Listing 1 - 10 of 133 << page
of 14
>>
Sort by

Object
Knipselmap J. J. Klant.
Year: 1974

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Knipsels uit niet-literaire kranten en magazines over Nederlandse letterkunde.


Book
Exercices de marketing : marketing stratégique, comportement de l'acheteur et gestion de la relation client, marketing opérationnel : avec corrigés détaillés
Authors: --- ---
ISBN: 9782297010078 Year: 2008 Publisher: Paris : Gualino : Lextenso,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De reis door het Rijk van Koning Klant : ontdek het geheim van excellente klantbeleving
Author:
ISBN: 9789463860642 Year: 2019 Publisher: Amersfoort Institute for Service Leadership

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantbeleving vooral wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Na een eerste kennismaking met het Rijk van Koning Klant en de ontwikkelingen die hierin plaatsvinden, maakt de lezer kennis met het doel van de reis: een duurzame en betekenisvolle relatie met de klant. Vervolgens wordt ingegaan op de vraag hoe organisaties en de medewerkers van de organisatie hun ambities op het gebied van klantbeleving kunnen waarmaken. Hierbij wordt gekeken naar de drijfveren van management en medewerkers, maar ook naar de rol die de klant speelt bij het maken en realiseren van keuzes. Tot slot wordt ingegaan op de belangrijkste uitdagingen in klantgericht denken en doen en hoe klantgerichtheid in de dagelijkse praktijk kan worden toegepast. Bron : http://www.bol.com


Book
Klachtbehandeling.
Author:
ISBN: 9789013010312 Year: 2007 Publisher: S.l. Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Management de l'insatisfaction client
Authors: --- ---
ISBN: 9782311405361 Year: 2017 Publisher: Paris Vuibert

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Etudes marketing : des études de marché au consumer insight
Author:
ISBN: 2744062308 9782744062308 Year: 2006 Publisher: Paris : Village mondial,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Le marketing pour les nuls.
Author:
ISBN: 9782754006880 2754006885 Year: 2008 Publisher: Paris First

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Toutes les notions de base et les ficelles du marketing professionnel, les derniers instruments et techniques dans ce domaine, les stratégies qui fonctionnent, les packagings accrocheurs, les erreurs à éviter, etc.


Book
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA : waarom je klant jouw klant is
Author:
ISBN: 9789089653840 9089653848 Year: 2018 Publisher: Zaltbommel Van Duuren Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben ? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden ? Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes ? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie ? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning. - Voor communicatie- en marketingprofessionals én HBO-studenten. - Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en ?planning.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
L'expérience client en pratique : du design de service à l'accompagnement du changement
Authors: ---
ISBN: 9782212572254 2212572255 Year: 2019 Publisher: Paris Eyrolles

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

La 4e de couverture indique : "Le plus puissant levier de transformation pour mettre le client au cœur des organisations. L'expérience client ne se limite pas à simplifier les parcours et à réenchanter les interactions. C'est une discipline stratégique qui accompagne les entreprises dans leur recentrage sur le client et le collaborateur en réhumanisant les pratiques. De nature écosystémique et transversale, elle bouscule les organisations en silos et les modèles hiérarchiques descendants. Déployée de manière rigoureuse, elle signe la réussite des entreprises audacieuses sur des marchés matures et saturés. Déjà auteures de référence dans le domaine, Laurence Body et Sylvie Daumal proposent ici un véritable guide méthodologique pour engager les collaborateurs dans la démarche, co-concevoir les futures expériences à partir de l'observation et passer à l'échelle afin de déployer les futurs parcours dans le respect de chacun : Les 4 temps de la méthodologie, de l'exploration au passage à l'échelle ; 41 outils et méthodes pour mettre en pratique la démarche ; 7 cas d'étude. Cette démarche centrée sur l'humain suppose un état d'esprit créatif et collaboratif souvent éloigné de la culture des organisations. L'expérience client en pratique leur ouvre la voie vers une transformation en profondeur, dans une démarche agile, itérative et apprenante, dans laquelle la qualité de l'expérience collaborateur et celle de l'expérience client se répondent en miroir."


Book
Le marketing.
Author:
ISBN: 9782804159733 Year: 2009 Publisher: Bruxelles De Boeck Université

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Listing 1 - 10 of 133 << page
of 14
>>
Sort by