Listing 1 - 10 of 23 << page
of 3
>>
Sort by

Book
The mobile web designer's idea book : the ultimate guide to trends, themes and styles in mobile web design
Author:
ISBN: 9781440330087 1440330085 Year: 2013 Publisher: Ohio How Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Examples and inspiration for creating web designs.


Book
Slimme media shake : zet in op slim mp3- en gsm-gebruik !
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789059327450 Year: 2011 Publisher: Sint-Niklaas Abimo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Iedereen heeft ze, iedereen gebruikt ze... maar hoe slim gaan we om met de mp3 en gsm? Slimme Media Shake biedt informatie en lesmateriaal aan om samen aan de slag te gaan met gezond mp3- en gsm-gebruik. Slimme Media Shake is geschikt voor leerlingen in de 3de graad basisonderwijs en sluit naadloos aan bij de eindtermen basisonderwijs.


Book
Content strategy for mobile
Author:
ISBN: 9781937557089 9780134433967 0134433963 9781937557201 1937557200 0134464974 9780134464978 9781937557218 1937557081 Year: 2012 Publisher: New York A book apart

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

You don?t get to decide which platform or device your customers use to access your content: they do.Mobile isn?t just smartphones, and it doesn?t necessarily mean you are on the move. It?s a proliferation of devices, platforms, and screensizes ? from the tiniest ?dumb? phones to the desktop web. How can you be sure that your content will work everywhere, all the time?Karen McGrane will teach you everything you need to get your content onto mobile devices (and more). You?ll first gather data to help you make the case for a mobile strategy, then learn how to publish flexibly to multiple channels. Along the way, you'll get valuable advice on adapting your workflow to a world of emerging devices, platforms, screen sizes, and resolutions. And all in less time than it takes you to fly from New York to Chicago.Bron: https://abookapart.com/collections/books


Book
The media student's book
Authors: ---
ISBN: 9780415558426 9780415558419 9780203850640 0415558417 0415558425 0203850645 Year: 2010 Publisher: London Routledge


Book
MediaWijs!? : jong en bewust op internet
Authors: ---
ISBN: 9789059328020 Year: 2011 Publisher: Sint-Niklaas Abimo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In dit grappige, speelse boekje vind je heel wat coole tips over de moderne media. Surfen op internet, chatten, bloggen, googelen, sociale netwerken, skype, enzovoort. Lees dit boekje... en word mediawijs!


Book
Virtuele ontwikkeling van de jeugd
Author:
ISBN: 9789066659933 Year: 2009 Publisher: Amsterdam SWP

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De jeugd groeit op in een nieuwe, fascinerende wereld. Het virtuele milieu bestaat uit tv, mobieltjes, computer, internet, gaming, iPods, Wii en zo verder de de toekomst in. Het is voor kinderen niet een instrument maar een leefwereld, waar ze recht hebben om zich vrijuit te ontplooien. Daarvoor is nodig dat ze ook daar opgevoed worden, zoals overal elders. (Bron: covertekst)


Book
Het ziekenhuis.
Authors: ---
ISBN: 9789001763237 9789001703141 9789001221638 9789001763244 9789001718770 9789001307073 9789001763220 Year: 2008 Publisher: Groningen Noordhoff

The media student's book.
Authors: ---
ISBN: 0415371422 0415371430 Year: 2006 Publisher: London Routledge

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Personal connections in the digital age
Author:
ISBN: 9780745643328 9780745643311 0745643329 0745643310 Year: 2010 Publisher: Cambridge Polity

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

The internet and the mobile phone have disrupted many of our conventional understandings of our selves and our relationships, raising anxieties and hopes about their effects on our lives. This timely and vibrant book provides frameworks for thinking critically about the roles of digital media in personal relationships. Rather than providing exuberant accounts or cautionary tales, it offers a data-grounded primer on how to make sense of these important changes in relational life. The book identifies the core relational issues these media disturb and shows how the ways we talk about them echo historical discussions about earlier communication technologies. Chapters explore how we use mediated language and nonverbal behavior to develop and maintain communities, social networks, new relationships, and to maintain relationships in our everyday lives. It combines research findings with lively examples to address questions such as whether mediated interaction can be warm and personal, whether people are honest about themselves online, whether relationships that start online can work, and whether using these media damages the other relationships in our lives. Throughout, the book argues for approaching these questions with firm understandings of the qualities of media as well as the social and personal contexts in which they are developed and used. Personal Connections in the Digital Age will be required reading for all students and scholars of media, communication studies, and sociology, as well as all those who want a firmer understanding of digital media and everyday life--Publisher.


Book
Contact : kinderen en nieuwe media
Authors: ---
ISBN: 9789031378371 Year: 2010 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek gaat over het gebruik van nieuwe media - internet, games en mobiele telefonie - bij kinderen in de basisschoolleeftijd. Bij kinderen draaien nieuwe media in eerste instantie om contact. Ze spelen samen met vrienden games, op spelcomputers, op spelletjeswebsites en in virtuele werelden als Stardoll.nl en Habbo. Ze bekijken filmpjes op YouTube en soms maken ze die zelf om ze vervolgens met anderen te delen. Ze hebben contact met elkaar via de mobiele telefoon en MSN. Ze 'krabbelen' elkaar op Hyves en presenteren zichzelf daar aan elkaar. Vriendschap, liefde, ruzie en pesten; alles uit het echte leven heeft ook een plaats in hun digitale leefwereld. Op steeds jongere leeftijd zijn kinderen actief met nieuwe media. Sommige ouders en leerkrachten worstelen met het mediagebruik van (jonge) kinderen. Ze vragen zich af hoe de nieuwe mogelijkheden het best benut kunnen worden en hoe gevaren vermeden kunnen worden. Wat moeten kinderen leren om veilig en efficiënt met nieuwe media om te gaan? Welke vaardigheden zijn er nodig om mediawijze burgers van hen te maken? En wat zijn hierbij taken van opvoeders? (Bron: covertekst)

Listing 1 - 10 of 23 << page
of 3
>>
Sort by