Narrow your search

Library

VIVES (2)

AP (1)

Arteveldehogeschool (1)

DB (1)

Hogeschool Gent (1)

KBR (1)

KU Leuven (1)

Odisee (1)

FOD/SPF PO (1)

Thomas More Kempen (1)

More...

Resource type

book (2)


Language

Dutch (2)


Year
From To Submit

2009 (1)

2007 (1)

Listing 1 - 2 of 2
Sort by

Book
Praktisch accountmanagement : klantenbehoeften ontdekken
Authors: --- ---
ISBN: 9789045531182 Year: 2009 Volume: 1 Publisher: Antwerpen De Boeck

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De themareeks Praktisch accountmanagement behandelt alle sleutelelementen om commercieel met meer slagkracht uit de hoek te komen. Dat is van fundamenteel belang in economisch moeilijkere tijden. Om die commerciële slagkracht de optimaliseren, legt deze reeks de nadruk op de tactische elementen van het verkopen: hoe moet je het doen? Hoe voer je je verkoopgesprek? Het gaat dus niet over wat je als accountmanager doet, maar over hoe je de kwaliteit van je verkoopgesprekken verbetert. In deze eerste module – Klantenbehoeften ontdekken – gaan de auteurs dieper in op onder andere: het belang van een goed accountmanagement; de entreefase van het verkoopgesprek; de valkuilen – maar vooral de succesformule – van een goede behoefteanalyse.

Listing 1 - 2 of 2
Sort by