Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Het langverwachte vervolg op het enorm succesvolle 'Don't make me think!'.Het idee dat een gebruiker als vanzelf zijn weg moet kunnen vinden op je site is al jaren bekend. En het is ook al jaren bekend dat het enorm loont als je je site regelmatig laat testen op die usability. Maar welke organisatie heeft er jaarlijks duizenden euro's voor over om die gebruiksvriendelijkheid door een professional te laten beoordelen? Met dit boek kan nu iedereen aan de slag om zijn website, applicatie of welk ander internetproduct dan ook te testen. Met veel praktische adviezen, nog meer illustraties en zijn typische humor laat Steve Krug zien hoe je dat doet.Een ochtend in de maand, meer is er niet nodig om de belangrijkste usabilityproblemen te herkennen en zelf op te lossen! Dat is alles!Bron : http://www.boekenbank.be.Begeleidende Engelstalige website op : http://www.rocketsurgerymadeeasy.com.
Informatica --- Internet --- Websites --- Gebruik --- Gebruikersonderzoeken --- Site Web Website --- Internet Internet --- Gebruiksvriendelijkheid --- Website --- 615.851 --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
Iedere technologische innovatie start met wensen en eisen van de gebruiker. Basisboek Human Technology Interaction is een praktische handleiding voor hoe die wensen en eisen onderzocht worden en hoe ze vervolgens bepalend zijn in technische ontwikkelprocessen. Door het doen van gebruiks- en gebruikersonderzoek wordt de gebruikskwaliteit van een product meetbaar gemaakt en kunnen gebruikersgroepen onderscheiden worden met elk hun eigen wensen en mogelijkheden: wat kennen, kunnen en willen de gebruikers? Dit inzicht vormt de basis voor het optimaliseren van producten, interfaces en ruimte.
Production management --- kwaliteitsverbetering --- Product strategy --- productontwikkeling --- gebruikersonderzoek --- Productoptimalisatie --- Productinnovatie --- Productontwikkeling --- 341.2 --- Productie --- Management --- Marktonderzoek --- Gebruikersonderzoeken --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
Eindelijk is deze usability-bijbel in het Nederlands beschikbaar! Duizenden zo niet tienduizenden webbouwers, -schrijvers en -marketeers over de hele wereld kennen het boek en zijn er laaiend enthousiast over. Zo enthousiast dat ze er in hun dagelijks werk continu rekening mee houden. 'Don't make me think' is immers het criterium om een website te beoordelen: zodra een gebruiker ook maar een seconde moet nadenken als hij op een site zit, heb je als webbouwer iets fout gedaan! Het risico dat die potentiële klant je site verlaat, is dan namelijk levensgroot . En dat risico wil geen enkele webbouwer lopen! 'Don't make me think' is dus een absolute musthave voor iedereen die professioneel met websites bezig is!Bron : http://www.boekenbank.be
Programming --- websites --- usability (informatica) --- Computer architecture. Operating systems --- online advertising --- Site Web Website --- Internet Internet --- Informatica --- Internet --- Websites --- Gebruik --- Gebruikersonderzoeken --- Zoekmachineoptimalisatie --- Gebruiksvriendelijkheid --- SEO --- Website --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
'Je moet de website afstemmen op de bezoeker' is waarschijnlijk het meest gegeven advies voor websites. Maar hoe doe je dat? Daarover gaat dit boek. Het beschrijft een groot aantal eenvoudige, effectieve technieken om websites zo goed mogelijk op de behoeften en het gedrag van de webbezoekers af te stemmen en de inhoud goed vindbaar te maken. In dit boek komen onder meer de volgende onderwerpen aan bod:- doelen van de website;- inventarisatie bezoekersbehoeften;- persona's;- zoekmachine vindbaarheid (SEO);- inrichting van de homepage, landingspagina's en informatieve pagina's;- het schrijven van scanbare, goed vindbare webtekst;- navigatie, card-sorttechnieken;- de interne zoekmachine;- formulieren;- toegankelijkheid voor blinden en slechtzienden;- usability tests;- statistieken.Bron : http://www.boekenbank.be
Computer architecture. Operating systems --- 691 Informatiebeleid, Internet --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Communicatie; Nederlands --- #KVHA:Websites --- 659.3 --- 528.52 --- internet --- communicatie --- websites --- websitebouw --- usability --- Massacommunicatie --- ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- Websites --- Internet --- Gebruikersonderzoeken --- Website --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
In dit Handboek leert u wat de voorwaarden en kenmerken zijn voor het ontwerpen van gebruikersvriendelijke websites. U kunt dit boek gebruiken om uw eigen websites te beoordelen op hun gebruikersvriendelijkheid. Ook leert u hoe u betere websites maakt door vanaf het begin af aan al te letten op factoren die gezamenlijk de gebruikersvriendelijkheid van een website bepalen. U leert eerst welke aspecten een rol spelen bij de usability van een site en gaat vervolgens stap voor stap in detail kijken naar deze factoren. Zo krijgt u langzamerhand een totaalbeeld van de gebruikersvriendelijkheid van een site.
Webdesign --- Websites --- Gebruikersvriendelijkheid --- Toegankelijkheid --- Grafische vormgeving --- Internet --- Tekstschrijven --- Communicatieve vaardigheden --- Gebruikersonderzoeken --- Zoekmachineoptimalisatie --- Gebruiksvriendelijkheid --- SEO --- #KVHA:Taalkunde --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Technische communicatie --- #KVHA:Websites --- #KVHA:Usability --- Website --- Gebruikersonderzoek --- #SBIB:309H1720 --- Informatiekunde, informatie management
Choose an application
Informatiemaatschappij --- Internet --- Kinderen en jeugd --- Samenleving --- Gebruikersonderzoeken --- Sociologie --- Cultuur --- Communicatie --- Cultuursociologie --- Communicatiesociologie --- #SBIB:309H103 --- ICT --- S2006401.JPG --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- 67 --- Kind --- Gebruikersonderzoek --- Toerisme --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Jongere
Choose an application
Het boek laat eerst zien dat de ontvangst en de ontwikkeling van vroegere nieuwe media - zoals destijds film en televisie - een patroonmatig karakter kennen. Dit patroon biedt een houvast om te onderzoeken in hoeverre de nieuwe digitale media vertrouwde media imiteren en in hoeverre zij een eigenheid ontwikkelen. Vervolgens geeft het boek inzicht in digitaal communiceren als een multimediaal en interactief communicatieproces. Dit proces verschilt wezenlijk van wat we gewend zijn. In een digitale samenleving krijgen de begrippen auteur, uiting en ontvanger een andere invulling. Ten slotte schenkt het boek aandacht aan de analyse van digitale uitingen, zoals websites, en beschrijft het mogelijkheden om gebruikers te betrekken bij de evaluatie ervan.
Digitale communicatie. --- Internet ( computernetwerken ) --- Internet --- Internet. --- Teksten op beeldscherm. --- Webdesign. --- Websites --- Teksten voor websites --- Nederlandse taal. --- Gebruikersonderzoek. --- Ontwerp. --- elektronische communicatie --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- Digitale communicatie --- #SBIB:309H1710 --- #SBIB:309H103 --- #KVHA:Nieuwe media --- #KVHA:Communicatie --- Telematica, algemene werken --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Communicatie --- Elektronische informatievoorziening --- Evaluatie --- Gebruikersonderzoeken --- Digitale informatievoorziening --- Website --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
This title is based on a series of case studies of the website design processes in smaller and larger organizations. It offers a thorough analysis of the activities undertaken, in conbination with practical experiences of website designers and producers.
#KVHA:Webdesign --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- Business communication. --- Web sites --- Design. --- Computer architecture. Operating systems --- Mass communications --- Administrative communication --- Communication, Administrative --- Communication, Business --- Communication, Industrial --- Industrial communication --- Communication --- Web site development --- Microformats --- Authorship --- Websites --- Gebruikersonderzoeken --- Grafische vormgeving --- Internet --- Elektronische informatievoorziening --- Business communication --- Design --- E-books --- Website --- Gebruikersonderzoek --- Digitale informatievoorziening
Choose an application
Diagnose --- Vragenlijsten --- Cultuur --- Gebruikersonderzoeken --- publieksonderzoek --- cultuurparticipatie --- welzijnsmarketing --- sociaal onderzoek --- culturele centra --- sociaal-cultureel werk, deelnemers --- 303 --- #SBIB:303H12 --- #SBIB:316.7C325 --- 008 --- 361.03 --- 301.08 --- 374.2 --- 374 --- Methoden bij sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Methoden en technieken: sociale wetenschappen --- Culturele infrastructuur: culturele noden en behoeften --- 303 Methoden bij sociaalwetenschappelijk onderzoek --- Vragenlijst --- Gebruikersonderzoek --- Toerisme
Choose an application
Waarom websites testen? Uitgangspunten Complete website testen Concepten, formulieren en applicaties testen Voorbeelden van gebruikstests Stappenplan
Websites. --- websites --- gebruikersonderzoek --- internet --- Computer architecture. Operating systems --- testen (technologie) --- Websites --- Internet --- Gebruikersonderzoeken --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Zakelijke communicatie; Nederlands --- #KVHA:Websites --- #KVHA:Intranet --- 528.52 --- informatica --- usability tests --- 528.5 --- ICT --- S20080539.JPG --- Websites ; gebruikersonderzoek --- ontwerpen, programmeren en beheren van internetsites --- 67 --- Website --- Gebruikersonderzoek
Listing 1 - 10 of 17 | << page >> |
Sort by
|