Listing 1 - 10 of 85 << page
of 9
>>
Sort by

Book
Fidelisez a vie vos clients
Author:
ISBN: 9782878452419 Year: 1995 Publisher: Paris : Les Presses du Management,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Complaint management excellence : creating customer loyalty through service recovery
Author:
Year: 2012 Publisher: London Koganpage

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Across the global economy, customers' expectations are continually rising - but many companies fail to deliver against those expectations. With the rise in social media, customers are becoming more vocal in expressing any dissatisfaction, which can both lose existing customers and alienate potential new ones. Complaint Management Excellence provides practical advice, tools and techniques for managers to adopt when managing any complaints that come into their organisation. In order to arrive at a culture where complaints are welcomed, the underlying values, processes, structure, strategy and people within an organisation all need to be aligned with, and respect, customer needs. Not only does this improve the long-terms prospects for the company itself, but can have a tremendous knock-on effect in terms of boosting employee morale and engagement. With case studies from companies as diverse as John Lewis, Waitrose, DHL, Hilton Hotels, the Starwood group (including Four Seasons and Ritz Carlton hotels) and BT, Complaint Management Excellence explains what customers are really looking for when they make a compliant, how to avoid conflict and how managers can lead culture change to ensure the best experience for all customers and clients.&#13;&#13;


Book
Customer service
Author:
Year: 1994 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Bedrijfsinformatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
White papers : Gondola Consulting
Year: 2023 Publisher: Place of publication unknown Gondola Consulting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
White papers : hospitality management: entrée, néo restauration, …
Publisher: Place of publication unknown publisher unknown

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
White papers : hospitality management: PS online
Publisher: Place of publication unknown PS Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klachtenbeleid binnen organisaties

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Klantsignaalmanagement : stap voor stap naar een meetbare klantbeleving
Author:
ISBN: 9789493202368 Year: 2023 Publisher: Leiden Warden Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Webcare in de praktijk : een integrale aanpak voor excellente online klantenservice
Author:
ISBN: 9789089653079 Year: 2015 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Vragen stellen was nog nooit zo makkelijk. Via social media kunnen klanten en andere stakeholders jouw organisatie dag en nacht bereiken, en iedereen kijkt mee. Als communicatie-, marketing- of klantenservicemanager is het cruciaal om hier adequaat op in te spelen. Want een klacht die viral gaat op Twitter kan het einde betekenen van je reputatie. Maar als jij op tijd met een slimme reactie komt, word je misschien wel populairder dan ooit. Klantenservice via social media heet ook wel webcare. In Webcare in de praktijk geeft Antina van der Veen je de nodige praktische handvatten om deze nieuwe, essentiële vorm van klantenservice in jouw organisatie te implementeren. Hoe zorg je bijvoorbeeld voor een passend antwoord op elk bericht? En regel je dat er ook 's avonds nog namens het bedrijf wordt gereageerd? Dit boek leert je hoe je bij elke klant de juiste snaar raakt. Zodat je steeds opnieuw positief uit de bus komt. - Boordevol tips en trucs om jouw klanten het beste te woord te kunnen staan. - Met prikkelende anekdotes over klantcontact via onder andere Facebook en Twitter. Antina van der Veen-Meijer is interimmanager webcare, social media & community. Met haar bedrijf Social Connection helpt ze organisaties om een optimale verbinding met klanten en overige stakeholders te maken door gebruik van social media.Bron : http://www.bol.com


Book
Het managen van klanteninteractie
Author:
ISBN: 9014062893 Year: 2000 Publisher: Alphen aan den Rijn Samsom Uitgeverij

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het managen van klanteninteractie, de essentie van campagne management, is de rode draad van dit boek. Het beschrijft direct marketing als een methodiek van werken. Elk klantencontact genereert een opeenvolging van nieuwe activiteiten en nieuwe klantcontacten. De lerende marketingorganisatie is dan ook het sleuterwoord om een klentgericht marketingbeleid in praktijk te brengen. Daarnaast gaat het over het optimaliseren vanklantprocessen: hoe verhoog je de winstgevendheid van de klantendatabase en de effectiviteit van de communicatie? (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 85 << page
of 9
>>
Sort by