Narrow your search

Library

Middelheim (10)

EHC (5)

AP (3)

Hogeschool Gent (3)

KDG (3)

KMSKA (3)

LUCA School of Arts (3)

KBR (2)

KU Leuven (2)

UAntwerpen (2)

More...

Resource type

book (14)


Language

Dutch (11)

English (2)

Multiple languages (1)


Year
From To Submit

2012 (1)

2011 (1)

2010 (2)

2009 (1)

2006 (2)

More...
Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Medium = Message : Is the medium still the message / HISK-Laureaten 2004
Author:
Year: 2004 Publisher: Antwerpen : HISK (Hoger Instituut voor Schone Kunsten) Antwerpen,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Bren Heymans: Works 2000 - 2010
Author:
Year: 2010 Publisher: Antwerpen Bren Heymans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Medium = Message : is the medium still the message
Authors: --- ---
Year: 2004 Publisher: Antwerpen Hoger Instituut voor Schone Kunsten

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Medium = message : is the medium still the message? HISK, 2004
Authors: --- ---
Year: 2004 Publisher: Antwerpen HISK

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Missies : ik weet wat goed voor u is
Authors: ---
Year: 2005 Publisher: Amsterdam Vlaams Cultuurhuis De Brakke Grond

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Lokaal 01 Antwerpen 2011.
Authors: --- --- ---
Year: 2011 Publisher: Antwerpen : Lokaal 01,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Missies. Ik weet wat goed voor u is
Author:
Year: 2005 Publisher: Amsterdam Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond


Book
Missies. Ik weet wat goed voor u is
Author:
Year: 2005 Publisher: Amsterdam Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond


Book
Schoolvoorbeelden : over kunstinterventies in scholen
Author:
ISBN: 9789040302909 Year: 2009 Volume: 2 Publisher: Bruxelles : Vlaams Bouwmeester,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het cahier neemt de ambitieuze inhaaloperatie in de scholenbouw als uitgangspunt om een duidelijker beeld te geven van de mogelijkheden en kansen die kunst in opdracht in een schoolse context kan genereren. De visie dat een school veel meer is dan een onderwijsinstelling, staat hierbij centraal. Een school staat niet op zichzelf en is zeker geen eiland. Het is een ontmoetingsplaats, een inspiratieoord waar mensen elkaar tegenkomen en in interactie treden maar zich ook kunnen terugtrekken indien nodig of gewenst. Een school moet bovendien bekeken worden vanuit een geïntegreerde visie waarbij niet alleen rekening gehouden wordt met het pedagogische en educatieve aspect, maar zeker ook met het inspirerende karakter ervan. Een schoolgebouw dat saaiheid en grijsheid uitstraalt, slaagt er moeilijk in leerlingen en hun ouders te enthousiasmeren. In deze visie is er onmiskenbaar ruimte voor kunstprojecten die de school en de omgeving er rond verrijken. (Bron: website Vlaanderen.be)

Listing 1 - 10 of 14 << page
of 2
>>
Sort by