Listing 1 - 10 of 340 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Dit boek behandelt de kloof ('gap') tussen de reputatie en identiteit van organisaties en producten. De auteur is onderzoeker en docent merkenmanagement, marketing en corporate communicatie bij de Hogeschool INHolland. Hij werkte in de marketing bij onder meer Philips en L'Oreal. Het boek is vooral geschikt voor marketing- en communicatiefunctionarissen die al flink gevorderd zijn in hun vak. Het geeft hun een analyse-techniek in handen die zij kunnen gebruiken om de kloof tussen gewenst imago en bestaand imago te overbruggen. Een handige handleiding, die haar waarde vooral ook ontleent aan de besproken praktijkgevallen van algemeen bekende organisaties. Heel positief is het belang dat wordt gehecht aan de inbreng van de eigen medewerkers van een bedrijf bij het vestigen van een gunstige reputatie. Door dit alles is dit boek een goede voorbereiding op het in de markt zetten van een bedrijf of een product.
Choose an application
In de scriptie wordt onderzocht welk effect materialisme, merkpersoonlijkheid en het imago van de celebrity hebben op de attitude ten opzichte van het merk. 3 idolen met een verschillend imago promoten 3 merken met een verschillende merkpersoonlijkheid. Nadien wordt nagegaan welke combinatie leidt tot de beste attitude ten opzichte van het merk.
Attitude. --- Imago. --- Materialisme. --- Merkpersoonlijkheid.
Choose an application
Geriatrics --- communicatie --- imago --- dementie
Choose an application
Geriatrics --- communicatie --- imago --- dementie
Choose an application
imago --- Mary Magdalene
Choose an application
sprookjes --- imago --- familie --- jeugdliteratuur
Choose an application
Thematology --- imago --- familie --- jeugdliteratuur
Choose an application
Concurrentievoordeel --- Identiteit --- Profiel --- Imago
Choose an application
Reputatie --- Imagomanagement --- Profiel --- Imago
Listing 1 - 10 of 340 | << page >> |
Sort by
|