Listing 1 - 10 of 266 << page
of 27
>>
Sort by

Book
Als jij de klant was... : customer advocacy : kijken met de ogen van de klant
Author:
Year: 2009 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klantropologie : groot denken, klein doen
Author:
ISBN: 9789055948789 Year: 2012 Publisher: Schiedam Scriptum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De mens achter de klant houdt niet van zoeken maar van vinden. De mens achter de klant wil online en offline fatsoenlijk te woord gestaan worden. Hij betaalt voor een goed product en een goede dienstverlening, en als er onverhoopt iets misgaat, wil hij snel geholpen worden. Dat lijkt een open deur, maar die deur blijkt in de praktijk zo dicht te zitten als het maar kan. Zeg nou zelf, hoe vaak voel jij je als mens achter de klant serieus genomen en hoe vaak neem jij de mens achter jouw klant serieus ?Op basis van haar eigen klantervaringen en haar werkervaring heeft Jacqueline Fackeldey een werkwijze ontwikkeld die zij klantropologie noemt; een werkwijze die bestaat uit de stappen "Kijk, luister en huiver", "Knippen en plakken", "Kaartlezen en padvinden" en "Groot denken, klein doen". Met veel voorbeelden in woord en beeld laat zij zien hoe het niet moet c.q. hoe het beter en klantvriendelijker kan. Een prikkelend boek voor iedereen die innovatiekriebels heeft en klantgericht wil gaan werken, maar nog niet weet hoe daarmee te beginnen en hoe zijn organisatie daarin mee te krijgen.Bron : http://www.scriptum.nl


Book
En waar blijft de klant ? : klantrelaties duurzaam veranderd
Author:
ISBN: 9789079922024 Year: 2011 Publisher: Bilthoven Barnyard Publishers

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Houden we nog van de klant ? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D'Agnolo. Met "En waar blijft de klant ?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om vanuit klantbelang te handelen. Deze kennis en ervaringen heeft hij verder aangescherpt vanuit zijn huidige advieswerkzaamheden en inmiddels vanuit diverse invalshoeken succesvol toegepast.D'Agnolo was oorspronkelijk marketeer, maar werd met de oprichting van B&D Business Solutions ondernemer. Hij heeft als interim-manager verschillende verandertrajecten door gevoerd, onder meer bij Libertel. In 1999 richtte hij Newminder op, een zo genaamde next CRM provider die zijn tijd al ver vooruit was op het gebied van customer need based selling. Jacko D'Agnolo heeft aan de basis gestaan van Customer Experience Management binnen Vodafone, waar hij het customer advocacy-denken heeft geïntroduceerd. Voor directies van grote ondernemingen is Jacko D'Agnolo als partner van Boer & Croon architect en realisator van verander trajecten rond klantgerichtheid. Bron : http://publishers.barnyard.nl


Book
Superklantvriendelijk : een stappenplan met praktische tips en inspirerende voorbeelden
Author:
ISBN: 9789090332253 Year: 2020 Publisher: Pumbo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Is het voor elk bedrijf haalbaar om net zo klantvriendelijk te worden als de Efteling, Kees Smit Tuinmeubelen of Jumbo? Jazeker!In Superklantvriendelijk geeft Remko Amesz praktische tips die toepasbaar zijn voor iedereen die klantvriendelijker wil werken. In gewonemensentaal loodst hij je langs de vijf stappen die je kunt doorlopen om ook jouw bedrijf tot in elke vezel superklantvriendelijk te maken.De auteur sprak vele experts op het gebied van klantgerichtheid en tekende talloze inspirerende anekdotes op. Met de praktische adviezen en voorbeelden in dit boek kun je na het lezen direct aan de slag.----------------Remko Amesz is sinds zijn eerste bijbaan in een café-restaurant gefascineerd door het onderwerp klantvriendelijkheid. Na zijn studie bedrijfskunde heeft hij ruim vijftien jaar werkervaring opgedaan op het snijvlak van operatie, marketing en commercie.-----------------"De inspirerende lessen in dit boek zijn in de praktijk getest door managers van klantgerichte organisaties en ze werken. Lees dit boek en ga ermee aan de slag!' ? Sydney Brouwer, auteur van Klantgericht leiderschap en spreker op het gebied van klantbeleving"Een aanrader voor eenieder die praktische tips wil om zijn of haar organisatie (nog) klantvriendelijker te maken.' ? Berry Veldhoen, directeur Altuïtion en auteur van o.a. Klanthelden in de 9+ organisatie"Leuk, luchtig en bovendien erg toegankelijk.' ? Evert Vols, partner en Klantbelever bij Buro Improof Bro : http://www.bol.com


Object
Sleutelvragen : 54 prikkels voor een gastvrije mindset
Publisher: Doetinchem Gastvrijheid in Bedrijf

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Spel voor iedereen met passie voor gastvrijheid. Ontdek hoe een ander over gastvrijheid denkt, doe nieuwe inzichten op en verzamel ideeën om samen gastvrijheid te versterken. Dit kaartspel is een leuke tool voor tijdens een teamdag, training, werkoverleg? of gewoon als begin van je werkdag.https://webshop.gastvrijheidinbedrijf.nl/product/sleutelvragen/


Book
Waardevolle eenvoud : beoordeel, ontwerp en verbeter producten, diensten en processen
Author:
ISBN: 9789089654359 Year: 2018 Publisher: Culemborg Van Duuren Media

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Ontevreden gebruikers, vertrekkende klanten, interne weerstand, slechte verkoopresultaten, een lastige concurrentiepositie ... Als nieuwe of bestaande producten, diensten of processen niet voldoen, zijn de symptomen vaak duidelijk zichtbaar. Veel lastiger is het om het onderliggende probleem boven tafel te krijgen. Waar ligt het nou precies aan ? Waarom werkt iets niet ?Met dit boek leg je in no time de vinger op de zere plek. Bart Schouten ontwikkelde het verbluffend eenvoudige en doeltreffende waardevolle eenvoud-model. Een model waarmee je de mate van toegankelijkheid en waarde van producten, diensten of processen direct in kaart kunt brengen. Is iets te ingewikkeld of onvoldoende waardevol voor de klant? Dan is het per definitie niet succesvol. De gecombineerde kracht van waardevolle eenvoud: dáár moet je naar op zoek. Om nieuwe inzichten vervolgens direct in praktijk te brengen, via een logisch stappenplan. Zo maak je van (ontevreden) gebruikers toegewijde fans!Bron : http://www.bol.com


Book
Klachtenbeleid binnen organisaties

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
The client always has the right of way : traffic rules for client-oriented thinking and working
Author:
ISBN: 9789058713681 Year: 2007 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De servicegerichte onderneming : differentiatie als sleutel voor volledige consumententrouw
Author:
ISBN: 9043004391 Year: 2000 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Dokter, ik heb last van klanten : 17 recepten om snel beter te worden
Author:
ISBN: 9789491560651 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedere organisatie heeft klanten. Of u nu werkt bij een commercieel bedrijf of bij een overheidsinstantie. Toch lijkt het vaak of we allergisch zijn voor klanten. We willen het maximale uit de klant halen, maar stellen hem niet centraal in alles wat we doen. In 'Dokter, ik heb last van klanten' legt Mike Hoogveld de omgang met klanten onder de scanner. Hij beschrijft de symptomen van de 17 meest voorkomende kwalen en geeft tips om ze snel en effectief te genezen.Een boek waarin de praktijk de wetenschap ontmoet. Met veel herkenbare voorbeelden en op een vlotte, humoristische manier geschreven. 'Dokter, ik heb last van klanten' is het medicijn dat elke organisatie op weg helpt naar een gezonde omgang met zijn klanten.Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 10 of 266 << page
of 27
>>
Sort by