Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|
Choose an application
De auteur leidt (aankomende) docenten langs mogelijkheden en instrumenten voor de permanente ontwikkeling van beroepscompetenties in het onderwijs. Lezers krijgen als het ware een praktische routekaart uitgereikt voor blijvend leren. Hoe het onderwijzen het best kan worden aangeleerd staat centraal in het hoofdstuk ëopleidingsconcepten´. Overige hoofdstukken zijn: van onderwijzen naar begeleiden; werken in het onderwijs; reflectie, de motor van het leerproces; begeleidingsinstrumenten, begeleidingsmethodiek; begeleiding van leraren in functie; loopbaanontwikkeling & begeleiding en een kijkje in de toekomst.
Lerarenopleiding. --- Onderwijskunde. --- Teacher education. Teacher's profession --- professionaliteit --- onderwijs --- beroepsvervolmaking --- Leraren ; opleidingen --- Lerarenbegeleiding --- 373 --- John Tressel --- begeleiding --- didactiek --- lerarenopleiding --- nascholing --- pedagogie --- 481.7 --- assessment --- coaching --- competenties --- doceren --- functioneringsgesprekken --- lerarenbegeleiding --- onderwijskunde --- onderwijsvernieuwing --- pedagogiek --- personeelsbeleid --- portfolio's --- professionalisering --- supervisie --- taakbelasting --- #KVHB:Didactiek --- #KVHB:Onderwijspsychologie --- leraren --- onderwijsleerprocessen --- 371.3 --- Onderwijsleerprocessen --- onderwijspsychologie --- 450.4 --- Lerarenopleiding --- 377.8 --- Begeleiding --- Competenties --- Leraren --- Methodiek --- competentieontwikkeling --- leerkrachten --- leerkrachten, bijscholing --- Onderwijsmethoden en onderwijsprocedures. Onderwijs- en opleidingssystemen --- Onderwijskunde --- 658.37 --- 371.22 --- Opleidingen --- Leerlingbegeleiding --- Leraar --- Opleiding --- Directie --- Arbeidsmarkt
Listing 1 - 1 of 1 |
Sort by
|