Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Examples and inspiration for creating web designs.
Mobiel internet --- Webdesign --- apps --- mobile apps --- 766.02 --- grafische vormgeving --- grafisch design --- grafisch ontwerp --- telefoons --- informatica --- software --- webdesign --- gsm's --- app design
Choose an application
Iedereen heeft ze, iedereen gebruikt ze... maar hoe slim gaan we om met de mp3 en gsm? Slimme Media Shake biedt informatie en lesmateriaal aan om samen aan de slag te gaan met gezond mp3- en gsm-gebruik. Slimme Media Shake is geschikt voor leerlingen in de 3de graad basisonderwijs en sluit naadloos aan bij de eindtermen basisonderwijs.
#PBIB:+107.10 --- Gehoorschade --- GSM : straling --- Didactiek : basisonderwijs --- 478.4 --- Onderwijs : Opvoeding : Algemeen --- Lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Multimedia --- Gsm's --- MP3 --- Gezondheidsvoorlichting en -opvoeding --- Mediaopvoeding --- Gsm --- Gezondheidsopvoeding --- Voeding --- Mobiele telefoon
Choose an application
You don?t get to decide which platform or device your customers use to access your content: they do.Mobile isn?t just smartphones, and it doesn?t necessarily mean you are on the move. It?s a proliferation of devices, platforms, and screensizes ? from the tiniest ?dumb? phones to the desktop web. How can you be sure that your content will work everywhere, all the time?Karen McGrane will teach you everything you need to get your content onto mobile devices (and more). You?ll first gather data to help you make the case for a mobile strategy, then learn how to publish flexibly to multiple channels. Along the way, you'll get valuable advice on adapting your workflow to a world of emerging devices, platforms, screen sizes, and resolutions. And all in less time than it takes you to fly from New York to Chicago.Bron: https://abookapart.com/collections/books
Mobiel internet --- CSS --- Webdesign --- grafisch design --- grafisch ontwerp --- grafische vormgeving --- 766.02 --- smartphones --- mobiles --- gsm's --- webdesign --- websites --- E-books --- CSS3 --- Responsive design --- Content management --- Mobile advertising --- Mobile marketing --- Cascading Style Sheets --- Contentmanagement
Choose an application
massamedia --- nieuwe media --- media --- mass media --- Mass communications --- structuralisme --- narratologie --- televisie --- soaps --- reportagefotografie --- CSI Miami --- genres --- horror --- muziek --- gender studies --- migratie --- politiek --- marxisme --- nieuwsprogramma's --- media-industrie --- publiek --- reclame --- onderzoek --- gsm's --- productie --- film --- distributie --- documentaire film --- documentaire --- reality TV --- globalisering --- economie --- vrije markt --- cultuurfilosofie --- 791.5 --- Mass media --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Mass media.
Choose an application
In dit grappige, speelse boekje vind je heel wat coole tips over de moderne media. Surfen op internet, chatten, bloggen, googelen, sociale netwerken, skype, enzovoort. Lees dit boekje... en word mediawijs!
Internet --- Sociale media --- Gsm's --- 528.5 --- Cyberpesten --- Kinderen en computers --- Veiligheid --- 475.4 --- Chatten --- GSM --- Mediaopvoeding --- Sociale netwerken --- Kinderen --- Jeugd --- Sociaal netwerk --- Gsm --- Kind --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Didactics of social education --- Mass communications --- Mobiele telefoon --- Jongere --- Computer architecture. Operating systems --- internet --- Gsm's
Choose an application
De jeugd groeit op in een nieuwe, fascinerende wereld. Het virtuele milieu bestaat uit tv, mobieltjes, computer, internet, gaming, iPods, Wii en zo verder de de toekomst in. Het is voor kinderen niet een instrument maar een leefwereld, waar ze recht hebben om zich vrijuit te ontplooien. Daarvoor is nodig dat ze ook daar opgevoed worden, zoals overal elders. (Bron: covertekst)
Computers --- Kinderen en media. --- Kinderen. --- computer --- internet --- kinderen --- 433.5 --- computerspellen --- games --- media --- opvoeding --- 614.79 --- 621.8 --- Computerspelen --- Gsm's --- Internet --- Kinderen --- Televisie --- Verslaving --- 37.013 --- Opvoeding --- Audiovisuele opvoeding --- Overige vormen van verslaving --- Videospelen - Computerspelen --- Kinderen en media --- 103456.jpg --- Computers ; kinderen --- Mediaopvoeding --- Computer --- Kind --- Gokken --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderwijs
Choose an application
376.1 --- Gsm's --- Telefoneren --- Telefonie --- Post - Telecommunicatie ; geschiedenis --- 613.47 --- Ziek zijn --- Ziekenhuizen --- De patiënt in het ziekenhuis --- 829.5 --- Striptekenen --- Stripverhalen (Strips) --- Beeldverhalen --- 555.3 --- Onweer --- Overige onderwerpen van de meteorologie --- 369.4 --- Reclame --- Reclame ; algemeen --- 598.99 --- Vleermuizen --- Overige zoogdieren --- 634.1 --- Honden --- Huisdierenteelt; Honden; algemeen
Choose an application
Mass media. --- Mass media --- 791.5 --- CSI Miami --- cultuurfilosofie --- distributie --- documentaire --- documentaire film --- economie --- film --- gender studies --- genres --- globalisering --- gsm's --- horror --- marxisme --- media-industrie --- migratie --- narratologie --- nieuwe media --- nieuwsprogramma's --- onderzoek --- politiek --- productie --- publiek --- reality TV --- reclame --- reportagefotografie --- soaps --- structuralisme --- televisie --- vrije markt --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication
Choose an application
The internet and the mobile phone have disrupted many of our conventional understandings of our selves and our relationships, raising anxieties and hopes about their effects on our lives. This timely and vibrant book provides frameworks for thinking critically about the roles of digital media in personal relationships. Rather than providing exuberant accounts or cautionary tales, it offers a data-grounded primer on how to make sense of these important changes in relational life. The book identifies the core relational issues these media disturb and shows how the ways we talk about them echo historical discussions about earlier communication technologies. Chapters explore how we use mediated language and nonverbal behavior to develop and maintain communities, social networks, new relationships, and to maintain relationships in our everyday lives. It combines research findings with lively examples to address questions such as whether mediated interaction can be warm and personal, whether people are honest about themselves online, whether relationships that start online can work, and whether using these media damages the other relationships in our lives. Throughout, the book argues for approaching these questions with firm understandings of the qualities of media as well as the social and personal contexts in which they are developed and used. Personal Connections in the Digital Age will be required reading for all students and scholars of media, communication studies, and sociology, as well as all those who want a firmer understanding of digital media and everyday life--Publisher.
Primary groups --- Computer. Automation --- Interpersonal relations. --- Interpersonal relations --- Internet --- Cell phones --- Relations humaines --- Téléphone cellulaire --- Technological innovations --- Social aspects. --- Social aspects --- Innovations --- Aspect social --- #SBIB:309H103 --- cultuurfilosofie --- sociologie --- nieuwe media --- cyberspace --- internet --- gsm's --- digitale media --- 301 --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- ICT. --- Interpersoonlijke communicatie. --- Technological innovations. --- Téléphone cellulaire --- Human relations --- Interpersonal relationships --- Personal relations --- Relations, Interpersonal --- Relationships, Interpersonal --- Social behavior --- Social psychology --- Object relations (Psychoanalysis)
Choose an application
Dit boek gaat over het gebruik van nieuwe media - internet, games en mobiele telefonie - bij kinderen in de basisschoolleeftijd. Bij kinderen draaien nieuwe media in eerste instantie om contact. Ze spelen samen met vrienden games, op spelcomputers, op spelletjeswebsites en in virtuele werelden als Stardoll.nl en Habbo. Ze bekijken filmpjes op YouTube en soms maken ze die zelf om ze vervolgens met anderen te delen. Ze hebben contact met elkaar via de mobiele telefoon en MSN. Ze 'krabbelen' elkaar op Hyves en presenteren zichzelf daar aan elkaar. Vriendschap, liefde, ruzie en pesten; alles uit het echte leven heeft ook een plaats in hun digitale leefwereld. Op steeds jongere leeftijd zijn kinderen actief met nieuwe media. Sommige ouders en leerkrachten worstelen met het mediagebruik van (jonge) kinderen. Ze vragen zich af hoe de nieuwe mogelijkheden het best benut kunnen worden en hoe gevaren vermeden kunnen worden. Wat moeten kinderen leren om veilig en efficiënt met nieuwe media om te gaan? Welke vaardigheden zijn er nodig om mediawijze burgers van hen te maken? En wat zijn hierbij taken van opvoeders? (Bron: covertekst)
Massacommunicatie --- Reclame. Public relations --- games --- reclamepsychologie --- kinderen --- nieuwe media --- media-educatie --- informatievaardigheden --- mediakunde --- mobiele communicatie --- 433.5 --- Reclame --- Informatievaardigheden --- mediaopvoeding --- basisonderwijs --- communicatie --- internet --- reclame --- 379.828 --- Communicatie --- Games --- Internet --- 101535.jpg --- Kinderen en media --- Audiovisuele opvoeding --- Pedagogiek en onderwijskunde --- onderwijstechnologie. --- Kinderen --- Media --- Computerspelen --- Gsm's --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Mediaopvoeding --- Sociale netwerken --- Hyves --- Kinderen en jeugd --- Mobilofonie --- Sociologie --- Cultuursociologie --- Provincie West-Vlaanderen --- Kind --- Computerspel --- Gsm --- Sociaal netwerk --- Jeugd --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Mobiele telefoon --- Jongere
Listing 1 - 10 of 23 | << page >> |
Sort by
|