Narrow your search
Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Les marques, capital de l'entreprise : les chemins de la reconquête.
Author:
ISBN: 2708118587 9782708118584 Year: 1995 Publisher: Paris : Ed. d'organisation,

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Stratégie pour innover
Authors: --- ---
ISBN: 2100029983 Year: 1996 Publisher: Paris Dunod

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Brand strategy.
Publisher: London : Centaur Communications

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Periodical
Brand strategy.
Publisher: London : Centaur Communications

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Managing new products : the power of innovation
Author:
ISBN: 0135446694 Year: 1992 Publisher: Englewood Cliffs, N.J. Prentice Hall


Book
Piloter les coûts des produits industriels : outils et méthodes pour concevoir au moindre coût
Author:
ISBN: 2100031457 Year: 1996 Publisher: Paris Dunod


Book
Fabulous food concepts : respecting the planet : interviews : Karoline Neujens... [et al.] ; translation : Miles Translations]
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789460580789 Year: 2011 Publisher: Antwerpen Luster

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek bevat een inspirerende verzameling van sprankelende maar ook duurzame businessconcepten op het vlak van eten en drinken. Ondanks de uiteenlopende mix van merken is er een duidelijke rode draad: elk merk toont een diep respect voor de wereld waarin we leven. Dit respect uit zich onder meer in gezonde producten of in ingrediënten die alleen uit de buurt komen, maar ook in bijvoorbeeld architectuur of zelfs logo's die worden aangepast aan de buurt. Het boek is ingedeeld in 4 delen: winkels (fabulous to shop), producten (fabulous to buy), restaurants (fabulous to go) en urban farming projecten (fabulous to farm). In totaal worden er 30 merken voorgesteld via inspirerende foto's en een interview met de oprichters achter het bedrijf. Enkele voorbeelden van geselecteerde merken: Willem&Drees (NL), Lindy&Grundy (USA), Unpackaged (VK), Leon (VK), Bee Raw Honey (USA), Marqt (NL), Outstanding in the field (USA), The People's Supermarket (VK), Mutterland (D), Allotinabox (VK), de Dakboerin (NL), Fishes (NL)....


Book
The power of industrial brands : an effective route to competitive advantage
Authors: ---
ISBN: 007707839X Year: 1994 Volume: *3 Publisher: London New York McGraw-Hill

Listing 1 - 10 of 13 << page
of 2
>>
Sort by