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Patricia Karetzky discusses the metaphor of the shoe and how it is present in different women artists' work in China, Korea and USA. The artists discussed are: Peng Wei, Nina Kuo, Yin Xuizhen, Cai Jin, Xin Song, Il Sun Hong, Betty YaQuin Chou and Mimi Kim. Patricia Eichenbaum Karetzky is O. Munsterberg Chair of Asian Art at Bard College. This project is supported by the Andy Warhol Foundation for Visual Arts, New York
Footwear industry. --- Shoe industry -- History. --- Shoe industry.
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From the tyranny of madame Geneva to the doomed romance of Casablanca, this is a cultural history with a twist.
Alcoholism. --- Gin -- History. --- Gin industry -- History.
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Textile fabrics -- History --- Textile industry -- History --- History, Ancient
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This work offers a summary of the book "CNN - THE INSIDE STORY: How a Band of Mavericks Changed the Face of Television News" by Hank Whittemore.Before writing books, Hank Whittemore has worked as a newspaper reporter, professional actor, playwright, columnist and radio news director. In addition to creating narration scripts for documentary-TV programs, he has written cover stories for PARADE magazine, the Sunday supplement. Whittermore is the author of 11 published books, such as The Super Cops, So That Others May Live and Your Future Self.In this book, Hank Whittemore tells the story of the
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Amazon, Apple, Facebook et Google sont les quatre entreprises les plus influentes de la planète. Tout le monde croit savoir comment elles en sont arrivées là. Tout le monde se trompe. Si les « Quatre » ont déjà fait couler beaucoup d'encre, personne n'a été aussi loin dans l'analyse de leur pouvoir et de leur succès que Scott Galloway. Au lieu de relayer les mythes propagés par ces entreprises, Galloway pose les vraies questions. Comment les Quatre sont-ils parvenus à s'infiltrer dans nos vies, au point qu'il est aujourd'hui impossible de les éviter (ou de les boycotter) ? Pourquoi le marché boursier leur pardonne-t-il des péchés qui auraient détruit toute autre entreprise ? À l'heure où elles se battent pour devenir la première entreprise à dépasser le millier de milliard en valeur, est-il encore possible de les concurrencer ? Galloway dévoile ici les véritables stratégies masquées sous le vernis des apparences. Il montre comment les Quatre manipulent nos besoins émotionnels fondamentaux à une échelle sans précédent. Pour rivaliser ou faire affaire avec eux, ou tout simplement survivre dans le monde qu'ils dominent, il faut avant tout comprendre qui ils sont
Information services industry --- Internet industry --- History --- Amazon.com (Firm) --- Apple Computer, Inc. --- Facebook (Firm) --- Google (Firm) --- Information services industry - History --- Internet industry - History
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