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Organize customers, craft targeted messages, or host Hangouts with Google?s social network Google+ is Google's social network that has the social media world abuzz with excitement. With Google tools like YouTube, Picasa, Blogger, and Picnik being integrated with Google+, marketers will find Google+ is the best way to reach the long-time users of Google?s other tools. Google+ expert Jesse Stay shows you how to create and maximize your Google+ presence to connect with your customers. Explains how to sign up for your account and set up your brand profileShows you how to us
Internet marketing. --- Online social networks. --- Google+ (Electronic resource)
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This work offers a summary of the book: « Google+ for business: How Google's Social Network Changes Everything » by Chris Brogan.Summary of the ideas in Chris Brogan's book « Google+ for business » highlights that the social network created by Google now has lore than 175 million users and is tied to the largest search engines in the world. Therefore, Google+ could end up being the best online business building tool ever developed. So if you can master using Google+ today, you will be well positioned for what happens in the future as Google, YouTube and others continue to bring new developmen
Google (Electronic resource). --- Internet marketing. --- Online social networks.
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Après le succès de Facebook, Twitter et les autres..., et alors que de nouveaux acteurs émergent, Christine Balagué et David Fayon poursuivent leur réflexion sur l'intégration des réseaux sociaux dans l entreprise. Ils nous livrent leurs retours d expérience : Quelles stratégies marchent ? Lesquelles échouent ? Quelles leçons en tirer pour une présence efficace de votre entreprise sur les réseaux sociaux ? À l heure où les internautes utilisent les réseaux sociaux pour rester en contact avec leurs marques préférées, où les entreprises ouvrent leurs « murs » à leurs fans sur Facebook et où contrôler sa e-réputation devient vital, il est essentiel pour toute entreprise de définir sa stratégie sur les réseaux sociaux. En interne, il est également crucial d anticiper l évolution vers une entreprise 2.0 où les directions et les métiers se décloisonnent pour faciliter la circulation de l information, tout en se protégeant par une charte d utilisation à l usage des salariés. En dix chapitres qui recoupent chacune des grandes fonctions de l entreprise (ressources humaines, commercial, marketing, communication, gestion de la relation client, innovation...), les auteurs déclinent les bénéfices et les risques de l utilisation des réseaux sociaux. Études de cas réels (Ikea, Oasis, La Redoute, PagesJaunes, La Vache Qui Rit, Louis Vuitton, BNP Paribas, Gap...) et interviews d acteurs clés viennent étayer leur propos, et chaque chapitre se termine par cinq recommandations à mettre en oeuvre. Un ouvrage indispensable pour cerner les enjeux de ce phénomène et apprendre concrètement comment les mettre à profit.
Social networks --- Virtual corporations --- Business enterprises --- Communication in marketing --- Réseaux sociaux --- Entreprises virtuelles --- Entreprises --- Communication en marketing --- Computer networks --- Réseaux d'ordinateurs --- Strategic planning --- Online social networks --- Electronic villages (Computer networks) --- Business communication --- Customer relations --- Corporate culture --- Technological innovations --- Facebook (Electronic resource) --- Twitter (Electronic resource) --- YouTube (Electronic resource) --- LinkedIn (Electronic resource) --- Google+ (Electronic resource) --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Réseaux Netwerken --- Stratégies (management) Strategieën (management) --- Internet Internet --- Réseaux sociaux --- Réseaux d'ordinateurs --- Business enterprises - Computer networks --- Customer relations - Technological innovations
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