Listing 1 - 10 of 143 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Library research --- gebruikersonderzoek --- bibliotheekwezen
Choose an application
Library research --- gebruikersonderzoek --- bibliotheekwezen
Choose an application
Consumer behavior --- gebruikersonderzoek --- enquêtes --- klantentevredenheid
Choose an application
Computer. Automation --- UI (user interface) --- gebruikersonderzoek --- productontwikkeling
Choose an application
Bibliotheek --- Gebruikersonderzoek --- SCW --- Plaatselijke Openbare Bibliotheek, Deinze
Choose an application
gebruikersonderzoek --- dagbladpers --- leesgedrag --- Mass communications --- 316.774.16
Choose an application
Openbare bibliotheek --- Gebruikersonderzoek --- SCW --- Stedelijke Openbare Bibliotheek, Lokeren
Choose an application
Iedere technologische innovatie start met wensen en eisen van de gebruiker. Basisboek Human Technology Interaction is een praktische handleiding voor hoe die wensen en eisen onderzocht worden en hoe ze vervolgens bepalend zijn in technische ontwikkelprocessen. Door het doen van gebruiks- en gebruikersonderzoek wordt de gebruikskwaliteit van een product meetbaar gemaakt en kunnen gebruikersgroepen onderscheiden worden met elk hun eigen wensen en mogelijkheden: wat kennen, kunnen en willen de gebruikers? Dit inzicht vormt de basis voor het optimaliseren van producten, interfaces en ruimte.
Production management --- kwaliteitsverbetering --- Product strategy --- productontwikkeling --- gebruikersonderzoek --- Productoptimalisatie --- Productinnovatie --- Productontwikkeling --- 341.2 --- Productie --- Management --- Marktonderzoek --- Gebruikersonderzoeken --- Gebruikersonderzoek
Choose an application
I. VAN ONDERZOEKSPROBLEEM NAAR BELEIDSAANBEVELING 1. Randvoorwaarden voor succesvol onderzoek 2. Mogelijke onderzoeksmethoden II. CULTUURDEELNAME VERKLAREN EN BEÏNVLOEDEN 3. Compleciteit van het aanbod en de verwerkingsvaardigheden van het publiek 4. Sociale oriëntatiepunten van het aanbod en de normen van het publiek 5. Tijdsbeslag van het aanbod 6. Betaalbaarheid van het aanbod en de geldbudgetten van het publiek 7. Geografisch bereik van het aanbod en de mobiliteit van het publiek 8. Samenhang tussen de vijf factoren en de toetsing avn het beleid 9. Beeldvorming rond het aanbod en het gedrag van het publiek III. DE UITVOERING VAN HET ONDERZOEK 10. Het enquêteonderzoek 11. De onderzoeksgroep 12. Kwalitatieve en kwantitatieve gegevens verwerken 13. Analyse kwantitatieve data 14. Rapportage IV. STANDAARDVRAGENLIJST V. INDEX
Applied marketing --- podiumkunsten --- publieksonderzoek --- musea --- Theatrical science --- Culturele instellingen --- Gebruikersonderzoek --- Musea --- gebruikersonderzoek --- publieksonderzoeken --- culturele instellingen --- marktonderzoek --- 369.1 --- #SBIB:316.7C325 --- #SBIB:303H34 --- kunst --- public relations --- quartaire sector --- theater --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- Culturele infrastructuur: culturele noden en behoeften --- Kwalitatieve methoden: grondige gevallenstudie, casework, social work --- 7 --- 659 --- 303 --- 338.94 --- Gebruikersonderzoek. --- gebruikersonderzoek. --- Museology --- museology --- audiences
Choose an application
Listing 1 - 10 of 143 | << page >> |
Sort by
|