Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Communiquer avec les confrères, les autorités judiciaires et administratives, les parties adverses au travers notamment de médias sociaux ou institutionnels, plaider un dossier et défendre les intérêts du justiciable devant une juridiction, négocier un contrat ou assister son client dans le cadre de la recherche d’un accord amiable : à chaque fois, il s’agit de convaincre et de persuader. L’art oratoire n’est toutefois que rarement un don inné. Cet art, trop souvent négligé par le praticien, requiert d’apprendre à utiliser des outils de persuasion propices à chaque situation selon l’objectif poursuivi. Cet ouvrage propose une boite à outils pratique à utiliser pour mieux communiquer, mieux plaider et mieux négocier. (source: publisher's website)
Oral communication --- Communication --- Pleading --- Negotiation --- Persuasion (Rhetoric) --- Lawyers --- Communication orale --- Plaidoirie --- Négociation --- Argumentation --- Psychological aspects --- Aspect psychologique --- Belgique --- Art oratoire --- Plaidoirie. --- Figures de rhétorique. --- Négociations. --- Éloquence judiciaire. --- Langage juridique. --- Éloquence judiciaire --- Langage juridique --- Handbooks --- Jurisprudence --- HF 5718 Business communication -- General works --- Avocats
Choose an application
- Dertien topauteurs over crisiscommunicatie in hun sectoren- Waar je ook actief bent: in een bedrijf, een organisatie of vereniging: niemand kan nog buiten de contacten met de pers om. In de contacten met de media wordt je reputatie immers gemaakt of gekraakt.- In de vuurlinie geeft concrete tips en aanwijzingen over hoe je het beste kunt omgaan met de pers.- Ieder hoofdstuk is geschreven door een goedgeplaatste autoriteit binnen zijn of haar domein: zo schrijft Peter Frans Anthonissen over de woordvoerders, Patrick Lefevere over de wielersport, Ann Van elsen over de missverkiezingen, Frank Thevissen over politici, Pascal Paepen over de beursadviseurs, Marina De Moerlooze over de banken, Marc Descheemaecker over de overheidsondernemingen, Michel Vandenbosch over de dierenrechtenactivisten, Chris Van Roey over de reclamewereld, Leo Neels over de farmasector...- Onmisbaar voor wie de eigen organisatie een betere reputatie en een sterker imago wil bezorgen
Communicatie. --- Communicatiemanagement. --- Media --- Ondernemingen en media. --- Pers. --- Vlaanderen. --- Journalism --- perswetenschappen --- General ethics --- perscontacten --- journalistiek --- mediagebruik --- HF 5718 Business communication -- General works --- Communication --- Mass Media --- Public relations --- Mediarelaties --- Woordvoerders --- Externe communicatie --- #SBIB:309H1025 --- #SBIB:309H252 --- 695.1 Public relations --- AA / International- internationaal --- 321.97 --- 173 --- 658.315 --- 384.6 --- 070.11 --- 007 communicatie --- 654 media --- 366.42 --- communicatiemanagement --- communicatie --- media --- Massamedia (media) --- Pers --- 173 Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- Gezinsethiek. Huwelijk. Vrije liefde --- 070.11 Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Journalistieke ethiek--z.o. {316.774.16:070} --- Mediaboodschappen met een informatieve functie --- Externe communicatie (incl. public relations) --- Openbare mening. --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie. --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant. --- Openbare mening --- Ethiek van de verschillende beroepen. Plichtenleer. Deontologie --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant --- Mediarelatie --- Woordvoerder
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|