Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
bedrijven --- klantentevredenheid --- Consumer behavior --- 658.8 --- #SBIB:309H252 --- Client Klant --- Service à la clientèle Klantendienst --- 658.8.01 --- Klantenrelaties (klantenbinding, klantentevredenheid, klantentrouw, klantgerichtheid, relatiemarketing) --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Consumentengedrag --- Klantenonderzoek --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Consumentengedrag. --- Klantenonderzoek.
Choose an application
De themareeks Praktisch accountmanagement behandelt alle sleutelelementen om commercieel met meer slagkracht uit de hoek te komen. Dat is van fundamenteel belang in economisch moeilijkere tijden. Om die commerciële slagkracht de optimaliseren, legt deze reeks de nadruk op de tactische elementen van het verkopen: hoe moet je het doen? Hoe voer je je verkoopgesprek? Het gaat dus niet over wat je als accountmanager doet, maar over hoe je de kwaliteit van je verkoopgesprekken verbetert. In deze eerste module – Klantenbehoeften ontdekken – gaan de auteurs dieper in op onder andere: het belang van een goed accountmanagement; de entreefase van het verkoopgesprek; de valkuilen – maar vooral de succesformule – van een goede behoefteanalyse.
Verkopen --- Verkoopsgesprekken. --- Klanten. --- Marketing --- klantentevredenheid --- account management --- klantendienst --- Accountmanagement --- Gesprekstechnieken --- Verkooptechnieken --- Sales management --- 369.3 --- management accounting --- verkoopkunde --- Verkopen (verkoop, verkoper, vertegenwoordiger) --- E120231.jpg --- verkopen --- klantenonderzoek --- verkoopkunde, vertegenwoordigers --- Gesprekstechniek --- Verkooptechniek --- Salesmanagement
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|