Listing 1 - 10 of 202 << page
of 21
>>
Sort by

Book
Human2human : de nieuwe klantrelatie : onderscheidend verkopen met echte aandacht
Author:
ISBN: 9789089654946 Year: 2021 Publisher: Culemborg Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

ergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!'Een regelrechte aanrader! In dit inspirerende boek beschrijft Daniëlle de Jonge hoe je echte en oprechte aandacht geeft. Essentieel voor iedereen die succesvoller wil worden in het vinden en binden van klanten.' - Jos Burgers, bestsellerauteur en veelgevraagd spreker'Echt klantencontact wordt steeds schaarser ? en daarmee crucialer. Dit praktische boek laat zien hoe je je verkoopstijl aanpast aan de digitale wereld. Een wereld waarin de menselijke factor het verschil maakt.' - Steven Van Belleghem, auteur van het boek When Digital Becomes Human Bron : http://www.adformatie.nl

Keywords

Klantenbinding


Book
Event driven marketing : op het juiste moment, het juiste aanbod, bij de juiste klant
Authors: --- ---
Year: 2006 Publisher: Amsterdam Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Marketing --- Klantenbinding


Book
The ultimate question 2.0 : how net promoter companies thrive in a customer-driven world
Authors: ---
Year: 2011 Publisher: Boston Harvard Business Review

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Klantenbinding --- Marketing


Book
Over loyaliteit en loyaliteitsprogramma's
Author:
Year: 2012 Publisher: Alphen aan den Rijn Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Klantenbinding --- Marketing


Book
Blind spot : illuminating the hidden value of business
Authors: --- ---
ISBN: 9781933820699 Year: 2016 Publisher: New York Two Waves Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Fidelisez a vie vos clients
Author:
ISBN: 9782878452419 Year: 1995 Publisher: Paris : Les Presses du Management,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Selling blue elephants : ontdek wat uw klanten echt willen - nog voordat ze dat zelf weten
Authors: ---
Year: 2007 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Ken uw klant : klantwaardemanagement als motor van uw marketing
Authors: ---
Year: 2009 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Aan tevreden klanten heb je niets
Author:
ISBN: 9789490085643 Year: 2015 Publisher: Het Boekenschap

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
In 10 stappen ideale klanten door social media : vergroot je zichtbaarheid en verspil geen tijd
Author:
ISBN: 9789493187139 Year: 2020 Publisher: [Breda] Expertboek

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 202 << page
of 21
>>
Sort by