Listing 1 - 10 of 231 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Mikken, raken, verslinden ! Dit geweldige spel Dino World met supercoole illustraties is een heel nieuw spelconcept. Wie goed kan mikken en een beetje behendig is, vangt de meeste prooidieren en is de winnaar. Superleuk spel voor dinofans vanaf 6 jaar.Een spannende jacht in de oertijd! Een archaeopteryx springt door dichte varens heen. Wat de kleine oervogel niet weet is dat een velociraptor hem al op het oog heeft als buit. Maar ook deze snelle jager kan nooit zeker weten of er een grote T-rex op de loer ligt! Degene die het lukt om de dino-speelkaarten zo van de doosrand te duwen dat ze op de kleinere dino's landen, haalt de meeste prooidieren binnen. Daarvoor moeten de spelers goed mikken en laten zien dat ze handig zijn in het duwen van de kaarten.Geschikt voor kids vanaf 6 jaar tot 99 jaar. Aantal spelers: 2-4. Duur: 10-15 minuten.
Dinosauriërs --- Behendigheid --- Kaartspel --- Identificatie
Choose an application
Geheugenspel --- Zintuiglijk spel --- Identificatie --- Dier
Choose an application
Probeer zoveel mogelijk complete figuren bij elkaar te dobbelen. De figuren werden in vier stukken geknipt: hoed, hoofd, romp en benen. Bron: handleiding
Associëren --- Identificatie --- Lichaamsschema --- 5-jarige
Choose an application
Op het speelbord zie je een heksenbos met in de linker bovenhoek de heksenschool. De kleine heksen moeten veel oefenen. Af en toe moeten ze zelfs een proef doen in het bos. In het grote vuur op de heksendansplaats liggen alle belangrijke heksenspullen verborgen onder oranje stenen. Deze heksenproef houdt in dat je precies moet weten onder welke steen wat ligt.Iedereen kiest een heks en zet deze in de heksenschool (startveld). In het heksenvuur ligt alles (9 dingen in totaal) wat een goede heks nodig heeft: een zwarte kat, een raaf, een heksenboek,...Iedereen krijgt nu 15 tellen om de figuren op de oranje stenen te onthouden. De stenen worden omgedraaid en het spel begint.De speler aan beurt gooit de dobbelsteen en verplaatst zijn heks naar het eerstvolgende veld van de kleur die gegooid werd. Om te mogen blijven staan, moet een heksenproef gedaan worden. Het vakje waar je nu op staat, bevat een figuur. Onder welke oranje steen ligt diezelfde figuur? Denk goed na en draai één van de stenen om. Bij een goed antwoord mag je heks blijven staan. Ben je fout, dan moet je heks terug naar het dichtst bijzijnde veld van dezelfde kleur. Dubbel opgelet echter want als je toevallig de boze Heks omdraait, moet je helemaal achteraan gaan staan! (Dit is het veld net achter de minst ver gevorderde heks.)Wie het eerst met zijn heks op één van de drie spinnentaarten (= laatste drie vakjes van het parcours) komt, wint het spel.
vzw Kompanjon --- Heks --- Geheugenspel --- Identificatie
Choose an application
Computer. Automation --- RFID (radio frequentiële identificatie) --- Arduino
Choose an application
In most industries, successful businesses are defined by the products, services, and solutions they create and deliver in these times of economic uncertainty, a new paradigm of business is emerging. This new-generation business will be different and will be defined and measured by the effect it has and the value it adds to its shareholders and customers, and its customer's markets this forces a major rethink on strategies. Real-time visibility into supply chains and operations is critical for the next-generation business. The promise of RFID is to improve supply chain business processes through global visibility of physical objects products and other assets. Visibility not just within your own four walls, but also within your trading partners' walls. Visibility is about getting access to new data and then transforming the data into real value. Visibility enables traceability and authentication of products, enabling critical and li- saving processes such as effective recall, product authentication, brand protection, and chain of custody for pharmaceuticals. The biggest challenge that companies face today is knowing where to start the journey, and how to get a firm grip on the potential areas of value creation and eventual return on investment.
Programming --- RFID (radio frequentiële identificatie) --- programmeren (informatica)
Choose an application
The aim of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is to publish interesting manuscripts of high quality and innovativeness with a focus on retail researchers, retail lecturers, retail students and retail executives. As it has always been, retail executives are part of the target group and the knowledge transfer between retail research and retail management remains a part of the publication's concept. EUROPEAN RETAIL RESEARCH welcomes manuscripts on original theoretical or conceptual contributions as well as empirical research - based either on large-scale empirical data or on the case-study method. Following the state of the art in retail research, articles on any major issues that concern the general field of retailing and distribution are welcome. The review process will support the authors in enhancing the quality of their work and will offer the authors a reviewed publication outlet. Part of the concept of EUROPEAN RETAIL RESEARCH is an only short delay between manuscript submission and final publication, so it is intended to become a quick publication platform.
Marketing --- RFID (radio frequentiële identificatie) --- marketing
Choose an application
Programming --- RFID (radio frequentiële identificatie) --- programmeren (informatica)
Choose an application
Social Media: A New Frontier for Retailers? Efthymios Constantinides, Carlota Lorenzo Romero and Miguel A. Gómez Boria International Retail Divestment: Reviews, Case Studies and (E)merging Agenda Steve Burt, John Dawson and Leigh Sparks Exploring the Power of Adaptive Selling Techniques on Consumers' Buying Behaviour Hans H. Bauer and Isabel Martin Measurement of Attitude Toward Private Labels: A Replication and Extension Thomas Kilian, Gianfranco Walsh and Holger Buxel Determinants of Relationship Continuity between Fashion Retailers and Suppliersin Brazil Elias Frederico and Juracy G. Parente The Impact of Communication on Satisfaction and Loyalty in the Franchise System: Subjective Viewpoints of Franchisees Kuan-Yin Lee, Ying-Chiech Hsu and Hui-Ling Huang Multinationals in Central and Eastern Europe: A Case Study of International Expansion of a Slovenian Retailer Mateja Vodlan and Irena Vida Potentials of RFID Application in Retailing: A Conjoint-based Preference Analysis Thomas Foscht, Herbert Kotzab, Cesar Maloles III and Christoph Schröder Country Reports Retailing in France: Overview and Key Trends / What's up? Gérard Cliquet, Karine Picot-Coupey, Guy Basset and Rozenn Perrigot The Austrian Retail Market: A Profile Nicolas A. Hoffmann and Peter Schnedlitz
Marketing --- RFID (radio frequentiële identificatie) --- marketing
Listing 1 - 10 of 231 | << page >> |
Sort by
|