Listing 1 - 10 of 133 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Knipsels uit niet-literaire kranten en magazines over Nederlandse letterkunde.
Choose an application
Marketing Marketing --- Client Klant --- Marketing
Choose an application
Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantbeleving vooral wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie.De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Na een eerste kennismaking met het Rijk van Koning Klant en de ontwikkelingen die hierin plaatsvinden, maakt de lezer kennis met het doel van de reis: een duurzame en betekenisvolle relatie met de klant. Vervolgens wordt ingegaan op de vraag hoe organisaties en de medewerkers van de organisatie hun ambities op het gebied van klantbeleving kunnen waarmaken. Hierbij wordt gekeken naar de drijfveren van management en medewerkers, maar ook naar de rol die de klant speelt bij het maken en realiseren van keuzes. Tot slot wordt ingegaan op de belangrijkste uitdagingen in klantgericht denken en doen en hoe klantgerichtheid in de dagelijkse praktijk kan worden toegepast. Bron : http://www.bol.com
Klant --- Klantenbinding --- Klantgericht ondernemen --- Relatiemarketing
Choose an application
Consumentengedrag --- Plaintes Klachten --- Client Klant --- Consumentengedrag.
Choose an application
Service à la clientèle Klantendienst --- Client Klant --- Plaintes Klachten
Choose an application
Etudes de marché Marktonderzoeken --- Marketing Marketing --- Client Klant --- Publicité Adverteren --- Études de marché --- Marketing
Choose an application
Toutes les notions de base et les ficelles du marketing professionnel, les derniers instruments et techniques dans ce domaine, les stratégies qui fonctionnent, les packagings accrocheurs, les erreurs à éviter, etc.
Marketing Marketing --- Etudes de marché Marktonderzoeken --- Client Klant --- Communication externe Externe communicatie --- Marketing --- Marketing. --- Management.
Choose an application
Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben ? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden ? Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes ? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie ? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning. - Voor communicatie- en marketingprofessionals én HBO-studenten. - Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en ?planning.Bron : http://www.managementboek.nl
Informatiemanagement --- InformatiemanagementKlantenservice --- Content marketing --- Organisaties --- Strategievorming --- Klanten --- Marketingstrategieën --- Contentmarketing --- Organisatie --- Klant --- Marketingstrategie
Choose an application
La 4e de couverture indique : "Le plus puissant levier de transformation pour mettre le client au cœur des organisations. L'expérience client ne se limite pas à simplifier les parcours et à réenchanter les interactions. C'est une discipline stratégique qui accompagne les entreprises dans leur recentrage sur le client et le collaborateur en réhumanisant les pratiques. De nature écosystémique et transversale, elle bouscule les organisations en silos et les modèles hiérarchiques descendants. Déployée de manière rigoureuse, elle signe la réussite des entreprises audacieuses sur des marchés matures et saturés. Déjà auteures de référence dans le domaine, Laurence Body et Sylvie Daumal proposent ici un véritable guide méthodologique pour engager les collaborateurs dans la démarche, co-concevoir les futures expériences à partir de l'observation et passer à l'échelle afin de déployer les futurs parcours dans le respect de chacun : Les 4 temps de la méthodologie, de l'exploration au passage à l'échelle ; 41 outils et méthodes pour mettre en pratique la démarche ; 7 cas d'étude. Cette démarche centrée sur l'humain suppose un état d'esprit créatif et collaboratif souvent éloigné de la culture des organisations. L'expérience client en pratique leur ouvre la voie vers une transformation en profondeur, dans une démarche agile, itérative et apprenante, dans laquelle la qualité de l'expérience collaborateur et celle de l'expérience client se répondent en miroir."
Client Klant --- Changement Verandering --- Customer relations --- Electronic commerce --- Relationship marketing --- Management --- Customer relations - Management
Choose an application
Listing 1 - 10 of 133 | << page >> |
Sort by
|