagement --- klantentevredenheid --- klantgerichtheid
Choose an application
PXL-Business 2019 --- organisatiekunde --- procesmanagement --- procesanalyse --- klantgerichtheid
Choose an application
Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Ze stoppen er veel tijd en energie in maar toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten.De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie én omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie te laten stromen, noem je Klant Energieke Organisaties. Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen.Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Een stroomschema maakt in één oogopslag duidelijk waar de knelpunten zitten en energie weglekt. Het gaat er dan om aan de juiste knoppen te draaien en de energie volop te laten stromen.Met medewerking van Egbert Jan van Bel, bestsellerauteur van o.a. Kloteklanten.SONJA STALFOORT is expert in klantbeleving en inspireert en begeleidt organisaties in het realiseren van een optimale verbinding tussen de klant en de organisatie. Als spreker, trainer en consultant. Het is haar passie verbindingen te creëren waar iedereen energie van krijgt.?Dit boek geeft energie! Door vanuit een nieuw en toegankelijk perspectief naar de klant te kijken, begrijpt iedereen waarom de klant een duurzame bron van energie is waarop iedere organisatie zou moeten draaien. Heel inspirerend!?Sjoerd Laarberg, CEO Allianz Netherlands'Het klant-energiemodel helpt je om klantfeedback op de juiste manier te vangen en te gebruiken om elke dag een beetje beter te worden. Zo wordt die feedback de brandstof voor een klantgerichte organisatie.' - Sydney Brouwer, auteur Klantgericht Leiderschap'Klantgericht ondernemen wordt steeds complexer en uitdagender. Elke dag komen er nieuwe (digitale) mogelijkheden bij om de klant te servicen. Sonja laat je op pragmatische wijze zien hoe je die uitdaging het beste oppakt en wat dat jouw organisatie kan brengen.' - Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
Organisatieleer --- Klantgericht ondernemen --- Feedback --- Relatiemarketing --- Klantenbinding --- PXL-Business 2020 --- organisatiekunde --- klantgerichtheid --- Klantgerichtheid --- Organisaties, gedrag
Choose an application
Choose an application
website --- wordpress --- websites --- WordPress --- 681.324 --- PXL-Business 2020 --- klantgerichtheid
Choose an application
Praktische adviezen voor het hanteren van humor in de communicatie met klanten. Een studieboek over het gebruik van humor bij het vinden en binden van (potentiële) klanten en het nut ervan. De auteur vindt humor een serieuze zaak en een middel om de boodschap over te brengen. Hij legt uit waarom het een nuttig middel is, dat echter niet altijd inzetbaar is. Humor in de communicatie (in deze uitgave: met klanten) is hen op het verkeerde been zetten, en vervolgens in positieve zin verrassen. En als de klant dat begrijpt en waardeert, lukt het om sneller en beter contact te leggen met die klant en deze misschien te binden. De auteur spreekt van de drie O’s (onverwacht, overdreven, en omgekeerd) en legt ook uit dat het karakter en de opvattingen/overtuigingen (over het onderwerp) van spreker èn luisteraar bepalend zijn. Bij de adviezen (do's and dont's) hoe humor te gebruiken worden verhelderende voorbeelden gebruikt. Een uitgave die je minstens een glimlach ontlokt, waardoor je niet alleen iets leert over het gebruik van humor, de werking van communiceren met grappen en de risico’s die je daarbij als maker loopt, maar ook hoe je deze valkuilen kunt vermijden. Voorzien van een literatuurlijst; lay-out met blauwe steunkleur. De auteur schreef al eerder enige managementboeken en is een professionele spreker.
marketing --- marketingcommunicatie --- managementvaardigheden --- klantenmanagement --- klantgerichtheid --- PXL-Business 2020
Choose an application
PXL-Central Office 2019 --- organisatiecultuur --- werknemers --- competenties --- solliciteren --- netwerken --- klantgerichtheid
Listing 1 - 10 of 116 | << page >> |
Sort by
|