Listing 1 - 10 of 85 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Klantenbinding. --- Klantendienst. --- Management.
Choose an application
Across the global economy, customers' expectations are continually rising - but many companies fail to deliver against those expectations. With the rise in social media, customers are becoming more vocal in expressing any dissatisfaction, which can both lose existing customers and alienate potential new ones. Complaint Management Excellence provides practical advice, tools and techniques for managers to adopt when managing any complaints that come into their organisation. In order to arrive at a culture where complaints are welcomed, the underlying values, processes, structure, strategy and people within an organisation all need to be aligned with, and respect, customer needs. Not only does this improve the long-terms prospects for the company itself, but can have a tremendous knock-on effect in terms of boosting employee morale and engagement. With case studies from companies as diverse as John Lewis, Waitrose, DHL, Hilton Hotels, the Starwood group (including Four Seasons and Ritz Carlton hotels) and BT, Complaint Management Excellence explains what customers are really looking for when they make a compliant, how to avoid conflict and how managers can lead culture change to ensure the best experience for all customers and clients.
Choose an application
Choose an application
Service industry --- restaurantmanagement --- klantendienst --- hotelmanagement
Choose an application
Service industry --- restaurantmanagement --- klantendienst --- hotelmanagement
Choose an application
Service industry --- restaurantmanagement --- klantendienst --- hotelmanagement
Choose an application
Klachtenbehandeling --- Klantendienst --- Klantgericht ondernemen --- Communicatie
Choose an application
Consumer behavior --- relatiemarketing --- klantendienst --- klantentevredenheid --- Management --- klantenservice
Choose an application
Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken, en iedereen kijkt mee. Als communicatie-, marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in te spelen. Want een klacht die viral gaat op Twitter kan het einde betekenen van je reputatie. Maar als jij op tijd met een slimme reactie komt, word je misschien wel populairder dan ooit. Klantenservice via social media heet ook wel webcare. In Webcare in de praktijk geeft Antina van der Veen je de nodige praktische handvatten om deze nieuwe, essentiële vorm van klantenservice in jouw organisatie te implementeren. Hoe zorg je bijvoorbeeld voor een passend antwoord op elk bericht? En regel je dat er ook 's avonds nog namens het bedrijf wordt gereageerd? Dit boek leert je hoe je bij elke klant de juiste snaar raakt. Zodat je steeds opnieuw positief uit de bus komt. - Boordevol tips en trucs om jouw klanten het beste te woord te kunnen staan. - Met prikkelende anekdotes over klantcontact via onder andere Facebook en Twitter. Antina van der Veen-Meijer is interimmanager webcare, social media & community. Met haar bedrijf Social Connection helpt ze organisaties om een optimale verbinding met klanten en overige stakeholders te maken door gebruik van social media.Bron : http://www.bol.com
Sociale media --- Klantendienst --- Klantentevredenheid --- Onlinemarketing --- Internet
Choose an application
Het managen van klanteninteractie, de essentie van campagne management, is de rode draad van dit boek. Het beschrijft direct marketing als een methodiek van werken. Elk klantencontact genereert een opeenvolging van nieuwe activiteiten en nieuwe klantcontacten. De lerende marketingorganisatie is dan ook het sleuterwoord om een klentgericht marketingbeleid in praktijk te brengen. Daarnaast gaat het over het optimaliseren vanklantprocessen: hoe verhoog je de winstgevendheid van de klantendatabase en de effectiviteit van de communicatie? (Bron: covertekst)
Klantgericht ondernemen --- Klantendienst --- Klantentevredenheid --- Marketing --- Relatiemarketing --- E100730.jpg --- Klantenbinding --- Financiewezen
Listing 1 - 10 of 85 | << page >> |
Sort by
|